Selasa, 27 April 2010

Aku Penghasot Hebat. Sila Buat Buat Gelak Jahat.

Wow. Tajok aku dah macam ada unsur unsur Cik Zara. Boleh? Okay. Back to the story. Aku tak tahu la aku ni good influence or not. Why? Aku dah berjaya menghasot tiga orang kawan aku.

 
Jeng jeng jeng. Hasot apakah? Adakah mencuri selipar selipar di masjid? Oh no no no. Aku hasot dengan setan kuasa lima supaya dorang buat blog! Buat blog! Buat blog! Buat blog! Ya sila buat muka terkejot berok konon konon aku beritahu berita paling dahsyat seperti Wan Maimunah menang Bintang Paling Popular ABPBH tahun 2020. Harap bersabar Wan Maimunah hoi. Lama lagi tahun 2020 tu.


And finally dorang dah ada blog. Sila sila bangga diri. HohO. Siapakah beliau beliau itu? Jeng jeng jeng sekali lagi. Klik pada nama dorang kalau kau berani. Kalau kau tak berani jugak, buat buat klik sambil tutup mata boleh? Boleh la boleh la boleh la.

 

Well. Dorang masih baru lagi dalam dunia blogging ni. Aku pon baru jugak okay. Eh eh eh tak sampai setahon kot. Jom buat segmen tinjau meninjau blog dorang. Mungkin kau boleh berkongsi pendapat dan ideas with them. Why not kan? Plus, menambah lagi bilangan nombor dalam senarai kawan kau. Awesome!!!

potpetpotpet: Eh eh aku jugak berjaya menghasot dorang join Nuffnang dan Gengblogger. HohO~

17 ulasan:

  1. owh..din pown dah buat blog~
    tahniah zamy kerana berjaya menghasut mereka..ngee~

    BalasPadam
  2. hana:
    ahha.
    hebat kan?
    ;)

    BalasPadam
  3. blogging mmg best! smpi gua dah addicted dgn blog gua :))

    BalasPadam
  4. oh, abg jual cili memang penghasut yang hebat. tahniah.

    BalasPadam
  5. hasutan yg bagus jugak kot..hokkkkkkk

    BalasPadam
  6. Kah kah kah.. Memang macam cik zara daaa.. Adehhhh.. Selamat datang pade kawan-kawan zami.. Heehee.. ;p

    BalasPadam
  7. kasih:
    ahha.
    biasa la.
    ;P

    BalasPadam
  8. hans:
    ahha.
    bagos kan?
    meriah sikit dunia blog.
    ;P

    BalasPadam
  9. farhanadr:
    ye doc.
    ahha.
    terpengaruh.
    suka sgt bace entry die sampai terikot ikot.
    ;)

    BalasPadam
  10. penghasut berjaya la ni??
    tahniah untuk anda!!!
    wahahaha

    BalasPadam
  11. ko bab hasut menghasut memang bagus lah
    jhahaha

    BalasPadam
  12. tergoda jg akhirnya....wahahahahhaa
    xpe...ada orng tngah tergoda jg...
    jeng2...nntikan kmnculan dia

    BalasPadam
  13. hans:
    jangan jealous.
    ;P

    BalasPadam
  14. din:
    siapakah?
    jeng jeng jeng.
    nantikan.
    ;)

    BalasPadam
  15. ingt ijat nyer blog nama cili giling..kan keluarga cili..kih3..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com