Rabu, 20 Oktober 2010

Kreatifkan Dirimu Bersama Alam Sekitar

Amacam ? Lawo tak sentuhan magis aku ? XD
Siapa ada facebook aku ? Kalau ada, aku rasa korang tahu apa aku buat hari ni. Yeah. Aku join pertandingan melukis dan mewarna sempena Minggu Alam Sekitar kat Universiti Pendidikan Sultan Idris ni. Aku siap pinjam set crayon from one of my friends, dengan harapan aku berjaya menggondol tempat pertama ! Haha. Gila konfiden. By the way, ni merupakan salah satu project work yang kitorang kena buat for Environmental Science. Everyone of us had to form a group of 10. Then, each group kena buat project work that somehow related to the environment. So, one group ni buat pertandingan melukis dan mewarna. Aku join ni sebab support kawan kawan. Nak kata talented dalam melukis dan mewarna ni, takde ah sangat. Sikit sikit tu ada lah.


Well well well. Aku dah lama tak melukis dan mewarna ni. Aku aktif masa sekolah rendah dulu. Nak angkat bakul sikit, aku selalu menang kot. Paling best, aku menang tempat kedua pertandingan melukis dan mewarna peringkat negeri Melaka tahun 2000. Lama dah tu. Haha. Lepas dah masuk sekolah menengah, aku tak amik tahu menahu pasal semua tu. Salah satu sebab kenapa aku melupakan minat tu ialah sekolah menengah aku takde pulak subjek Pendidikan Seni. Sodih.


potpetpotpet : Let's green our Earth !

30 ulasan:

  1. whoa! cantiklah lukisan hizami.
    ton warna pun kemas jek. :)

    BalasPadam
  2. lau ko ajak aku conteng2 skali..kompem lg the boom!!hehe

    BalasPadam
  3. @rizal jabai

    haha.
    okay2.
    next time boleh ?
    XD

    BalasPadam
  4. rupa2nya zamie selalu menang ea.. patutla..
    tapi tadi xngaku pula... ish2...
    hehe~~

    BalasPadam
  5. @Jojo

    hehe.
    kisah lama lah jhou.
    sekolah rendah - darjah 6.
    XD

    BalasPadam
  6. berseni nye tangan zami, rina tak pandaiiiiiiiiii nak lukis gitu. haish.

    sama dengan corak blog la. hehe

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. lawalahhh ! kalau harap i , orang lidi je menjadi :P

    BalasPadam
  9. gile chantek lukisan!!

    neway, background die da tuka la (:

    nice header (:

    BalasPadam
  10. wahhh!!! zami pandai melukis???
    lawa2~
    :D

    BalasPadam
  11. tahniah!! ANDA TERBUKTI KREATIF!!

    http://danieldeadie.blogspot.com/

    BalasPadam
  12. cayok2!!

    btw..saye tag kamu utk giveaway paris..

    http://puteriiqaizyanmohamad.blogspot.com/2010/10/sape-nak-hadiah-free-dari-paris.html

    BalasPadam
  13. terror la zami

    terrorist! hahahah

    chaiyok!

    BalasPadam
  14. zamie, adakah ku kesah tu kisah lama ke x?? haha~~

    BalasPadam
  15. peh lame giler tinggalkan zaman mewarne
    XD

    BalasPadam
  16. @ai na

    thanks.
    padahal biasa2 je.
    XD

    BalasPadam
  17. @Nisa A.

    oh tidak.
    tak pandai lukis pun.
    XD

    BalasPadam
  18. @Jojo

    erk.
    what ?
    saya tak faham.
    huhu.
    XD

    BalasPadam
  19. @Syazwana

    tahu takpe.
    dah lama gilerrr.
    XD

    BalasPadam
  20. seni satu kretif. :)

    BalasPadam
  21. haha,
    aku pun suka gak warna-mewarna ni,


    *adakah ko menang pertandingan ini? Hihi

    BalasPadam
  22. puhyoywwww...
    cun ah zami conteng menyongteng.
    kalo dni gheti orang lidi dengan lukis ikan je hehe. dni tangan bangku. tak reti melukis. ;p

    ehh tangan banku bukan tangan tak reti main bola ke? haha

    BalasPadam
  23. tomey lukisan tu..jeles kt org yg pandai melukis ni..huhu..zami boleh bukak galeri la lpas ni..hehe

    BalasPadam
  24. tomey lukisan tu..jeles kt org yg pandai melukis ni..huhu..zami boleh bukak galeri la lpas ni..hehe

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com