Sabtu, 23 Oktober 2010

Tragedi Lapang Sebelum Sempit

Aku penat gilerrr dah ni. Hari hari aku penuh dengan segala macam aktiviti bermula dua tiga hari lepas. Nak pengsan rasanya. Tapi entah kenapa tak pengsan pengsan. Tertunggu jugak ni. Haha. Gila kau. Aku nak story pasal semalam, iaitu pasal Jumaat. Aku kena buat one program that somehow related to environment. Ni kira assignment for this course lah, nama dia Environmental Science. And we chose to carry out a competition that so-called COOKING WITH NATURE. The competition started around 9 o'clock in the morning. For those contestants, they need to prepare dishes from some natural resources. Senang cakap, daripada bahan bahan mentah ! Tak perlu nak goreng goreng ke nak rebus rebus ke. Oh. Ni sangat menarik okay ! Haha. Rugi siapa tak join. XD

AJK Pelaksana Program
Keping Keping Kenangan (3K)
Okay okay. Aku nak undur masa boleh ? Tadi aku dah cakap pasal Jumaat. Ni aku nak cakap pasal hari sebelum Jumaat, iaitu hari Khamis pulak. Hahaharap maklum. On the night of that day, aku datang dengar Seminar Sarjana Fakulti Sains & Matematik. Ni kira introduction pasal siapa siapa nak sambung master lepas habis degree ni lah. Lepas dengar seminar tu, as for me, it's not the time. Aku tak nak sambung master terus lepas ni. Aku nak kerja dulu kot. Then, after few years, insyaAllah aku bakal sambung master. Yeah ! Tu cadangan jerrr. XD

Just Smile
Muka Wajib Sambung Master
Tak habis lagi kau tahu. Kita kembali kepada hari Jumaat semula. Haha. Pening lah kepala kau nak fikir fikir na na na na na. Okay. Seperti yang kau tahu, aku busy dengan program COOKING WITH NATURE belah pagi tu. Then, belah malam pulak, aku diwajibkan datang ke Taklimat Praktikum. Aku pun datang ah. For your information, aku start praktikal kat sekolah maybe 31 Januari tahun depan. Hadoi. Penat gilerrr dah badan ni. Tak tahu nak cakap apa dah. Tak pasal pasal aku takde mood nak taip lagi nak susun ayat. Dah dah. Bye ! XD

Muka Paling Fokus
Bila Bila Masa Di Mana Jua

potpetpotpet : Ingat lima perkara sebelum lima perkara. Dan salah satu perkara yang sedang aku alami ialah lapang sebelum sempit. Wuuu ... =_=!

13 ulasan:

  1. orennye, sama kaler dengan blog dah. :P

    BalasPadam
  2. sile pergi rehat.. :( xmau zami pengsan..

    have a nice day & jaga kesihatan sebab zami kene siapkan keje lagi kan.

    BalasPadam
  3. oh.bz..patut x update blog=p

    BalasPadam
  4. aku pun penat.
    rasa cam nak tercabut jek kaki ni.
    haha

    BalasPadam
  5. @adrinaqamarina

    hehe.
    tema dia oren sikit merah sikit kuning sikit.
    XD

    BalasPadam
  6. @Roxy zai

    tahu takpe.
    tak sempat2 nak update blog.
    XD

    BalasPadam
  7. @EIPUL

    sama2 lah kita tercabut kaki.
    wuuu...
    XD

    BalasPadam
  8. dh jd cikgu nanti bukan boleh bt mcm ni

    BalasPadam
  9. ooo..
    sometimes u need to take a break..
    takut betol2 pengsan lak kang.

    BalasPadam
  10. sy sgt suke memasak!!

    http://danieldeadie.blogspot.com/

    BalasPadam
  11. itulah mnariknya zman muda sblum dtg zman tua..
    hihihihi...:D

    BalasPadam
  12. hizami ditag lagi !
    jom join CONTEST nie !

    http://arolpunyeblog.blogspot.com/2010/10/pertandingan-header-tercantik-kali-ke-2.html

    :)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com