Khamis, 17 Mac 2011

Aku Jumpa Contest Paling Senang Di Dunia! Sila Percaya!



Cehhh... Mentang mentang aku kata aku jumpa contest paling senang di dunia, gambar yang ditonjolkan kali ni secara tak sengaja mempamerkan wajah sedikit riak. Boleh? Astaghfirullah al azim. Ngeee... Anyway, here's a new contest by Dunia Gadis Si Bintang Biru dan Saya, Blog Dan Dot Dot Dot. Wow. Sampai dua orang blogger sekali? Dasat dasat. Dah macam kes nak gi tandas pulak dah kan. Biasa ah. Nak gi tandas ni kena berteman sebab takut sorang sorang. What the? Tiba tiba bagi contoh yang takde kena mengena. =.=


Apakah spesies contest yang dianjurkan oleh Dunia Gadis Si Bintang Biru dan Saya, Blog Dan Dot Dot Dot ni sampai aku bajet contest ni paling senang di dunia? Jeng jeng jeng. Sila berdebar-debar sekarang. Nak tahu tak nak tahu tak? Boleh klik pautan kat bawah ni. ;)




Masalahnya sekarang, tak susah langsung kot! Semua gambar blogger femes, kecuali gambar blogger kedua tu je yang suam suam kuku. Adeh. Rugi gile kau tak join. Siriyes wa cakap sama lu. Siapa tak join contest ni memang tolak rezeki ah. Apalagi? Join ah! Senang gile beb. Dah dah. Aku kata join sekarang! Kau tak reti reti lagi? =.=



potpetpotpet : Aku naik penimbang berat elektronik tadi. Eh. Penting ke beritahu elektronik? Haha. Guess what? I gained some kilos!!! T.T

42 ulasan:

  1. memang senang!!! nak join! keh4

    BalasPadam
  2. paling susah kot haha @.@

    BalasPadam
  3. oi oi.....penimbang ngan kontes nie pe kene mngena...hahaha....gud luck der...^_^

    BalasPadam
  4. cepatnyerr dah timbul entry ni kehkehkeh . tq !

    BalasPadam
  5. adeh!! yg no 2 tu sape eyh?? pergh! baru ingat nk join..tp soalan yg no 2 tu susah sgt kot! huhuh

    BalasPadam
  6. susah gile mak aihh...
    exam aku pon susah lagi..eh..
    aahahahaha

    BalasPadam
  7. kalau tak percaya sila tepuk dahi kan? haha

    BalasPadam
  8. hahaha...sila jga tang perut tu yek. Yang lain naik tak per...

    BalasPadam
  9. hahahahaaa....kelakar;)

    BalasPadam
  10. wah2 i think there should be one word that suitable for u...it goes like...the more ur follower, the more weight u will gain hehe;) juz joking but weight doesn't matter coz u fames already;p

    BalasPadam
  11. cik epal jumpa budak lelaki sedang bercakap dgn ben asshaari,lol HAHAHA. yg lagi sorang tu tak kenal #apekesha

    BalasPadam
  12. asal muke ko nak bongkak situ? HAHA dan asal muke ko nak LIN DAN haa? aku rase nak sepak je. HAHA *aku abaikan contest teka2 ni. maaf ;p

    BalasPadam
  13. blogger kedua 2 aku ase paling femes kowt! haha.

    BalasPadam
  14. Mak aihhhh!!!! Senang tue!!! Aicecece.. Meh sape yang cakap blogger kedua tu suam2 kuku, meh nak goreng dia jadi hot dan hangat meh!! Hahaha.. :p

    Pssttt.. Patut laa para guru dua orang tu dok bergosip dalam twit twit.. Ewahhhhh.. :p

    BalasPadam
  15. no 2 tu xbape nk cam...
    no 3 aku kenal

    BalasPadam
  16. haha..ko pun salah seorang yang femes gak...moge menang bro..

    BalasPadam
  17. warrr... cambest...cambest

    BalasPadam
  18. Ala...nak join jugak..
    bole x?

    BalasPadam
  19. mulamula aku nak komen pasal entry kau ni . tapi lepas tengok muka kau aku nak cakap

    hey mamat muka kau macam aidil zafuan dan kembarnya zaquan adha der . ishish

    BalasPadam
  20. xleh join la! xkenal x kenal!! hhahaha! yang kenal cume no.2 and 4 je!!laalala~

    BalasPadam
  21. adeh! yang no2 tu paling susah T.T

    HAHA

    BalasPadam
  22. ala susah la contest ni..dak pandai addmath je bole..hehe

    BalasPadam
  23. zami nape kurus nie?????? siyes mna isi2 kamooo kna baham gan student kamoo kew hahahah.......siyes terkejut heheheheh jgn mrh heheh

    BalasPadam
  24. Bayak betul contest sejak akhir2 ni kan...Tak terdaya nak ikut yang mana satu.

    http://wadi-oasis.blogspot.com/2011/03/petua-muka-nampak-manis-dan-tangan.html

    BalasPadam
  25. iye ke senang????hmmmm...jap ea..

    BalasPadam
  26. iye ke senang??hmm..jap eaa..

    BalasPadam
  27. no.3 tu sapa eh..yg lain aku kenal.. hehehe

    BalasPadam
  28. ahahaha..blogger kedua tu paling susah..lalalalala~
    yo jeh

    BalasPadam
  29. tahu tak apaa... senang giler.. kecuali number 3 yang berapa jelas.. y lain jelas yang amat.. ekekeke

    tapi hdiahnya lumayan seyh..
    ahahha... num 2 tuh tak leh nak cakap apa.. :P

    BalasPadam
  30. haha..gmbr xleh tahan..:)

    BalasPadam
  31. http://beritabolasepak.blogspot.com/2011/03/keputusan-liga-juara-juara-16032011.html

    BalasPadam
  32. alamak... dri dlu smpai sekarang alah pada contest... hehe

    BalasPadam
  33. ceh muke sendri masok contest pon nk join ek bro..hahaha..

    no 2 tu ssh sgt nk cam...org malaysia keh..?? kah kah kah kah =P **kiddin**

    BalasPadam
  34. errrr, yg no 2 tu paaaaling susah =.='

    BalasPadam
  35. no 2..
    hm cam pnh nampak..

    BalasPadam
  36. waa~no 2 ngn 3 xcam la.. kne explore bnyk nih..hehe

    BalasPadam
  37. eerrkk. senang ke? hahaha.. cam susah jugak la..hehhee

    Di Sebalik: Aku Dah Tengok Hikayat Merong Mahawangsa!!!

    BalasPadam
  38. this is my first visit hereeee :)

    err.. yang nombor 2 tu spe ekh ekh ekh? hahahah :P

    BalasPadam
  39. promote kontes nampk..hehe....ape pon all da best..:D

    BalasPadam
  40. terharu wei terharu. gatai. sila lempang aku kuat2. HAHHAHA~ =.=''

    BalasPadam
  41. aku suka baju kao.. mana nak rembat eh?

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com