Sabtu, 11 Februari 2012

Nikmat Coklat Ferrero Rocher

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Siapa tak makan coklat? Rugi la kalau tak makan coklat. Nikmat dia memang menggigit-gigit halkum wa cakap sama lu! Eh. Kalau perempuan, aku tak tahu pulak dia menggigit-gigit kat mana. Haha. Masa aku pergi Langkawi hari tu, aku sempat beli beberapa jenis coklat kegemaran aku. Tapi aku tak beli banyak sebab bajet dah lari. So, aku beli seminimum yang mungkin. Jom tengok apa coklat kegemaran aku.

Ferrero Rondnoir. Nama pon dah seram nak sebut kan?

Macam bekas telur. Haha.

Ferrero Rocher. Dulu, kini dan selamanya.

Ada M&M's, Kinder Bueno, Hershey's Kisses dan Kit Kat.

Tak payah nak mintak satu ke dua ke tiga ke sebab semua coklat tu dah selamat kat dalam perut aku dengan adik adik aku. Haha. Maknanya sekarang aku dah kehabisan bekalan coklat la. So, ada sesiapa nak tolong supply?

Kalau kau nak tahu, aku selalu hadiahkan diri sendiri dengan coklat kegemaran aku kalau aku tengah mengalami tekanan perasaan atau moody. Aku tahu aku bagi hadiah kepada diri sendiri. Tapi lepas aku makan coklat kegemaran aku, tiba tiba aku jadi seronok. Psiko je lebih kan? Haha.



potpetpotpet : Apa coklat kegemaran kau pulak?

40 ulasan:

  1. Aku hantu cokelat yg tak boleh nmpak cokelat. Okbai

    BalasPadam
  2. kat Labuan pun murah gak. hehe! datang lah Sabah nanti. woha!


    p/s: sorry lama tak jenguk.

    BalasPadam
  3. dalam banyak2 coklat, whittakers pilihan hati hehehe

    BalasPadam
  4. Shag tak suka coklat. Kadang2 sebat jugak Kinder Bueno. Tapi, beli rajin ! Sebab Mama suka coklat :D

    BalasPadam
  5. @nurul afika Kalau pg Langkawi, wajib beli DAIM, HAHA!

    BalasPadam
  6. @Syafiq Ahadin boleh mkn coklat..tapi tak berapa minat sgt..hehe..suka daim! :)

    BalasPadam
  7. Coklat Cadbury hek3!! XD

    BalasPadam
  8. hehee..best kann coklat?i'm very addicted to chocolate!especially Dove and Kit-Kat that my mum bought from Saudh..awesome.x sama rasa mcm kat malaysia :)

    BalasPadam
  9. tengok je pun semua gambar ni dah terasa nikmatnyaaaaa

    BalasPadam
  10. Berdasarkan pemerhatian, orang kalau pergi Langkawi mesti akan beli Hershey's Kisses dan Daim. Arol suka Snickers! ;D

    BalasPadam
  11. Saya minat cadbury, especially yang ada hazelnut. Haha, coklat biasa. Orang sekarang dah ada kinder bebueno bebenor dan ferero ferari rocher apa nama saya tak ingat haha.

    BalasPadam
  12. cokelat ada adrenalin yg secara psycho-nya blh buat happy :D

    BalasPadam
  13. dekat bukit kayu hitaam pon banyak jugak jual cokelet..tgk aje heder mira..penuh dgn cokelet :D

    BalasPadam
  14. jangan jeles~~
    bekalan coklat aida ada lagi! :)
    ari tu mak cik pergi bercuti ngan famili die kat langkawi jugak~~ kirim kat die jer suh belikan...

    ferero, kisses ??..haha :)

    BalasPadam
  15. auuuum ! bak sket ! bhaha

    BalasPadam
  16. auuuum ! bak sket ! bhaha

    BalasPadam
  17. coklat beryl's sedap..white choclate dgn kepingan blueberry..sdp sgt2..

    BalasPadam
  18. ca hantu coklat.tp disebabkan ada migrain,kena control la..kalo dah ngidam sgt baru makan..tu pon kena get ready ubat..huhu

    BalasPadam
  19. oh my! coklat g langkawi last year x habis2 lagi... dahlah dua2 trip beli coklat. memang plan nak buat biskut or kek letak coklat tu. haha

    kita serupa! Yang kit kat tu i borong. sedap sbb ada fondant. plus, kisses tu WAJIB beli kot. haha~

    BalasPadam
  20. ekk ko mmg kejam kn!! bkn nk bg aku stu ahahah

    BalasPadam
  21. nangis nya tgk byk cokelat ituuu!! huwaaaa

    BalasPadam
  22. cekelet toblerone yang white :D

    *sometimes cekelet give us strength in mind . wuhuwww

    BalasPadam
  23. aduih....godaan2....fererro rendnoir ma fave!!!!

    BalasPadam
  24. Ok. best! tu je nak komen.

    BalasPadam
  25. banyak nye coklat...nak sikit!!!!!
    hehehe...

    my favret : Hershey's Kisses

    BalasPadam
  26. @krunch2sa
    Mmg ada fact pun yg coklat mampu mengasilkan mood happy dlm diri seseorang ! :))

    Hershey's and Kinder Bueno tuh lazat okayyy !

    BalasPadam
  27. berbagi2 adalah yang terbaik :D i wanna some psssttt!

    BalasPadam
  28. Zami, next week abg akan fly ke Langkawi lagi, nak kirim belikan cokelat lagi ke?

    BalasPadam
  29. aku kalau nak beli coklat ni suka beli jenama yang tak pernah di dengar..baru2 ni beli coklat apa tah nama nya..tapi halal ke tak aku tak tau,aku yakin je halal..yang penting sedap..hahaha

    BalasPadam
  30. wah bestnyer..
    Tapi tak rase jeles sangat sebab ade 3 kenalan yang pergi sane & bawak balik coklat..

    Paling suke mestilah Kinder Bueno :D

    BalasPadam
  31. my fav: chocolate ritter sport!

    BalasPadam
  32. smlm kt watson cm npk tn tnh je
    sekali pdg sejibik dua kali pdg cine daa
    huhu

    BalasPadam
  33. yummy2 semuanya!! nak g langkawi jgk la..borong coklat satu ferry!

    BalasPadam
  34. cadbury break ad kt langkawi kan?lupa plak nak pesan setangki hari tu. hahaha.

    BalasPadam
  35. AKU BELI SEMINIMUM MUNGKIN?
    ni minimum ke?...ahaha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com