Ahad, 1 Mei 2011

Hadiah Hari Jadi Tapi Kena Beli Sendiri! Haha!

Erk. Hadiah hari jadi tapi kena beli sendiri? Biar betik? Memang tak boleh belah la kalau macam tu... Lantak ah. Aku tak kisah pon sebenarnya. Kenapa? Haaa... Meh sini nak cerita. Last Thursday, Qarl texted me. He said tahniah la coz my blog was featured on Remaja keluaran 1 Mei 2011. Aku macam ba ba black sheep have you any wool la kan? Macam mana boleh terselit kat majalah tu? Aku terkejut derrr... Siapa punya kerja ni? Sampai hati tak beritahu aku! >.<


Dalam kotak fikiran aku ni dah mula teka teka siapa manusia yang bertanggungjawab tersebut. Dan aku dapat teka sorang je. Jeng jeng jeng. Tanpa melengahkan masa lagi, aku terus mesej dia. Aku tanya ni semua kerja dia ke. Guess what, dia kata, macam mana aku boleh tahu ni. Haha. Biasa derrr... Aku tahu la sebab aku ada bela ikan laga. Erk. Okay. Fine. Memang takde kena mengena langsung. =.=


Dia kata lagi, tu sebagai hadiah hari jadi. Hehe. Senyum senyum kambing aku jadinya. Terima kasih la sebab bagi hadiah hari jadi yang special ni. I do aprreciate it! So, semalam aku baru berkesempatan nak beli majalah Remaja ni. For those yang tak beli lagi, meh sini aku nak bagi korang tengok cover majalah Remaja untuk keluaran 1 Mei 2011 ni. Jom scroll down sekarang! ^.^


Elfira & Aeril

Amira Mastura kat atas. Budak Lelaki Sebelah Pintu kat bawah.

Mari dekat sikit.

Mari senget sikit.



potpetpotpet : Siapa dia? Shhh...

48 ulasan:

  1. wow glamer cam artis gitu...

    BalasPadam
  2. wah ! kelas laa u. hihihi :)

    Tahniah to budaklelaki.com !

    BalasPadam
  3. bestnyer!;)

    hadiah dari peminat ek?;)

    BalasPadam
  4. wahhh...masuk remaja gitu..
    tahniah abg hizami.!

    kak mastura comel..
    =)

    BalasPadam
  5. whaaa masuk majalah remajaaa... best nye..
    hehehe tahniahhh :D

    BalasPadam
  6. baru pas baca remaja tadi.. n bukak belog nih... hehe

    BalasPadam
  7. semua2 da keluar majalah da femes kan..

    syabas2..

    mcm tau je siapa budak yg buat benda ni

    haha

    BalasPadam
  8. fuyohh dah glemer makin glemer ah pasni ye cikgu. kekeke. ;p

    BalasPadam
  9. wiwit.. tahniah der heee glam gitu ;D

    BalasPadam
  10. congratulation..tak tau bila u punya birthday just nak wish jugak happy birthday.M.G.B.U. Happy blogging :)

    BalasPadam
  11. Tanpa NamaMei 01, 2011

    wa wa wa. h0t gituh! ;)

    BalasPadam
  12. wah!masuk magazine.bestnya.

    BalasPadam
  13. pergh!! makin rancak masuk majalah! mungkin pas ni bole try hero remaja lak? hahaahh

    BalasPadam
  14. waa tahniah..

    tp kan ade ke review pasal korea??hehe..byk cite pasal amarika idol ngan glee je..hehe

    BalasPadam
  15. waaaa... cena nk msk magazine? T__T

    BalasPadam
  16. wattttaaaa~tahniah la zami..!huhuhu
    bukan senang dpt hadiah mcm ni :)

    BalasPadam
  17. wah popular kejap blog nie ek.. masuk majalah remaja.. taniah bdk laki sblh pintu.. nie mesti pintu besar nie.. buat orang jelas nampak bdk laki tue..

    BalasPadam
  18. wahhh congret ;)howt lah cikgu kat sekolah lepas nie miahhha ;)

    BalasPadam
  19. waa tahniah..

    tp kan ade ke review pasal korea??hehe..byk cite pasal amarika idol ngan glee je..hehe

    BalasPadam
  20. walawehhhhhhhhh
    gila seronok keluar majalah

    BalasPadam
  21. tahniah zami, bukan senang nak masuk majalah yek. bertambah naik le saham tu yek...bagus2..

    BalasPadam
  22. baru nak mengkomen..btw tahniah cekgu zami!

    BalasPadam
  23. baru nak mengkomen..btw tahniah cekgu zami!

    BalasPadam
  24. peh pehh kagummm..
    tahniahhh derrr =)

    BalasPadam
  25. wow glemer u!nk saiiin!

    BalasPadam
  26. congrate zami...dh makin glamer laa kn...

    BalasPadam
  27. WAAA... tahniah!!!

    Best2..ngan mira lak tu..huhuhu..

    BalasPadam
  28. sy bru je beli td mase otw blik maktab...dan now bru je baca page tu...tu yg terus terjah blog awak...anyway, salam perkenalan :)
    jemput la ke blog...

    http://surayaartis.blogspot.com/

    BalasPadam
  29. siapa dia? rasa macam tau. hahaha. :P

    tahniah zami ;))

    BalasPadam
  30. femesnyerrr ! huhu . pape2 pon tah thniah sbb dh masuk magazine . :)

    BalasPadam
  31. Hebat!!!
    Clap²!
    Pas Qarl, dia menyusul.. Anda memang hebat.. #sembahratu

    PojiePooh; Hanya Satu...

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com