Jumaat, 15 April 2011

Top 5 | Best Performances Of American Idol Season 3

All the contestants!!!


I just wanna share with you guys, few great performances from American Idol Season 3. Kenapa aku tiba tiba start dengan Season 3? Sebab aku mula tengok American Idol secara siriyes masa Season 3 ni haaa... Kira Season 1 dengan Season 2 tu aku tak berapa nak layan sebab aku lebih layan Power Rangers. Boleh bagi alasan macam tu? Padahal aku tak paham bahasa omputeh lagi masa tu. Adeh. Anyway, aku dah senaraikan Top 5 kat bawah ni, based on my opinion la kan. Kalau kau tak setuju, kau boleh buat entri sendiri kot. Tak payah nak bangkang bangkang. Haha. XP


Jasmine Trias - Inseparable


Jennifer Hudson - Circle Of Life


LaToya London - Somewhere
Diana DeGarmo - Don't Cry Out Loud


Fantasia Barrino - I Believe



potpetpotpet : Happy birthday Daniel Adie!

11 ulasan:

  1. jenifer hudson yang bertahan...

    BalasPadam
  2. dah lame x tengok american idoll!!huwaa~

    BalasPadam
  3. https://www.facebook.com/zulaztrie

    Hizami, someone using your picture as his account

    BalasPadam
  4. https://www.facebook.com/zulaztrie

    Hizami, dis person using your picture.

    BalasPadam
  5. Cemburu dgn vocal mereka...

    BalasPadam
  6. nampaknya semua suara memukau dikuasai oleh kaum wanita. hehehe

    BalasPadam
  7. Semua punya suara yang mantap so susah jugak nak pilihkan? Yang pasti semua dikuasai oleh wanita. Suara lelaki tak sedap ke gamaknye yek...

    BalasPadam
  8. oh.. baru je tengok kejap td, pastu terus tuka channel laen.. :b

    *opss.. tersebot nama zami pulak dalam en3 baru nih..
    http://ishikosworld.blogspot.com/2011/04/145-terrajen-la-pulak-flashback.html

    BalasPadam
  9. Bro, lupa nak bagitau please check ur email.tq.

    BalasPadam
  10. wahhh.tak tengok pun. hek :P

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com