Ahad, 30 Oktober 2011

Nur Husna Qahirah Sayang Abang Tak?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Since aku tinggal berdua dengan adik aku yang comel sekarang ni, aku je la yang melayan kerenah dia. Semua nak kena ikut cakap dia. Kadang kadang tu aku melawan jugak. Eh? Ingat muka comel tak boleh kena marah ke?

Hari Jumaat hari tu aku sempat bawak dia pergi breakfast kat KFC. Sementara nak tunggu pakcik dengan makcik aku habis berubat aku bawak Husna jalan jalan dulu. Kau boleh rujuk entri Kain Putih kalau nak tahu pasal pakcik dengan makcik aku tu.

KFC tu ada dua tingkat. Dan Husna nak makan kat tingkat atas. Aku pulak malas nak naik atas. So, aku bagitahu dia yang bahagian atas tu tak buka lagi. Aku pon apa yang tak buka lagi. Haha. Senang cerita, makan kat bawah je. Jimat tenaga sikit.
 
Husna pilih bubur dengan teh tarik.

Honestly, breakfast kat KFC lagi sedap daripada breakfast kat McDonald's. Tu pendapat peribadi aku je. Siapa yang tak pernah cuba breakfast kat KFC, boleh la cuba esok pagi, esok lusa, esok tulat dan esok yang lain lain. Lepas dah selesai breakfast kat KFC, aku tak tahu nak pergi mana dah. Kalau pergi jauh jauh, payah pulak nak patah balik nak ambil pakcik dengan makcik aku nanti. Tengah tengah drive, aku ternampak taman permainan kat sebelah kiri jalan. Tanpa berfikir secara logik, aku terus berhenti.

Seronok dia main!

Kadang kadang penat layan Husna ni. Kadang kadang seronok pulak. Entah la. Bergantung kepada situasi dan jugak emosi masa tu. Tak kisah la semua tu. Yang penting, aku sayang dia! Husna sayang abang tak? Mesti dia jawab sayang sangat sangat. Haha. Padahal aku selalu marah marah dia. Orang putih kata, angry birds. Maksud dia, marah marah sayang. Boleh?

Husna yang suruh buat muka macam ni.


potpetpotpet : Esok dah start sekolah balik.

45 ulasan:

  1. Zami syg abg tak? hehehe......

    BalasPadam
  2. comel nyer budax 2. . abg dye lgi comellllll

    BalasPadam
  3. abang yg baik. gud job. :)

    BalasPadam
  4. dah boleh jadi bapak dahni~~
    eh? kih3

    BalasPadam
  5. alala..comelnya husna ni :) rase nak cubit2 pipi die tu,hihihi

    BalasPadam
  6. ahahhaa..waahhhh sebijik...

    BalasPadam
  7. like sister like brother la..

    eh,

    ke like brother like sister..hahahha

    BalasPadam
  8. @Aesya Zealous biasa sarapan kat umah je. Hehe! tak suka McD sebab..errr... tak suka. mahal kot. sebab biasa dengan kfc, sebab kat daerah nun di sabah ada kfc je. Huk3! sedih kan.

    BalasPadam
  9. waaaa..abang mithali ni...

    BalasPadam
  10. comelnye adik dia...jaga adik baik2 ye..ade ciri2 abg mithali nie..(^__^)

    BalasPadam
  11. haha....comel la korg..err oke la xper la nk gak ckp comel..btw bro dua beradik je ka?

    BalasPadam
  12. bestlah ada adik kecik!
    kita adik besar dah, takleh feeling jadi bebysitter :(

    BalasPadam
  13. wahh abg mithali la katekan :P

    BalasPadam
  14. bestnye ade adik pmpuan. jeles jeles !

    gmba yg last tuh comellll. haha. :D

    BalasPadam
  15. cutenyer husna...pandai chegu layan adik noo... =)

    BalasPadam
  16. swit tgk zami & adik..:)

    BalasPadam
  17. cute :D jarang orang mek gambar posing tutup mate camtu.hehe.

    BalasPadam
  18. comel yer .
    utg dye dpt abg mcm nie . ehe :)

    BalasPadam
  19. hahaa.. husna comel ^^

    BalasPadam
  20. comelnya husn! abangnya pu rajin melayan yee. hehe. good :)

    BalasPadam
  21. alololohhh..cute aje adik husna nie

    BalasPadam
  22. husna suruh buat muka macam tu ke, kamu yang suruh dia buat muka macam tu?

    BalasPadam
  23. wah,sweet gila abg ngan adik ni ! berangan ada abg jap ~

    BalasPadam
  24. WOWWWWWW! this is so sweet writing. pastilah seorang adik sayang akan abangnya. comelnya husna ;)

    BalasPadam
  25. hahaha..sekali tgk husna ni macam muka mia sara. ecece...comey ah adik zami t..nk wt adik ipar leh?

    :P

    BalasPadam
  26. comel la Husna tu , eh eh kongsi adik boleh? haha .

    BalasPadam
  27. dah lama nak cakap, rambut dye ni lagi menampak kan kecomelan beliau. hahaha.



    suka jugak tanya adik camtu, sayang ayong tak, dye pon cakap sayang, nanti dye cium pipi.



    tsk *lap air mata*



    HAHAHH

    BalasPadam
  28. alolo...comelnyer husna....bestnye ada adik...

    BalasPadam
  29. kfc lagi sedap dr mcD??seyes ke??rasanye masa tu mkn mcd lgbest kot dr kfc...hmm...berbeza taste bud kot.haha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com