Khamis, 14 April 2011

Aku Tengok Biasa Biasa Je Header Kau?

Header ni orang lain buat bebeh!


Aku tengok biasa biasa je header kau? Demikian aku berkata kepada diri sendiri. Haha. Anyway, thanks SR! Tak silap aku, dia yang calonkan header aku ni haaa... Terima kasih daun keladi la beb. Aku terharu gile dah ni. Erk. Apa yang aku bebelkan sekarang ni? Jeng jeng jeng. Okay. Aku telah tersenarai sebagai calon bagi header blog lelaki pilihan. Mula mula, aku tengok tengok macam tu je. Kira aku tak ambil port sangat ah kan. Lepas tu, aku pergi check semalam, tiba tiba header blog aku telah menperolehi 44 bijik undian! Wow! Siapa yang baik hati sangat ni? Sanggup betul korang undi Budak Lelaki Sebelah Pintu ni kan? Adeh. Tak kisah la even bijik undian tak sampai ratus ratus. At least, ada jugak manusia yang sudi melemparkan bijik undian untuk header blog aku ni haaa... ;)




Muka nak jambu. Haha. Perasaan diri sendiri nampak? =.=



potpetpotpet : Perbaiki diri sendiri tapi jangan jatuhkan orang lain. XD

24 ulasan:

  1. smart la tu....nak banding dgn header aku...hahaha

    BalasPadam
  2. header ko ak tgok terbaik..

    BalasPadam
  3. haha mesti la smart.. header free kan..good luck cikgu~~

    BalasPadam
  4. cantiklh, pastu kreatif....

    BalasPadam
  5. Okelah tu header dari takde. cun gak.

    P/S: banyak kali ke ntah saya tanya pasal hadiah topap twitter tu saudara dah dapat ke x. Allah.lo dapat diam je.lo xdapat DM .sekian.

    BalasPadam
  6. hizami buat header ape2 pun cantik..sbb awak tu cute..haha

    BalasPadam
  7. terasa cik Srii nanti ko kate header ko biasa2 je ..

    i report die kang..hehe

    BalasPadam
  8. Zami, saya mengigil tangan waktu turunkan komen kali ini. 2 hari saya tak jengok blog zami rupanya ada sesuatu tentang saya. Bukan kerana saya berbangga tetapi saya rasa AMAT MALU terhadap perkara itu. FYI saya BUKAN lah seorang blogger tapi macamana zami boleh sandarkan saya dengan blog seumpama itu. Cuba zami lihat dan selidik betol2. Itu bukan blog saya.

    Ada 6 blog saja setakat ini yang saya ikut dan selalu turunkan komen. Saya tak mahu mereka beranggapan negetif terhadap saya.

    Saya taknak bercakap banyak di sini cuma mohon zami betulkan balik keadaan ini ok. Jangan bimbang saya sentiasa menyokong awak. Take care...

    BalasPadam
  9. tuan punye blog y ckp dia jambu sya xckap hizami jambu lah...xckp xckp...huhuu

    BalasPadam
  10. gd luck bro..salam kenal..,

    undi header gua k...=)

    BalasPadam
  11. mmg semart.. header tu.. jd layaklah tercalon.. semoga bertuah...

    BalasPadam
  12. ni time umo bape zami?

    hehe sebab kurus

    BalasPadam
  13. kalau guna pic yg macam Lin Dan tu lagi ok kot. tp header skrg pun ok jg. =)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com