Ahad, 19 September 2010

Kau Rasa Rasa Yang Mana Satu ?


Hey. Kepala tengah serabot bot bot. Tiba tiba nak makan stimbot bot bot. Sukahati kau. Haha. Sekarang aku dalam proses memilih penempatan latihan mengajar (praktikal) for the next semester. Adeh. Nak pilih mana aku tak tahu. Any idea ? Well. For your information, ada 9 buah negeri telah dicadangkan. Calon-calonnya ialah :
  1. Kelantan
  2. Perak
  3. Terengganu
  4. Selangor
  5. Kuala Lumpur
  6. Putrajaya
  7. Melaka
  8. Pahang
  9. Negeri Sembilan

Negeri negeri yang tak tercalon ? Oh. Negeri negeri berkenaan tidak dibuka untuk penempatan latihan mengajar. Harap maklum. Okay. First of all, aku reject Kelantan dan Terengganu. Sebab musabab ? Aku tak pandai speaking London Kelantan or even Terengganu. Masalah besar di situ. Haha. Lantak lah. Kau ada cadangan tak ? Hurmmm ... Aku memang jenis susah nak buat keputusan kau tahu. Aku kena bermastautin dalam gua selama dua puluh tiga hari dulu dan lepas tu baru aku boleh buat keputusan. Eh eh dah tak sempat nak bermastautin dalam gua sekarang. Oleh itu apa kata kau tolong aku ? Sila buang undi please. Haha.

potpetpotpet: Anda mampu mengubahnya. Ayat nak iklan. Haha.



Yang mana satu pilihan kalbu ?
Perak
Selangor
Kuala Lumpur
Putrajaya
Melaka
Pahang
Negeri Sembilan

  

47 ulasan:

  1. ko pilih je la melaka...
    senang sket... bole dok rumah je nnt...

    takpun, ko pilih la kl je...
    nnt boleh gi karaoke slalu ngan aku..
    haha...

    okey tak zami ??

    BalasPadam
  2. perak la...
    pegi ckola sye je...
    boley???

    BalasPadam
  3. vote nogori. haa amek kau kene blajar cakap nogori...
    (eceyh macam kau ikut cakap aku kan)

    BalasPadam
  4. skali dpat g dol said.. mesti bosan kan kan kan...

    BalasPadam
  5. amik perak je la...

    bleh bantai mkn durian time dah abis mengajar nanti :p nge nge nge

    BalasPadam
  6. kat perak cukup...haha, marilah ipoh

    BalasPadam
  7. dni vote KL...


    p/s: deen dulu praktikal kat tganu je.. tapi terlanting kena posting kat sarawak... haa.. zami kena posting manalah nanti tu. hehe

    BalasPadam
  8. kalo nk senang balek umah mak,pilih la yg dekat sket.
    kalo rase nk merantau,pilih la yg jauh..ngeeee~~

    BalasPadam
  9. melaka..atau selangor :)

    BalasPadam
  10. @sya mansor

    erk.
    cakap nogori boleh lagi.
    hehe.
    :)

    BalasPadam
  11. @pu3iman

    FYI,
    aku tak makan durian.
    hehe.
    ;)

    BalasPadam
  12. @asfz lily

    hurm.
    sedang dipertimbangkan.
    ;)

    BalasPadam
  13. akak nak soh g johor xde dlm senarai lak...
    alah payah benau ko g jek melaka bandaraya bersejarah hehhehe

    BalasPadam
  14. @Lelord

    haha.
    tahu takpe.
    nak johor jugak.
    ;)

    BalasPadam
  15. putrajaya sebab putrajaya indah pemandangan mata.. nanti boleh ajak g shopping sekali.. hahaha...

    gurau jerk... apa kata wat solat isti.. err.. istikharah erk.. entah i pun tak tahu.. lalalla..

    BalasPadam
  16. kelantan la wei..
    try lepak2 negeri tok guru plak..haha

    BalasPadam
  17. putrajaya, sbb rumah aku kat situ,pastu nanti aku boleh bawak kau pegi jalan2. and skrg aku tgh amik tesl, jadi cikgu gak.. boleh timba pengalaman skit. muaahahahah. [jawapan berbentuk selfish]:D

    BalasPadam
  18. @Nur Fara

    haha.
    shopping ?
    takde duit dah.
    adeh.
    ;)

    BalasPadam
  19. @kembatolo™

    erk.
    kan ?
    tapi bukan dalam masa yang terdekat ni.
    haha.
    ;)

    BalasPadam
  20. @Yayayong

    haha.
    takpe2.
    ;)
    okay la tuh.
    selfish yang positif.

    BalasPadam
  21. @Yayayong

    haha.
    takpe2.
    ;)
    okay la tuh.
    selfish yang positif.

    BalasPadam
  22. ai.. awal2 lagi dah reject trgnu ngan klantan.. try la dlu.. tu blum g sabah n srwk lagi.. hehehe.. gud luck with ur LM!

    BalasPadam
  23. pening jgak kepala nak pikir pasal LM ni kan..huhu~

    BalasPadam
  24. @Yayayong

    haha.
    takpe2.
    ;)
    okay la tuh.
    selfish yang positif.

    BalasPadam
  25. @::wan::

    erk.
    kalau posting gua tak kisah mana2.
    ni praktikum.
    dinilai.
    ;)

    BalasPadam
  26. selangor suda! banyak tempat shopping.hehe

    BalasPadam
  27. ha bila tak de pengalaman ni la pegi cari pengalaman. try je. experience tu.

    eh dah wajah baru la. tapi merah tu lagi lawa. hehe.

    neway, all da best untuk cikgu hizami :D

    BalasPadam
  28. kl la ye!!

    kl best!! manyak benda leh tgk..

    haha

    BalasPadam
  29. @Rara Nasiha

    haha.
    mcm banyak duit je bunyi dia.
    haish.
    next...
    ;P

    BalasPadam
  30. kenapa sabah dan serawak tak de dalam list...
    baru je nak vate area sana... haish..

    BalasPadam
  31. a'a. merah ag lawa and lagi kemas la :P

    BalasPadam
  32. knape johor xde dlm list.. tganu ok wat. jai 3x praktikum kat tganu

    BalasPadam
  33. @Adam Arjuna

    haha.
    ni bukan posting ye.
    adeh.
    ;)

    BalasPadam
  34. @adrinaqamarina

    really ?
    hurm.
    sekali sekala ubah selera.
    ;)

    BalasPadam
  35. @BLOG PUTERA YUSOFF

    hehe.
    entah.
    hati tak terbuka nak pergi terengganu buat masa ni.
    ;)

    BalasPadam
  36. hizami..!!!
    sila praktikal di shah alam..!!

    hehe
    :D

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com