Selasa, 25 Januari 2011

Contest: Money Guess

Terima kasih kepada Gadis Suka Menaip.
Kerana beliau sudi berkongsi hadiah kalau menang.
Bajet aku dapat tumpang sekaki la kot.
=.=


Contest: Money Guess


Jujur? Aku tak kenal sangat siapa Creativeheart tu. Apa yang aku tahu, Creativeheart tu memang dasat habis bila masuk bab bab fotografi ni. Aku sanggup jalan itik laaa kalau kau tak setuju dengan aku. Dah dah. Contest: Money Guess ni senang je. Kau kena teka bila masa dan tarikh duit duit dalam gambar kat bawah ni dikeluarkan. Cuba teka la kalau berani.


Duit duit di mana kau duit? Boleh ke duit jawab soalan ni? =.=


Erk. Aku tipu kau. Contest: Money Guess ni memerlukan kau meneka berapa jumlah duit dalam gambar kat atas ni. Tu je pon. Senang kan senang kan? Oh tak perlu sampai nak ngangkung ngangkung. Apalagi? Jom join! ;)


Aku nak teka?
RM 177.75


Aku nak tag?



potpetpotpet : Money is everything!!! :P

21 ulasan:

  1. wah unik contest ni

    gud luck ye

    =_=

    BalasPadam
  2. ahhah okeee
    kalau zami menang pon zami kena laa share :P

    BalasPadam
  3. iqa tak caya ah.


    cepat jalan itik!


    haha

    BalasPadam
  4. wah,aku rasa macam RM180 lah Zami
    baik ko ubah cepat
    kang ko menyesal
    ekekekekekek

    apa2pun good luck weih
    kalau menang belanja aku RM2
    ekekeke

    Bruno Mars Concerts Live In Kuala Lumpur, Malaysia on 10 April 2011

    BalasPadam
  5. wah! masuk contest lagi. Are u sure RM177.70? Hrmm....harap2 betul la tuh.

    Good luck k...

    BalasPadam
  6. cikgu math tlg kirekan XD

    saya terer bab biologi aje.. hehe

    thanks tag dear =)

    BalasPadam
  7. Anda sure dengan tekaan anda tu??? Hehehehe.. Anda fikir sekali lagi.. :p

    BalasPadam
  8. haha.. nak kena tambah power spek aku ni.. xclear r brape.. apa2pun semoga menang..

    BalasPadam
  9. unik siottt contest

    kalo dpt teka sama da naseb bek @ awk mmg geniussss

    BalasPadam
  10. dear abg ensemmmm,

    kalo menang sila belanja budak comel ni pospereti mekdi buleh? hiks

    BalasPadam
  11. wahhh.. duit duit duit....
    hahaha..

    BalasPadam
  12. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????/heheh menyebok kat sini

    BalasPadam
  13. mcm best je contest! nak join jugak bley ker?

    BalasPadam
  14. wahhhhhhh... nak teka jugak!!

    a`ah la.. 177.70 kan..

    kalo menang nak hadiah jugak sebab jawapan sama.. hahahaha.. XD

    BalasPadam
  15. aishhh.. shin nak tolong teka leh.. RM79.60

    BalasPadam
  16. salam..

    tolong vote utk sy ye..
    no 94 kt link nii..

    http://www.cstproduction.blogspot.com/

    thanks a lot..really appreciate it..

    BalasPadam
  17. jwpan die RM185.15 sen kodd! haha

    BalasPadam
  18. Salah tu jawapan. Naik tukar cepat!!



    Haha. Nak poyo je kasi komen. Good Luck, Zami! Bye~

    BalasPadam
  19. sye nampak tiket bas cepat express disitu plus ade tulisan segamat..eh ni contest teka duit ae..adesss salah teka plak..out =,="

    BalasPadam
  20. wah wah... mcm best je... mcm nk join je.. mcm nk teka jugak lah!>.. mcm mcm mcm...
    tiru jwpn leh? :P

    BalasPadam
  21. macam mane tau duit tu banyak tu???
    emmm.....
    jp2...leh pakai kanta pemebesar x??hehehe

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com