Ahad, 28 Mac 2010

Rezeki Jangan Ditolak, Musuh Jangan Dicari. Hoho.

x
Oh. Thanks a bunch to Awek Ninja for this award.
Appreciate it.
By the way, aku dah nampak award ni bersepah kat sana sini.
Hurm.
At first, agak malas la jugak nak accept this.
But, rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari.
Kan kan kan?
Hoho. Thanks once again to Awek Ninja.
Then, aku kena state 7 things about me la ek?
Oh. Okay.


7 Things About Me
  • Aku ni seorang yang pemalu. Oh. Seriously. Aku tak tipu.
  • I used to be a nerd. Truly nerd.
  • Aku suka makan cookies. Ya. Aku suka kunyah-kunyah sambil online. Oh. Aku tengah kunyah-kunyah la sekarang ni.
  • Habit buat kerja last minute. Hoho. Kalau pagi esok aku nak kena submit esaimen tu, aku tak tidor la malam tu. Lantak.
  • Love music. Hoho.
  • Aku tiba tiba jatuh cinta dengan dunia blog ni. Lihat. Dah lebih daripada 50 entry dalam bulan Mac ni. Hoho.
  • Aku single. Erk. Boleh?


15 Bloggers To Receive This Award

Oh. Sudilah anda sekalian menerima award yang tak seberapa ni. Spread the love! Share the happiness! Hoho.

18 ulasan:

  1. aku ternampak diriku di situ~
    aww~
    pitam2~~

    BalasPadam
  2. eh, single?

    boleh masuk meminang tak ni?

    hahaha~

    BalasPadam
  3. zara:
    ahha.
    ya.
    anda la.
    siapa lagi.
    ;D
    erk.
    nak meminang?
    hoho~
    bila?

    BalasPadam
  4. qarl eh on top of d list?

    since on top of d list, jap g qarl terima hahaha

    "used to be nerd"
    10 tahun lalu kan? haha

    BalasPadam
  5. ok2...
    DANIEL ADIE trime award nie...

    ~daniel adie~

    BalasPadam
  6. TQ HIZAMI...JASAMU DIKENANG...

    abg eq letak kat blog nnt k...

    BalasPadam
  7. oh my! (ade gaye2 zamie x)..hahaha


    dpt award? aiyooo..

    kene buat jugak ke 7 things bout me tu..

    aiyyoo..

    papepon thanks!

    BalasPadam
  8. qarl:
    ahha.
    ya.
    dah lama tu.
    hoho~

    BalasPadam
  9. adie:
    dgn segala hormatnya, dipersilakan.
    hoho~

    BalasPadam
  10. abg eq:
    oh.
    welcome.
    ehe~
    :D

    BalasPadam
  11. azizol:
    ahha.
    uits...
    nak tiru ek?
    oh my.
    boleh je.
    tp mcm x jd je tu.
    hoho~
    ;P

    BalasPadam
  12. Terima kasih sebab dah memberi saya anugrah ni. Saya tak sangka saya dapat. Trima kasih pada penyokong dan peminat2 saya. Tanpa anda, mungkin hari ni saya takkan ada disini. (Wah terlebih sudah. Macam dapat anugrah Abp plak) haha. Anyway. Thanks Hizami...

    BalasPadam
  13. tq 4 da award walau pun dah dapat dah
    hahaha
    tiba2 ko bagi aku award nih
    terkejut aku

    BalasPadam
  14. faiz:
    ahha.
    tak ada ucapan lagi pjg ke?
    hoho~

    BalasPadam
  15. hans:
    oh.
    okay.
    no hal~
    ;D

    BalasPadam
  16. thank you for d award...
    appreciate it very much !!
    insya-Allah, akan di ambil dlm mase terdekat nie...
    7 benda tue kena wat gak ke ?? ;)

    BalasPadam
  17. aidy:
    ya.
    kena la k0t.
    ahha.
    sukahati la~
    ;D

    BalasPadam
  18. Tanpa NamaMac 28, 2010

    wah..bagus2!!!

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com