Selasa, 2 November 2010

Blog Pilihan Aku Sebagai Follower

Halo halo. Aku takde aktiviti nak update. Detsuwai aku tak tahu nak story pasal pe. Aku lepak rumah je beberapa hari ni. Nak keluar ? Alamak. Takde kawan ah. Masing masing busy dengan final exam. Oleh itu, aku nak taip something merepek-repek-pek ni. Sorry ah kalau kau tak suka. Aku nak taip dah ni ... Haaa ... Aku taip sekarang ni ... Aku siriyes ni ! Kau ingat aku main main ek ? Aku tak main main ah. Haha. Awal awal lagi aku dah merepek. =.=


Sebagai blogger, tak sah kalau aku tak jadi follower mana-mana blog. Erk ... Boleh je kalau kau tak nak jadi follower mana mana blog kan ? Tapi bosan ah hidup macam tu. By the way, ada banyak faktor yang menggangu goda aku supaya bertukar jadi vampire follower ni. Meh sini aku nak kongsi sikit tentang blog pilihan aku sebagai follower. Tak tahu ah kalau kalau kau pun sama kes macam aku. Hehe. XD



Blog Femes

Erk. Aku secara tak sengaja jadi follower blogger blogger femes ni. Nak tahu gak kenapa dorang femes. Kau tak nak tahu ke ? Kau nak tahu jugak kan kan kan ? Haha. Dah nama pun femes, follower dorang harus cecah riban riban. Ni kira kes tak nak ketinggalan ah ni. Dah ramai sangat blogger blogger lain jadi follower dorang, aku pun ikut sama ah. Erk. Comel tak bunyi dia ? T.T

Contoh : Zara


Blog Friendly

Friendly macam mana tu ? Well well well. Blogger blogger spesies ni rajin bebenor singgah kat blog aku. Pulak tu, dorang rajin tekan button PUBLISH YOUR COMMENT kat setiap entri. Secara tak langsung, aku pun terharu lebih. Tiba tiba, aku terus jadi follower dorang lepas tu. Dahsyat kan ? Bak kata pepatah, orang berbudi kita berbahasa, orang bagi spaghetti kita bagi laksa. XD



Blog Personal

Okay okay. This is only my opinion. For me, blog blog personal ni best sebab dorang selalu up story about their own lives. Dorang story pasal dorang gi bercuti kat mana, dorang makan apa hari ni, dorang celebrate birthday siapa, dorang tengok latest movie in cinema dan macam macam lagi ah. Sangat sangat menggiurkan ! Sometimes I just wish I had a life just like theirs. Boleh ? Hehe. Aku suka ah jadi follower blog dorang ! Takde ah nanti masa aku buka buka dashboard je, penuh dengan berita berita yang telah berjaya di-copy-paste-kan. Teeettt ... 0.0

Contoh : Qarl


Blog Cun Ensem

Adat ah. Dah cun ensem, siapa tak suka tengok kan ? Pulak tu, blogger blogger ni suka upload gambar gambar dorang. Maka, bertambah-tambah-bah excited nak gi cuci mata ! Haha. Tapi, aku takde ah macam tu sangat. Aku suka tengok gambar gambar dorang sebab aku suka tengok keindahan ciptaan Tuhan. Cehhh ... Ayat coverline baik punyerrr ! >.<

Contoh : Nisa


Blog Contest

Aku takde ah rajin mana nak join contest sana sini. Tapi, rajin ah jugak walaupun tak rajin sangat. Kadang kadang tu, rajin sikit sikit je. Okay. Enough pasal rajin. Usually, kalau aku join apa apa contest, aku selalu jadi follower blog blog yang bertindak sebagai penganjur contest tu. Tapi, aku takde ah sampai nak stop jadi follower dorang bila contest tu dah tamat. Aku ikhlas ah jadi follower dorang. Erk. @.@

Contoh : Itik Kejam


Blog Kontroversi

Huh ? Kontroversi sangat ke ? Nak tahu kontroversi ke tak, aku kena ah jadi follower blog blog ni. Hehe. Kadang kadang terasa pedasss jugak dengan statement statement dorang sebab aku pun gi makan cili tu! Haha. For your information, ada betul statement statement yang dikeluarkan walaupun takde ah sampai seratus peratus betul. Tapi, best ah baca blog blogger blogger macam ni. I can see things differently, in another point of views. *.*

Contoh : Innz


Blog Santai

Aku suka baca blog blog santai ni. Kira kepala hotak tak stress ah kalau singgah kat blog blog ni. Pulak tu, terselit jugak lawak lawak bersahaja. Senang hati je tengok. Simptom seperti dahi berkerut dijamin tidak berlaku.

Contoh : Eipul


Hurm ... Hurm ... Hurm ...
 
potpetpotpet : Korang jadi follower blog ni sebab apa pulak ek ? XP

80 ulasan:

  1. yep2!!! tuh mmg kriteria ptg bile nk follow blog sesorang :) ngee!!!

    BalasPadam
  2. hahaha nisa jd follower zami sbb zami suka merapu-merepek-kerepek.. hahaha i likeee...

    1st nisa baca blog zami sebab suka baca gaya tulisan zami
    :)
    btw, sebab zami glemer jugak.. hehehe...


    (rindu nak publish komen, selama ni asyik jd silent reader aje)

    BalasPadam
  3. @Nisa A.

    tu ah.
    ingatkan gilang gi mana td.
    XD

    BalasPadam
  4. wa pnh terjah loly n hellioz
    yg lain x pnh. belog lu ...
    saja2 nak follow. kira orait x
    reason wa? ehkekekkekeke ..

    BalasPadam
  5. urmm..hehe..
    mybe nak + kwn & brkongsi pngetahuan dan pngalaman...
    hahaha

    BalasPadam
  6. @Frodo Baggins

    haha.
    alasan yg kukuh !
    syabas.
    =.=

    BalasPadam
  7. @mye

    hehe.
    okay2.
    XD
    salam kenal.

    BalasPadam
  8. wiwit.
    suma tesenarai tu bloger pemes tu.
    huhu~

    BalasPadam
  9. mana ade hilang la zami... hehe
    ade je..
    saje je mood invisible :P

    BalasPadam
  10. agak2 blok akak nie masuk dalam kriteria yang mana eek?...

    BalasPadam
  11. sejujurnya follow sebab zami hensem. huahuahua

    BalasPadam
  12. @Nisa A.

    haha.
    okay2.
    ingatkan hilang ditelan masa.
    apakah ?
    XD

    BalasPadam
  13. blog z?
    wakakakka...
    blog yg bsawang...
    hahahha ;P

    BalasPadam
  14. @sya mansor

    wah.
    jujur sangat ni.
    terharu lebih dah.
    T.T

    BalasPadam
  15. @ZaCk AzRiN

    haha.
    lupa pulak nak masukkan kategori tu.
    =.=

    BalasPadam
  16. AK kategori mana ek? hahaha..dr sendiri xtau kategori yg mana.. boleh tak kesemua di atas.. hahaa... tp bkn feveret Zami.. sob sob... larikkkkkkkkkk!

    BalasPadam
  17. sebab blog ni cool
    plus owner blog ni hensem
    wakakakkaka
    boley??

    BalasPadam
  18. janji bila baca blog lain ianya mendtgkan ilmu dan memberi hiburan.... dan jugak tak menyesakkan kepala hotak.. hihihihih

    BalasPadam
  19. folo blog ini sebab apa ekk...? sebba lelaki sebelah pintu kot.. hehehehehehehehe....

    blog nie ada bg info juga kan kekadang... :D

    BalasPadam
  20. @ZaCk AzRiN

    haha.
    takpe.
    lain kali zami masukkan ye ?
    XD

    BalasPadam
  21. @aliesha kirana

    haha.
    zami bagi contoh ah.
    sebab kalau nak senarai semua, tak larat ah.
    hehe.
    XD

    BalasPadam
  22. @Syazwana

    haha.
    i'm not cool.
    i'm hot.
    tibe2~
    XD

    BalasPadam
  23. Blog kamu pun hebat Zami oit~
    Meletop daripada blog Zara ok?

    :)

    BalasPadam
  24. hahaha
    ditelan masa????
    wahahhaa~
    ehh ehh hizami tukar content entry ni kah?

    BalasPadam
  25. tak masuk list


    merajuk.


    hahahahaha

    blog zami adalah blog santai.

    BalasPadam
  26. aku biasa follow blog org as a bookmark aku sendiri bila ade org follow aku dulu..

    then, tgk agak2 macam org tue mcm tak dtg2 lg je (nie kes blog yg nk naikkan trafik blog sendiri je la kan), then blog pun mcm suam2 kuku je kejadahnya, aku pun unfollow le balik... uhuks...

    err... boleh ker gitu ???
    kejam ker aku ???

    but, peberet blog yg aku suka baca adalah blog yg suka cerita pasal isi hati sendiri jek...

    kalo stakat citer copy paste berita, aku macam tak minat sangat la...

    view my latest entry,
    Persembahan Dari Sisi...
    http://aidyshahiezad.blogspot.com

    BalasPadam
  27. terbaek la!
    haha...
    samalh kita
    aku pn suke gak follow belog yg cun2 ni
    menikmati ciptaan Tuhan...
    huhu


    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

    BalasPadam
  28. blog zami pon dh riban dh followers.. bangga sebagai salah sorg followers zami. hihi

    BalasPadam
  29. habehh lahh aii.
    hehee xD



    jujur sangat innz ni kan.
    sowie ;D

    BalasPadam
  30. Blog aku cmne plak? hahahaha...

    BalasPadam
  31. follow blog zami sebab kacak.
    haha~
    main main je. xp

    sebab blog zami best.
    kadang kadang ada info menarik.
    gaya penulisan pun boleh tahan best.
    semua best la.
    erk, macam melebih pulak.
    haha~

    tapi kadang kadang suka sebab tengok gambar zami ala ala model tu. macam kat entry ni. kuikuikui.

    ~~eh, sbb 1st sekali tu termasuk jugaklah. sebab tu blog zami termasuk dlm blogger list blog kacak+comel kat blog aida.
    huhuhu~ =))

    BalasPadam
  32. saya follow anda kerana,

    1. saya suka baca entry2 anda.
    2. saya suka gaya penulisan anda.
    3. saya suka cuci mata saya dgn gmbar2 anda yg ala ala model gitu. ahaks ! opsss ! ;p
    4. blog anda best ! hikhik

    errr,tuh je kot.
    leh terima tak alasan tuh ? kekekeke

    BalasPadam
  33. woot woot..hehehe..semua blog mnjadi pilihan aku..ehek!!^_^

    BalasPadam
  34. hrmm...sbb ske tgk gambar!!*sile jgn kembang*ngee~ btw sbb ske care u tulis..sempoi!..

    BalasPadam
  35. lambat dni datang..
    kerna traffic light rosak.. asik merah je... kete lak tak de minyak.. mati kat tengah jalan... tak ado yang sudi datang repair.. tersadai je... huuuuuuuuu ----> kisah tipu.. padahal nak cite bokbeng meroyan.. hahaha :p



    :') tssssssskkk
    terharu.. ado nama dni kat situ. time kasih kerana telah mencalonkan dni untuk anugerah penyayi wanita terbaik. dni yakin suara dni lunak merdu kalah dato' siti... ---> sila jangan percaya.. wakaka ;p



    blog zami la best! tak jemu nak baca. gambo pun best tengok... cantik2.. dslr tuu woooo cayala!

    BalasPadam
  36. dear

    thanks

    dh setahun lebih bc your blog

    u tau pun sbb ape i suke bc your blog

    merepek kerepek

    hahahaha

    BalasPadam
  37. sy follow awk sbb awk byk follower n nmpk cm ensem je. lol
    tp xpnah nak bace entry awak sbb byk gamba2 poyo awak. peace

    BalasPadam
  38. ;DD

    nak promote blog cikai2 sayer jap ..

    belogyanalahni.blogspot.com


    andai sudi..hhaha

    BalasPadam
  39. follow sbb tuan punya blog hensem tak ingat dunia.. aina pon suka tgk keindahan ciptaan Tuhan.. wawawa!

    BalasPadam
  40. em..blog aku xde follower..haha. follow org je..dax kecix kene mengalah..haha..aja2 fighting! (^^,)

    BalasPadam
  41. eh bole ke kte unfollow kt blog ni ? *curious

    BalasPadam
  42. eh its ok...
    blog z xmnarik pown...
    ntah pape je z tulis..
    len mcm blog zami..
    heehhe...

    BalasPadam
  43. @Nisa A.

    tukar sikit.
    nak up kan blogger2 baru lagi best.
    :)

    BalasPadam
  44. @Ery Farieha

    ery,
    jangan ah.
    zami bagi contoh.
    tak larat nak buat senarai penuh.
    XD

    BalasPadam
  45. @Aidy Shahiezad

    hehe.
    okay ah tu.
    masing2 ada cara tersendiri.
    :)

    BalasPadam
  46. @I n n z

    zami suka !
    kekalkan kejujuran tu !
    XD

    BalasPadam
  47. @Asrol

    blog hang ?
    teeettt !
    haha.
    :P

    BalasPadam
  48. @ღ Sumomo-chan ღ

    wah.
    detail lah pulak.
    terharu lebih ni.
    T.T

    BalasPadam
  49. @ardinihumaira

    haha.
    amboi.
    panjang komen dni.
    boleh buat entri baru dah tu.
    haha.
    XD

    BalasPadam
  50. @Qarl

    kan ?
    rugi je i tak jual kerepek.
    =.=

    BalasPadam
  51. @`Sweet Sour`

    hehe.
    bagus2.
    terukan promotion tu.
    :P

    BalasPadam
  52. @ai na

    uwaaa...
    jangan ah.
    jangan ah macam tu.
    malu ni...
    XD

    BalasPadam
  53. @SnowladieS

    boleh je.
    gi kat DASHBOARD.
    click kt bhgn MANAGE.
    hehe.
    good luck !
    XD

    BalasPadam
  54. wow, blog aku masuk kategori santai. haha, tetiba kembang kuncup my butt, hahaha

    kalo blog ko, aku ranking kan sebagai blog hensem dan funny, ok dok? kekeke

    BalasPadam
  55. huhhhh macehh ye jiran seblahh hee

    BalasPadam
  56. saja nak tambah lagik... aye jadik folower blog ni sebab ini blog budak lelaki.... hehehehe

    BalasPadam
  57. jadik follower? sebab nk folow la..best pe jdik follower...

    BalasPadam
  58. sebab kau kelakar. first time aku baca blog kau, aku gelak2.

    BalasPadam
  59. aku nak jadi macam dia ni laa....BUDAK LELAKI

    BalasPadam
  60. kite semua ni same je.....

    BalasPadam
  61. eh, macam dah lambat je comment, tapi nak jugak.

    blog zami best giler.. sangat excited bile tgk ade entry baru.. Sempoi lah

    BalasPadam
  62. jom pegi italy kat my blog!=)

    BalasPadam
  63. budak lelaki sebelah pintu diminati blognya kerana penceritaan yang sempoi . okay tak ayat saya ? MUAHAHAHA

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com