Rabu, 21 Julai 2010

Meriah Di i-City Seperti Meriah Di Aidilfitri



Adeh. Aku sempat singgah i-City hari tu. Kau tahu budak budak kat facebook aku tuh iya iya upload gambar gambar dorang gi i-City. Aku pun jealous weyh. Nak tak nak aku kena gi i-City jugak. Boleh?




Eh eh aku siriyes pelik awat ramai sangat manusia gi i-City? Bersepah sepah weyh. Rajin pulak dorang nak datang situ termasuklah aku kan kan kan? Aku tengok kereta kereta tetap beratur nak masuk walaupun dah hampir tengah malam. Gilosss. Anyway apa yang menarik perhatian aku kat situ bila mak mak dan ayah ayah pun nampak teruja nak posing sakan kat i-City tuh weyh. Terkujat kujat aku tengok dorang haha. Well. It's a good thing. Seronok tengok dorang dengan keluarga masing masing. :')




Secara rumusannya apa yang ada kat i-City ialah lampu semata-mata. Best? Hurmmm... Boleh la kalau kau nak tengok warna warni tuh haha. Tapi seronok la dapat meluangkan masa dengan kawan kawan neyh. Bila lagi boleh buat benda benda neyh lagi kan kan kan? :)




potpetpotpet: Tak lama lagi nak puasa dah lepas tu raya pulak haha.

31 ulasan:

  1. lernnn...rumah kechixx kat area2 situ jek..kalau cakap awal2 boleh kechixx join.hahahaha...:)

    BalasPadam
  2. @kechixx

    oh.
    really?
    adeh.
    tapi siriyes ramai orang.
    :)
    sesak nafas jadinya.

    BalasPadam
  3. huh...

    i-City di 'Shah Alam'..

    menarik..

    BalasPadam
  4. i-city ooh i-city....hehehe

    BalasPadam
  5. @Amir Rayyan

    :)
    amir mesti dah pernah singgah i-city kan?

    BalasPadam
  6. ehhh...
    apesal blog header kau yg baru nie macam tersangat aku familiar je ea ?? haih kau nie... :(

    BalasPadam
  7. aku yg dekat nih juga tak terdetik nak pergi I-City tu lagi
    hahahaha


    p/s : Review Film : Inception Memang Terbaik! Aku Sangat Teruju! Kreatif!

    BalasPadam
  8. @Aidy Shahiezad

    jap.
    kenapa?
    sama dengan siapa?
    erk.
    tak tahu neyh.

    BalasPadam
  9. owh, ak terlalu jauh utk pergi ke ctu.. hehe... tp tgk kt fb kwn2 sudah cukup wat ak teruja.. hehe..

    meh layan *~Citra Hati Aliesha Kirana~* pulak...

    xpun baca karya *~Dari Tinta Aliesha Kirana~*

    BalasPadam
  10. turun shah alam x bgtahu ye zami =_="

    BalasPadam
  11. hurmm...

    'no komen'

    ngomong aja sama tangan gue..

    -out-

    BalasPadam
  12. memang ramai gilos orang kat sana. try tak aiskerim goyang kat sana?

    BalasPadam
  13. @Nisa A.

    adeh.
    nak kena buat pengumuman kot lepas neyh.
    :D

    BalasPadam
  14. i-city mmg best..tp asal la buat kat shah alam..pegi waktu mlm panas gilooosss~

    BalasPadam
  15. dh nak raye yeayy..nnt raye aku cabot 1 pokok lampu tu bg ko..sbg lampu raya ok..hihihi

    BalasPadam
  16. ha ha haa..
    gurau je kot.
    xde laa.. sbb i-city tu dh dekat dah ngan umah nisa :P

    BalasPadam
  17. pergh..
    dah macam Hero Remaja.
    =)

    BalasPadam
  18. redboy pon x penah g lagi ke sana..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com