Isnin, 24 Mei 2010

Terimalah Anugerah Ini...

Terima kasih daun keladi.
Dapat award daripada Ardini Humaira.
Tak pasal pasal kena tag haha.


Write 5 interesting facts about the person who gave you this award. 
  1. Dia seorang perempuan.
  2. Aku kenal dia melalui komen komen. Tiba tiba jadi rajin pulak nak main komen komen ni.
  3. Dia sangat sangat menjaga kulit muka dia.
  4. Dia budak Kelantan.
  5. Dia suka cocopie sebab hari tu dia minta kat aku tapi aku tak bagi dia haha.

Jot down 5 interesting facts about yourself of your hobbies.
  1. Aku dengar lagu lebih lama daripada aku tengok tv.
  2. Aku cuba search lagu lagu baru setiap hari. Kalau ada lagu lagu baru aku download dengan serta merta haha.
  3. Aku suka nyanyi sekali bila aku pasang lagu bantai je la kalau sumbang mambang mambang pun.
  4. Kadang kadang aku promosi lagu lagu baru dekat kawan kawan aku walaupun tak dapat komisyen apa apa kau bayangkan.
  5. Boleh tak aku buat poco poco sambil dengar lagu haha.

Pick your 10 most deserving receipients and describe them.
  1. Innz : Aku pun tak faham kenapa dia kata dia budak malas sebab aku tengok dia rajin pulak update blog haha. Sila jelaskan. Okay. Blog dia sempoi dan santai kadang kadang emo tapi best. Plus blog dia meletop kebaboom dengan isu Shahir AF8. 
  2. Hans : Dia minat betul dengan Shah Rukh Khan. Entah. Dia mungkin ada bau bau bacang dengan Shah Rukh Khan kot. Well sekarang dia sedang hangat dengan siri drama dia, kau dan aku wah hebat hebat.
  3. Arol : Orang Melaka wo. Dia merupakan peminat Shahir AF8 dan Adira AF8 tapi aku tak tahu la dia ada buang undi ke tak hari tu. Aku suka tengok blog dia. Simple dan kemas.
  4. Farhana : Wah. Dia digelar doktor pakar cinta. Well blog dia banyak info menarik tentang kehidupan tentang cinta. Suka suka. Entri entri dia barangkali ada sangkut paut with others. So enjoy!!!
  5. Kasih : Oh ni blog budak perempuan tak pandai masak wakakaka. Eh eh dia yang mengaku sendiri okay. Padan!!! Haha. This is a personal blog. Kisah tentang dia. Bak kata pepatah CTKD atau canda tangis ketawa duka semua ada dalam blog ni.
  6. Kembatolo : Nama pun unik kan? Aku suka. Dia ada kembar wo. Sejibik muka dorang seriously. Entah aku pun tak tahu yang mana satu tulis blog tu haha. Lantak.
  7. Najmie : Well nama blog dia my great life. Wah. Memang hidup dia betul betul great la. Jealous pulak aku tengok dia haha. Dia dapat bergambar dengan Jojo Struys pulak tu siapa tak dengki kan kan kan?
  8. Nakashima :  Dia bukan orang Jepun okay. Tapi dia berangan dia orang Jepun kot. Jahat jahat. Hari tu dia ada bagi award kat blog Budak Lelaki Sebelah Pintu ni. Thanks.
  9. Shin : Inesen katanya. Well blog dia sangat sangat jujur. Loved it! Gaya penceritaan dia ada something yang menarik. 
  10. Hawa : Oh. Dia rajin betul datang singgah blog aku. Ni sayang lebih ni haha. Blog dia dilengkapi dengan ciri ciri kewanitaan tapi sesuai untuk dibaca oleh sesiapa sahaja.

potpetpotpet: Jawab jangan tak jawab sebab ini merupakan paksaan wakakaka.

26 ulasan:

  1. wahhhh tahniah hizami dapat award =)

    BalasPadam
  2. haha !
    maceh zami.
    hehe =)

    syg u lebeyh la.
    *cipika cipiki*

    BalasPadam
  3. nisa:
    ahha.
    thanks dear.
    ;)

    BalasPadam
  4. innz:
    ahha.
    welcome bebeh.
    ;)

    BalasPadam
  5. tq hizami..heheh..amik kena wat tugasan lah ye

    BalasPadam
  6. tengs zami..
    t aku wat entri sal ni..haha..
    kau nye ulasan tu taley blah r..
    hahahahh..tengs skali ag..n tahniah..~

    BalasPadam
  7. hawa:
    macam kerja rumah la kot.
    haha.
    ;)

    BalasPadam
  8. kembatolo:
    biasa la tu.
    ;P

    BalasPadam
  9. zami... dni lelaki la.. wakakaaka.. gurau je..


    dni baru bukak blog. dni tak berapa sihat.. tak berbalas komen kat blog sendiri.. terus pengsan tdo terbongkang. baru je bangun. bangun2 tengok ado entry zami ni ha... waaa laju nyer dia buat. dni tadi tak silap dni 40 minit baru siap tag ni dni jawab. sebab tatau nak tulis pasal dni sendiri sampai 10 ;p


    thanks zami!

    BalasPadam
  10. amboiii, kemain lagi perli? macamlah dia pandai masak? okay takpe. ada lori ada bas.

    BalasPadam
  11. dni:
    ahha.
    tu la pasal.
    zami tulis 5 je sebab takde idea.
    tapi dni tulis panjang sebab tu ambil masa lama sikit.
    hehe.
    anyway thanks!
    ;)

    BalasPadam
  12. kasih:
    wakaka.
    padan!!!
    ;P
    ada beskal ada keretapi.
    sekian.

    BalasPadam
  13. wah
    thanks sudi kasi award yer hizami

    BalasPadam
  14. hans:
    haha.
    free je.
    sebab tu aku bagi.
    kalau kena bayar aku tak bagi kot.
    wakakaka.
    ;0

    BalasPadam
  15. ikhlas ker tak nih?
    aku dah musykil
    hahah

    BalasPadam
  16. haha.mcm2.poco2 tue yg plg x buleh blah.hueh2.=D

    BalasPadam
  17. hans:
    haish.
    ikhlas la.
    tak baik tuduh tuduh.
    hehe.
    ;)

    BalasPadam
  18. fatin:
    sekali sekala buat kelainan.
    apa salahnya.
    haha.
    ;)

    BalasPadam
  19. huhu..kena masuk kotak dulu lah tugasan ni..anyway, tq tau

    BalasPadam
  20. hawa:
    ahha.
    takpe.
    takde tempoh masa.
    bila bila pun boleh.
    ;)

    BalasPadam
  21. acehhhhhhhhhhhhhhhh~

    ala... shin xde award nak bagi kat hizami.. baiklah.. setiap hari Isnin 24hb.. shin jadikan Hari Hizami ek ngee~

    wahh dah ada Hari Ibu, Hari Bapa, Hari Guru, Hari Pekerja.. macam macam hari lagi laa..

    Selamat Hari Hizami~

    BalasPadam
  22. Alaaaaa.. Nape puji kita bayak2 ni.. Tak suke tau.. Kita dah kembang kena puji ni.. Rasa macam terbang melayang ke udara tak jatuh ke bumi lagi ni.. Ahaks.. ;p

    Thanx zami.. Banyak hang bagi hadiah nooo.. Tak menyempat ku nak tontot sume.. Thanx bebanyak.. Leh ke nak bagi xoxo? Wakaka.. ;p

    BalasPadam
  23. bestnye tgk org dpt award...tgk je la kan..hua3

    BalasPadam
  24. wah! nombor 3 tue.
    macam mimpi saje dapat award drpd hizami.
    haha, tiba-tiba pulak.
    THANKS a lot, Hizami! (;

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com