Ahad, 16 Mei 2010

Happy Teacher's Day Kepada Semua Pendidik Di Malaysia.

Selamat pagi cikgu! Wah tiba tiba teringat watak budak intan payung dalam Upin dan Ipin tu wakakaka suka suka. Well selamat hari guru kepada barisan tenaga pengajar yang terdapat di dunia ni terima kasih kerana ilmu yang kalian curahkan. Tanpa kalian semua aku tak pasti aku sekarang ada kat mana walaupun ayah dan ibu aku dua dua guru haha jangan jealous.


Aku ada cerita sedih. Aku pernah kena tampar dengan sorang cikgu laki masa sekolah rendah. Kesian okay. Masa tu kalau tak silap hari sukan. Semua murid dikehendaki berbaris ikut rumah sukan masing masing. Lepas tu cikgu tu suruh budak budak diam sebab mulut masing masing macam bontot ayam haaa tak pasal pasal keluar bontot kan kan kan. Aku pun senyap. Then kawan aku pulak tak reti nak senyap senyap daripada tadi. Aku apalagi takut la pulak kot kot cikgu tu datang dekat sebab aku ada kat belakang kawan aku je. Aku suruh kawan aku senyap shhhh... Jeng jeng jeng... Paaanggg!!! Seketul penampar hinggap kat muka aku eh eh tu bukan bunyi loceng aiskrim ke apa ke. Fuhhh. Tak pasal pasal aku pulak yang jadi mangsa dan sampai sekarang aku ingat peristiwa tu. Nasib baik cikgu tu tak ajar aku kalau tak aiyoh tak berkat nanti ilmu aku wakakaka jahat jahat.


Well. Selamat hari guru kepada pendidik pendidik sekalian. Cikgu Zara. Cikgu Qarl. Cikgu Eq. Cikgu Jaja. Cikgu Loqman. Cikgu Ijat. Cikgu Zam. Cikgu Din. Cikgu Adie. Cikgu Putra. Cikgu Hairi. Banyak betul kenangan kenangan manis masa aku belajar. Jom tinjau kat mana pulak aku menuntut ilmu selama ni. Cikgu cikgu semua memang best!
  • Tabika Kemas Kampung Kelemak
  • Sekolah Kebangsaan Dato' Naning
  • Sekolah Rendah Agama Jelatang
  • Sekolah Rendah Agama Kampung Kelemak
  • Sekolah Menengah Kebangsaan (Agama) Sultan Muhammad
  • Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Dol Said
  • Kolej Matrikulasi Johor
  • Universiti Pendidikan Sultan Idris

potpetpotpet: Tak lama lagi giliran aku pulak sabar sabar ye.

46 ulasan:

  1. Haha... Selamat Hari Guru~

    BalasPadam
  2. happy teacher's day in advance to u!

    BalasPadam
  3. faz_e:
    ahha.
    thanks.
    ;)
    jom sama sama memeriahkan hari guru.
    ;)

    BalasPadam
  4. miss cloudy:
    ahha.
    thanks.
    ;)

    BalasPadam
  5. Selamat hari cikgu.. Heehee.. Tak lama lagi Zami pulak jadi cikgu.. Jadi cikgu yang terbaek ya.. :)

    BalasPadam
  6. farhanadr:
    ahha.
    i will!
    ;)

    BalasPadam
  7. owh bakal cikgu rupenye... Happy teacher's day in advance k.. (",)

    BalasPadam
  8. pengalaman dgn cikgu yg terbaik.hehehe.
    selamat hari guru~

    BalasPadam
  9. kasih suci:
    ahha.
    ya.
    thanks dear.
    ;)

    BalasPadam
  10. aku chun:
    wah.
    terbaik sangat.
    ahha.
    ;)

    BalasPadam
  11. hawa:
    ya cik hawa.
    hehe.
    ;)
    thanks.

    BalasPadam
  12. tahun nih aku tak wish pun

    BalasPadam
  13. bakal cikgu juga ye??hehe.bagus2.selamat hari guru jugaklah untuk ko.haha

    ps: dulu pun aku ade dapat matrik johor.tapi tak pegi sebab dapat tawaran lain.

    BalasPadam
  14. untuk cikgu2 kecik...
    cikgu bes0r nak pesan ni...
    nanti bila posting ngajar betui2 ye...hehe

    BalasPadam
  15. jadi cikgu jangan baik2 sangat.. kena garang2 sket... kalau baik... abis la.. dah la tengok cikgu diorang ni comey a.k.a comot.. tambah xgarang... haa~ konpem la diorang xley nak tumpu study.. wakaka..

    BalasPadam
  16. en ilham:
    ahha.
    that's okay.
    dah berjaya jugak sekarang kan?
    ;)

    BalasPadam
  17. abang eq:
    ya.
    i try my best.
    ahha.
    doakan~
    ;)

    BalasPadam
  18. aida:
    ahha.
    ya.
    garang garang biar semua budak tak suka.
    wakakaka.
    ;)

    BalasPadam
  19. gud2... ;D garang biar sampai budak2 terkecing dalam sluar/kain.. hahaha... ;p

    BalasPadam
  20. aida:
    wakakaka.
    eh eh tak pasti la pulak.
    ahha.
    zami ajar sekolah menengah.
    dorang pandai kot kalau nak kencing.
    ahha~
    ;P

    BalasPadam
  21. haha... yela.. mana yang takut sangat,sampaikan nak minta izin kat cikgu pun takut.. so pe lagi.. melepas kt c2 la... haha~

    BalasPadam
  22. aida:
    ahha.
    eh eh ni cakap berdasarkan pengalaman ke?
    ahha.
    kantoi cik aida.
    ;P

    BalasPadam
  23. ceh.. ader plak... xbaik taw tuduh2... haha...

    BalasPadam
  24. bakal ckgu ke...slmt hri guru...hihihi ;)

    BalasPadam
  25. Tanpa NamaMei 16, 2010

    slmat hari guru!

    BalasPadam
  26. aida:
    ahha.
    mana ada tuduh tuduh.
    berprasangka je.
    wakakaka.
    ;)
    jangan marah nanti kena jual.
    ahha~

    BalasPadam
  27. fasya:
    ya.
    insyaAllah.
    hehe.
    ;)
    thanks.

    BalasPadam
  28. ada KMJ di situ~

    hehehe~

    ada persamaan kita kan yang?

    kih3~

    BalasPadam
  29. selamat hari guru!!
    dulu blaja kmj??
    taun bile??

    BalasPadam
  30. hola !
    innz nak bg award kat kamu.
    nanti dtg amek kat blog innz oke =)
    http://innzninety.blogspot.com

    BalasPadam
  31. zara:
    ahha.
    sama di situ.
    hehe.
    yay!
    ;)

    BalasPadam
  32. tony:
    selamat hari guru!
    ;)

    BalasPadam
  33. yatre:
    yep.
    KMJ.
    bu tahun 2006/2007.
    ;)

    BalasPadam
  34. UPSI student..
    no wonder..
    what course r u in?

    BalasPadam
  35. ainhamzah:
    hehe.
    pendidikan math.
    ;)

    BalasPadam
  36. BYKNYER SKULL ZAMI...HEE..owh dua2 guru..next is zami...hee

    BalasPadam
  37. bakal cikgu rupanya...hehe cikgu2 mmg pandai tulis blog ekk..selalu nampak cikgu jd blogger..hehe

    papepon

    selamat hari guru in advance...=)

    BalasPadam
  38. cikgu suka main bola..hari2 cikgu main bola...cikgu sudah tido..mari kita keluar!!!!! hehehhe

    happy teacher's day to u too...

    BalasPadam
  39. hans:
    ahha.
    yep.
    just wait and see.
    ;)

    BalasPadam
  40. robin:
    ahha.
    don't know.
    maybe cikgu pandai merepek?
    kot.
    ;)

    BalasPadam
  41. jaja:
    ahha.
    selamat hari guru jugak!
    ;)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com