Khamis, 30 Disember 2010

Contest Aku Dan Kaca Mata



Amacam? Ada rupa artis korea tak? Okay. Fine. Takde langsung. Adeh. Aku join Contest Aku Dan Kaca Mata ni. For your information, aku jarang jarang ambil gambar guna kaca mata. Rugi beb. Mata dah lawa lawa ni, buat apa nak pakai kaca mata lagi? Haha. Bak kata pepatah, dari kerana mata yang mempunyai kuasa. Eh. Pepatah ke tu? =.=


Siapa nak join sekaki? Aku nak paksa Daniel Adie dan Afiq Razak join contest ni. Sila join laju laju. Okay? Belum cuba belum tahu. Dah cuba belum tentu menang. Haha. Takpe takpe. Tak salah nak mencuba kan? Kalah menang, biasa ah tu, adat pertandingan orang kata. :)





potpetpotpet : Aku rabun jauh.

23 ulasan:

  1. piwitttt! semadla brader. ahax

    BalasPadam
  2. wow !
    cntek lorh spek tue ..
    nk kne bli ny :))

    BalasPadam
  3. wah
    smart vs cool zami!!!
    hehe XD

    BalasPadam
  4. shemART ZAMI..
    gudluck..

    i pena try pkai kind of shade tp lalala nda ngam..hu3

    BalasPadam
  5. macam terminator pulak. haha

    BalasPadam
  6. F
    U
    U
    U
    Y
    O
    O
    O

    lengcai hot!

    haha (x slhkan ckp lengcai?)

    konpem saya KECUNDANG!

    @_@

    BalasPadam
  7. perggh!!! kaca mata ko zami!! hahaha.. meletop.. thanx coz tag.. tp fiq da buat da ni.. hehehe..

    http://afiqrazak.blogspot.com/2010/12/aku-dan-kacamata.html

    thanx lagi skali.. =)

    BalasPadam
  8. fuiyoooo mcm ultraman pon ade!!
    ehhh
    tp ultraman yg hensem laa her her herr :P

    BalasPadam
  9. ape beza rbun jauh ngn rabun dkt...keh3...out of topic kejap

    BalasPadam
  10. whoaaa! ada! ada! :)
    ada rupa artis korea.
    serius, tak tipu.

    good luck! :D

    BalasPadam
  11. fuhhh spek mata sangat lawa.. pinjam boley???

    BalasPadam
  12. aku tertarik dgn rambut hang.pacak tinggi kot!

    BalasPadam
  13. stylo giler spek tu.... cm spek yg ade mcm2 function cm dlm movie.. hahaha

    BalasPadam
  14. hai cikgu...nak ngorat boleh?:)

    heeeeee..

    BalasPadam
  15. salam..

    eh eh, idola fesyen sy takkan tak menang kot??!

    anyway, good luck 4 bro hizami rahim a.k.a budak lelaki sebelah pintu

    BalasPadam
  16. smart..! kompen menang >.<

    BalasPadam
  17. wah konpom boley menang nih...mcm hero citer mygirl larh

    BalasPadam
  18. handsomenye!! abang, nak sainnnn

    hahahahaha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com