Isnin, 24 Januari 2011

(I Heart You) SM*SH, Kumpulan Baru Dari Korea? Eh. Kumpulan Baru Dari Indonesia!

Aku dengar lagu I Heart You ni.
Single pertama kumpulan SM*SH kot?
Aku pon tak pasti.
Ni kira first time aku dengar nama kumpulan SM*SH ni.
Aku tahu pasal  SM*SH ni secara tak sengaja.
Lepas aku dengar lagu I Heart You tu, aku bukak YouTube pulak.
Bajet nak cari video klip dorang la ni.
Cari punya cari, aku jumpa beb!!!
Aku teros tekan play.
Lalu aku tampar muka aku laju laju.
Biar berak?
Kumpulan baru dari Korea ke ni?
Dan dan boleh nyanyi lagu dalam bahasa.
Adeh. Kagom kagom.
Kau tengok ah sendiri.
>.<






Dah tengok?
Amacam beb?
Kau ada rasa nak hantuk kepala kat dinding tak?
Sejibik Korea wa cakap sama lu.
Eh. Malaysia tak nak buat kumpulan macam ni ke?
=.=




Like?
Or dislike?
Tepuk dada, tanya selera.
Kalau kau tanya aku, jawapan dia memang tak boleh belah la.
Terasa macam something is wrong somewhere.
Pelik mungkin?
Lantak ah.
Tahu tak, official music video SM*SH tu ada parody?
Aku siriyes ni beb.
Kelakar gile!!!
Sebelom kau nak tengok parody ni, kau diwajibkan tengok official music video SM*SH tu dulu.
Dah bersedia untuk gelak?
>.<







Aku ketawa habis-habisan tengok parody ni.
They are hilarious!!!
Well done Corner Parodies!!!
One of the best parodies I've ever seen.
^.^



potpetpotpet : Hagemaru ninja boy! Erk. Jepun kot? =.=

40 ulasan:

  1. SMART GILE!!!

    SEBIJIK KOREA TU!!

    BalasPadam
  2. hehe.boleh lawan band korea dak ni? =P

    BalasPadam
  3. ecehh!cbe abg zami tbuhkan 1 kumpulan msti famous pnye..HAHA. XD

    BalasPadam
  4. uihhhzz.. ganas! korean kah..
    hehe..penat tahan gelak


    motif potpetpotpet tu >.<"

    BalasPadam
  5. Memang smart, sebijik macam korea tapi muka indon..hehehe....

    Lagu dia not bad la....

    BalasPadam
  6. ala! tenet cam hattui nih! xleh tengok ! nnti mesti kene tengok gak!

    BalasPadam
  7. ala! tenet cam hattui nih! xleh tengok ! nnti mesti kene tengok gak!

    BalasPadam
  8. erkk??kalau ckp geli bole?eh tp ok la try to imitate Korean style.ade la nghupe siket2.hehe.

    BalasPadam
  9. tpi not bad laa berbangga kot

    org korea nyanyi lagu kita

    BalasPadam
  10. wahh..pencinta kumpulan korea gak nih

    BalasPadam
  11. Tak payah lah Malaysia nak jugak macam tu. hahaha :D

    BalasPadam
  12. wow mmg mcm korean la!

    tapi cara dorg dance tak best...

    kne improve lg ni..

    BalasPadam
  13. tengah loading! haha.

    eh ingat kan zami nak claim yang zami and the gang la kump tu. rupanya memang betol band :P

    BalasPadam
  14. dah tengok! ada sorang tu hensem!

    BalasPadam
  15. erk? pelik je tngk..huhu..time part rap tu la paling terkejut..heheh..tp diorg tu ensome woyh..kan..ke mata aku je yg nampak ensem? hurm..

    BalasPadam
  16. ok...lucu giler..mana la zami korek mende alah ni semua. ades...tp siriyes macam korea..teradmire la pulaks. ades. hahahaa

    BalasPadam
  17. 1. SM*SH besttt. Even cam tak kena at least lain dr artis indon yang lain. Muka boleh thn, suara besttt kot!

    2. Corner Parodies tu pun peminat SM*SH jugak. If tak dorang tadenye nk hafal lagu, dance, baju sume. Sumpah sengal!

    :)

    BalasPadam
  18. hahahaha! memang pecah perut ketawe!
    thanx 4 share dis video :)
    follow awk da. jenguk2 blog kite eh :D

    BalasPadam
  19. hahaha!lawak r....grup ni nak jd cam grup 2PM tp x jadi..ekekek!

    BalasPadam
  20. wah kreatif giler... sama kot korea.. hahaha






    Mari tengok Top 10 Most Expensive Cars in the World 2010

    BalasPadam
  21. erk,, indon ke ni.. tak bley masuk la lagu ni,, adeh,,, cepat2 cari button x.. :p

    EP5 - Khurafat Volume 2

    BalasPadam
  22. ya Tuhan,
    tolongla diorang ni
    haha, dah takde idea ke nak buat group, sebijik macam 2pm dah dia nye coreo, gelak gila tgk parody tu, haha

    BalasPadam
  23. hahah aku cam rasa klakar je... hahaha

    BalasPadam
  24. walo muke cam korea, bila berckp, tetap indon nok...hikhik

    BalasPadam
  25. so far, j pop n korean Qarl x minat lagi

    BalasPadam
  26. Hakhak. Indonesia neh dari dulu mmg suka tiru. Sejak zaman Amy Search dulu. Ada jugak penyanyi indonesia yg sebijik macam Amy Search. Neh nak tiru Korea pulak. Adehh..

    BalasPadam
  27. sejibik korea~hahaha..
    part lawak 2 mmg ley blah..
    zami je la wat utk msia ni...ajak je mmber blog zami..

    BalasPadam
  28. LOL! sejibek korea kot,
    aku tergoda. auwww~
    * pndg ats, ltak tgn kebahu * =PP

    BalasPadam
  29. memang sejibik ah...

    heheee..

    BalasPadam
  30. hahah.. yg ni nak kena panggil i-pop kot..
    sebab korea k-pop.. haha..

    BalasPadam
  31. dah macam adek ah minat koreaaaa neh

    BalasPadam
  32. ada iras superjunior pn ada jugak.. emmmm..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com