Isnin, 25 April 2011

Alasan Yang So Sweet Bila Terlambat Wish Happy Birthday!

Tarikh Kejadian : 23 April 2011
Masa Kejadian : 10:52 pm
Lokasi Kejadian : McD


You're so hypnotizing
Could you be the devil? Could you be an angel?
Your touch magnetizing
Feels like I am floating, leaves my body glowing


Lagu apa tu? Teka ah sendiri! Tu bunyi ringtone henpon aku sekarang. Tiba tiba henpon aku berdering masa aku tengah lepak dengan I N N Z serta kawan dia lagi sorang. Alamak! Aku tak ingat nama kawan dia pulak! Haha. Kejap kejap. Aku gi tengok kat blog I N N Z ni. Haaa... Nama dia S Y U K. Oh. Nama S Y U K ni takde pautan sebab dia takde blog tapi aku sengaja taip nama dia seolah-olah macam ada pautan. Erk. Perlu ke aku jelaskan semua ni? =.=


Aku dapat panggilan daripada Q (bukan nama sebenar). Aku ingat panggilan biasa biasa je. Sekali dia nyanyi Happy Birthday To You secara berpasangan dengan K (bukan nama sebenar). Aku macam, oh em gee, that is so sweet!!! Boleh nangis ah kalau tak cover macho time tu. Nasib baik aku ada kat luar masa tu. Kalau aku ada kat dalam bilik tengah baring baring atas katil, confirm aku dah nangis guling guling. Haha. Terjujur pulak. Adeh. Lantak ah. >.<


Lepas habis dorang nyanyi, aku text Q, tanya la kenapa dia lambat wish kan. Cehhh... Mengada-ngada gile! Haha. Aku bajet dia lupa kot. Kalau tak, mesti dia dah wish awal awal kan? Tapi, tapi, tapi, dia reply seperti di bawah:

Q tahu ramai berebut nak jadi yang terawal wish. So, Q nak jadi yang special. Yang terakhir! Haha.

Alasan memang tak boleh belah! Adeh. Lepas ni, aku nak cuba pulak alasan macam ni. Ngeee... Bunyi macam sweet je kan? Haha. Okay. Tu je untuk hari ni. See ya! Jangan lupa pos hadiah kat aku okay? =.=


Lalang ni sodap bebeh!



potpetpotpet : Biarlah rahsia... Nak jugak rahsia rahsia ni... =.=

26 ulasan:

  1. hahahaha slalu je wt cmtu klau trlupe wish bday kwan... ngeh3..

    jemput singgah ANASAURUS :)

    BalasPadam
  2. hahahaa
    kite selalu gune gak alasan macam tuh bile terlupa..
    hehe

    BalasPadam
  3. selalu jadik org last wish birthday orang :)

    BalasPadam
  4. haha... tu cara wish yg agak dah basi jugaklah. lol~

    btw, hepi b'lated bday!

    BalasPadam
  5. Yup2..mmg sweet!

    p/s: Eh2..nak naek la ke tempat ke 3 pengomen tegar..BEST!

    BalasPadam
  6. Tanpa NamaApril 25, 2011

    Haha, Selalu buat jugak.
    Btw happy belated birthday :)

    BalasPadam
  7. bhahaha.. bila bufday zami nih? :P

    BalasPadam
  8. alasan je tuh,spesel la konon,padahal lupa..haha

    BalasPadam
  9. tuh lagu ringtone kite
    katy perry e.t!

    BalasPadam
  10. sronokkan jadi Bday person

    BalasPadam
  11. haha
    aku pun selalu wat camni gak bile aku lupe besday kawan2 aku..haha..sweet kan ..tapi pada ppuan jelah..kalau aku buat kat lelaki ade plak diorang pelangkung aku

    BalasPadam
  12. That's so sweet!
    Klo last dalam hari yangs ama ok, hari yang lain i sentap seminggu!
    Hahha!

    PojiePooh; Hanya Satu...

    BalasPadam
  13. nak jadi orang last? alasan dia dah lapuk..

    ai suka kata ai tengah mengarang ayat paling best untuk dia. tu yang lambat wish.

    sekali ai wish "Happy Birthday" yang simple je.

    lepas tu cabut lari. kekekekekeke

    BalasPadam
  14. aku pun nak jadi yang last juga la wish birthday kat hang.happy belated birthday you!

    BalasPadam
  15. hahha..alahai..tu memang alasan yang wajib kot kalau lupa..adess...ade gk org guna alasan yang sama eh. haha

    BalasPadam
  16. Happy birthday bro...ni wish yang kali ke dua kut. Lagi special kan. wakakakaka

    BalasPadam
  17. yup...awe pun suka jadi yang terakhir...sampai dah belated..hahah

    BalasPadam
  18. haha.. sangat touching...hehhe

    BalasPadam
  19. hahahahahaha. sweet2 haha.

    BalasPadam
  20. bagus gak idea tu...ni mesti sllu minum susu kaaaan? kahkahkah

    BalasPadam
  21. hahaha.. takper la atleast wish... anyway hapie besday...

    BalasPadam
  22. memang sweet..
    macamana nak poskan hadiah yek. Ok one day zami akan dapat hadiah dari saya.

    BalasPadam
  23. happy belated birthday! :)

    BalasPadam
  24. tak nak ketinggalan.
    HAPPY BELATED BIRTHDAY JUGAK!

    BalasPadam
  25. haha terbaik alasan 'Q', LOL



    bila nak karoke lagi ni? aku nak nyanyi lagu birthday untuk ko, ke nak lagu E.T? haha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com