Ahad, 23 Januari 2011

Hadiah Contest Paling Mengejutkan Aku Pernah Terima!

Aku dikejutkan dengan pemberian segulung ijazah melalui kiriman pos ekspress daripada seseorang. Apa ke hal pulak ni? Aku tak habis belajar lagi tapi dah dapat ijazah? Aku macam speecess! Adakah aku bermimpi di siang hari sebab memang siang sekarang ni? Katakan tidak kerana aku belum bersedia lagi menghadapi semua ni. Tidak tidak! Dan apakah aku rasa seperti mahu lempang diri sendiri sebab meluat dengan ayat yang aku menaipkan ni? =.=




See? Aku tak tipu beb. Tengok ah. Entah macam mana aku boleh dapat entah. Aku dengan pantas bukak sampul surat kecik kat sebelah dia tu. Tengok tengok, ada gambar aku beb. Gambar berukuran yang aku sendiri tak tahu apa ukuran dia sebab aku tak pernah cuci gambar kecik macam tu. Duh. Selain tu, ada kad ucapan tahniah lagi. Wow. Aku macam speecess kali kedua! Oh. Ni hadiah kemenangan lagi? Haha. Jom ramai ramai gelak kesyukuran. Boleh? Alhamdulillah. :')




Erk. Aku dapat sijil penyertaan ke ni? Pengsan sekarang. Mula mula aku cuak la kot. Takot takot dia salah tulis nama aku dengan nombor kad pengenalan aku kat sijil penyertaan tu kan? Penting gile beb. Nanti aku nak gi interview, kena ah bawak sijil sijil ni semua. Aku pon bukak laju laju. Omaigod omaigod! Lepas tu aku lari pusing pusing meja makan sebab excited gile. Kau nak tahu kenapa? Tengok ah kat bawah ni.




Wow. Ni kali pertama aku memiliki lukisan potret muka aku beb! Tak pernah pernah aku nak suruh orang lukis muka aku. Dasat dasat. For me, Cik Liya memang talented gile ah! Lukisan potret ni memang terbaik wa cakap sama lu. Ni hadiah contest paling mengejutkan pernah aku terima. Masa contest hari tu, Cik Liya tak beritahu pon nak bagi apa. Tak sangka pulak lukisan potret? Syabas! ;D


Jom singgah?



potpetpotpet : Surprise tak?

64 ulasan:

  1. Okay.. Katun lagi kacak.. Sekian terima kasih.. Keh keh keh.. :P

    BalasPadam
  2. alamak!

    bestnye dapat hadiah macam tu...
    jeles!

    hee

    BalasPadam
  3. nice giler T_T terharu kut lau ada orang nak lukiskan potret..

    BalasPadam
  4. pehh.. cukup tuk membuatkan aku dengki. hahaha

    BalasPadam
  5. Haip~ Bibir you seksi gila. Tergoda I! Hikhik *gelak segan silu mintak sepakan padu masuk gol!

    Tahniah, Zami! :D

    BalasPadam
  6. Nak jugak potret camtu! :p

    BalasPadam
  7. cayalah!!!!

    hi cik liya..........*wink~

    BalasPadam
  8. wow!
    pandai cik liya lukis muke u.ahaks

    BalasPadam
  9. huwa! gempak ah! memang bermakna la kalau dapat nih!

    BalasPadam
  10. wah! surprise giler ni.. haha... tahniah! XD

    BalasPadam
  11. SPESEL ! ! ! !
    jom join kontest nih pulok~

    http://lampoh09.blogspot.com/2011/01/aku-buat-jom-join-kontest.html

    BalasPadam
  12. ok! sekali lagi aku merasa jeles!

    "bila org nak bagi aku hadiah ni???" hahaha

    BalasPadam
  13. nak jugak nak jugak...huwaaaa

    BalasPadam
  14. tahniah :)

    BalasPadam
  15. wow asik dpt hadiah jewp budak lelaki neh..santik2 plak tuh..
    jeles+specehh =,=

    tahniah ye..

    BalasPadam
  16. tahniahhh..
    besnya dapat potret..
    nak jugakk..

    BalasPadam
  17. waaa...jeles ni zami...
    nk jugak..ades...

    BalasPadam
  18. pheeweeet...kacak sana..kacak sini

    BalasPadam
  19. so sweet siap ada orang lukis potret tu..precious.

    BalasPadam
  20. wat blogwalking nip...
    congrates...mmg adiah terbek r!
    n if cik liya bace cmmnt ni, ur drawing really nice...
    terjeles r pulak xreti lukis potret ag, pkai marker trus lak tu...tabik...

    BalasPadam
  21. Tahniah Zami. Cayalah...sume contest yang ko masuk ko sapu hadiah dia mi..
    Next time kasi orang len pulak ye..
    Hehehe......

    BalasPadam
  22. terserlah riak bangga di wajah potret kau.
    tahniah btw. (:

    cik liya awesome gila sial!
    (mulot nganga)

    BalasPadam
  23. jelesnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...terbaek la abg zami!!!!kartoon tu lagi comel la dri tuan dia..hak3..

    BalasPadam
  24. best nyew.
    biase larw owg femez,mest arw ade orang bermurah ati lukis potret2 nie..
    cube kalo orang yang dowk tepi jalan tuh,ade kewp yang ttbe nak lukis potret2 nie??.
    huhu

    BalasPadam
  25. perghhh broo, tahniah,, lawa gak lukisan tu,, kalo muka aku agaknya,, mesti ade rupa macam nobita kalo jadi katu,, ngeh..

    *speecess tu ade lebih kurang ngan speechless tak??

    BalasPadam
  26. tahniah!!
    nak menang jgk sbb nk dpt potret gmbar sndiri..
    hehe

    BalasPadam
  27. waaahh, muka kau kalau buat gambar kartun pun laku ni. =.="

    BalasPadam
  28. wow.. spechless hahaha..

    santik.. pandai dia lukis..

    pasni leh ar gantung kat dinding..pastu hari hari tengok..=p

    BalasPadam
  29. nice...pandai cik liya lukis..

    BalasPadam
  30. wow,
    taniah taniah

    sweet gila hadiah tu,
    keke

    BalasPadam
  31. comel comell

    *zami stret dpt adiah aje.. huhu...

    BalasPadam
  32. LOL, sgt nice douh!
    kalu aku lukis, asenye muka hizami jdi cm bruno mars, haha! =PP

    BalasPadam
  33. wow!
    tulung lukis muka sy lak :))

    BalasPadam
  34. muke mmg bajet market ar...
    pasnie, bleh ar aku komersial gambar muka kau kat keychain2 seluruh melaka tue.. ;)

    ---------
    my latest entry:
    Perempuan, Cukup-Cukuplah !!
    http://aidyshahiezad.blogspot.com

    BalasPadam
  35. wuhooo... pempuan lak tu lukis kan... memang super feymes beb ko ni

    Blog Saya

    BalasPadam
  36. cute!!!!!! lukis potret sgt susah! i wish i can draw potret too... huhuh...any way, tahniah!! =D

    BalasPadam
  37. yang kau lari keliling meja tu pehal? sangat tak boleh belah. haha

    BalasPadam
  38. Tahniah Encik Zami ! :)

    Untunglah kamu .

    BalasPadam
  39. eh eh

    i pun cm dpt hadiah yg sama je

    hiks

    BalasPadam
  40. fuyo...dasyaht..

    tapi asyik die jek yg menang..huhuhu

    BalasPadam
  41. wahh awesome . smart jek hadiah ni . huhu , kretip benor cik liya tu :)

    BalasPadam
  42. rajin betul dia wat camni.. congrate bro..

    BalasPadam
  43. wah, karikatur ko ler. hehehe. bukan murah nk tempah bnde alah nie. hehe. bestnyer..

    BLOG GEMPAKZ SIOT

    BalasPadam
  44. bestnyer!;)

    teringin pulak nak ada potret muka sendiri;)

    hehehee;)

    BalasPadam
  45. cantiklah hasil potret tu

    BalasPadam
  46. terbaek laa potret tuh hehe :)

    BalasPadam
  47. cepat apdet blog...datang nak baca ni...hehehe

    BalasPadam
  48. weyy best nye!!jelous!!! -,-"

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com