Jumaat, 15 April 2011

Conteng Arang Kat Muka Beliau!

I'm sorry. My bad. T.T


Astaghfirullah! Aku kecewa bebeh. Aku kecewa dengan diri sendiri. Gara gara kelalaian yang tidak disengajakan, aku telah menconteng arang kat muka beliau! Ya Allah! Aku tak berniat langsung nak mengaibkan beliau! Demi Allah! Siriyes ni. Aku tak tahu nak cakap apa lagi. Aku hanya mampu mintak maaf kat beliau je. I'm sorry zizidiazora!


For those yang pening pening ayam, sila rujuk entri kat sini. Beliau mengungguli carta pengkomen terpaling rajin kat blog aku ni haaa... So, aku terus gi profile dia. Lepas tu, aku nampak link dua bijik blog kat situ. Aku dengan laju lagi pantas singgah both blogs. Aku tengok both blogs ada ciri yang sepunya. Errr... Aku ingat beliau merupakan tuan punya bagi dua bijik blog berkenaan. Aku tak perasan langsung tanda Blogs I Follow kat profile beliau tu. Aku dengan sukahati main pautkan nama beliau kat salah satu blog yang ada kat profile beliau tu. Aku mintak maaf sangat sangat. Dengan rasa rendah diri, aku mengaku kesalahan aku. So, maafkan aku boleh? :'(


A song for you guys.



potpetpotpet : Aku insan yang lemah.

20 ulasan:

  1. kalau tak penah buat silap tu bukan manusia la tuh.. :)

    BalasPadam
  2. i think she will fine.. tak pe.. manusia. always wat salah.. chill yeah... :)

    BalasPadam
  3. xpe moga dia memahami

    BalasPadam
  4. sgt2 pening ayam di sini o.O
    wuuwuu..~

    BalasPadam
  5. Tanpa NamaApril 15, 2011

    apakah apakah...
    apakah yg terjadi..

    BalasPadam
  6. dengan panjang lebau dia bg komen membetul keadaan..huhu

    BalasPadam
  7. alololooo cian zami ehh..
    xpe la.. setiap manusia tu akan melakukan kesilapan...
    harap x lalai lg lepas ni..
    support u always!
    :)

    BalasPadam
  8. ok2 faham... tp mmg profile die terus ada link 2 blog tu kn..if AK jadi encik zami pun AK tersilap paham.. i think she will understand... hopefully. n die boleh ubah profile die spya x link profile die ngan blog tu..huhu..

    BalasPadam
  9. Amira: Zizidiazora itu seorang lelaki.. Bukan perempuan...

    BalasPadam
  10. lelaki ke adie??

    haaa aiyok zami tak tahu

    teng3..

    hahaha

    BalasPadam
  11. alahai..siannya die..hehe....hope she will gonna be okey!

    BalasPadam
  12. Cian dia. xpe, dia tetap menyokong dan dengan entri ni, insyaALLAH dia maafkan kamu, nobody perfect kan:)

    BalasPadam
  13. xpe bro..manusia mmg xlari dari kesilapan

    BalasPadam
  14. Daniel Adie memang tepat.
    Ok fine puas hati sekarang.
    TQ zami atas pembetulan tersebut.
    Maaf diterima.

    BalasPadam
  15. ayop zami buat ape ni? kena rotan ni? :PP

    BalasPadam
  16. takpe..manusia tak lepas sari kesalahan.. hope everything will be fine :)

    BalasPadam
  17. Tanpa NamaApril 16, 2011

    em, tapi link kt profile die tu sume kontrovesi..

    em, well everybody makes mistake.. x gaduh oke la.. huuu~

    BalasPadam
  18. takpe2. sume orang buat silap.

    tapi kan, die mmg rajin lah mengomen. hee~ :P

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com