Selasa, 31 Mei 2011

Gambar Budak Lelaki Bersosial Di Himpunan Sejuta Belia!

Gambar budak lelaki bersosial di himpunan sejuta belia? Budak lelaki tu aku la kot. Haha. Menurut kamus dewan, sosial ialah segala yang berkaitan dengan masyarakat. Maka, BERsosial ialah BERsegala yang berkaitan dengan masyarakat. Errr... Ni aku nak sambung cerita pasal Erra Fazira hari tu. Actually, Qarl terlibat dengan himpunan sejuta belia yang berlangsung kat Putrajaya. Qarl jadi emcee bagi Slim World yang melibatkan Ziana Zain, Erra Fazira, Azizah Ariffin dan Lisdawati. Plus, Qarl jadi emcee bagi konsert anjuran Kementerian Belia & Sukan selama tiga hari berturut-turut. So, Qarl mintak aku temankan dia la kan. Aku tak fikir panjang langsung, terus kata yes yes yes. Dan aku telah menghabiskan tiga hari kat Putrajaya. Kesimpulan dia? Penat gile! But, it was a great experience. ;)


For the first day, Qarl interview Erra Fazira pasal Slim World kat atas pentas. Aku kat bawah sibuk sibuk ambil gambar. Bukan ambil gambar aku sendiri tapi ambil gambar dorang la beb. Lepas tu, malam pulak ada konsert daripada band band indie yang boleh laaa... Haha. Jahat gile aku! Bukan apa, aku tak berapa nak kenal band band indie ni apatah lagi nama nama band dorang pelik gile. Meh sini aku bagi contoh... Errr... Aku pon dah lupa nama nama band dorang. Adeh Sorry derrr... Siapa suruh pelik sangat kan? Lain kali letak la nama bontot periuk ke sudu bengkok ke beskot lemau ke, baru la dekat di hati orang kata... =,=


She knows me! Dia tegur aku, Hizami kan? Aku teros segan... Errr... She has blog too. But, aku lupa derrr... Sorry beb. T-T


Bersama Tilu! Kenal tak siapa Tilu? Tilu kerana diriku bukan aku tiap kali kau menjauh tu? Errr... Kenal ke tak ni? Anyway, that girl is so cute! Super cute! XD


The next day, Qarl terlibat dengan persembahan daripada Korean Society. Eh. Tahu ke pasal Korean Society? Pergi google sendiri sebab aku malas nak taip. Haha. Lepas tu, Qarl interview Ziana Zain, Azizah Ariffin dan Lisdawati pasal Slim World lagi. Malam tu pulak, giliran Super Junior M pulak buat persembahan. Wow! Ramai gile manusia berkumpul kat depan pentas tu. Sampai aku tak nampak langsung ahli ahli Super Junior M! Aku hanya mampu tengok kat skrin besar yang telah disediakan je laaa... Sedih tak bunyi dia? Demmm... =,=


Bersama Kak Fifi daripada Slim World. She's such a nice person! Seronok berborak dengan dia! ;D


Diapit oleh duta duta Slim World, Azizah Ariffin dan Lisdawati. Eh. Aku dah macam anak dorang je. Siapa suruh muka budak budak sangat kan? Adeh. =,=


Wow! Ada Ziana Zain, ada Lisdawati, ada Azizah Ariffin. Errr... Tak dilupakan jugak! Ada Adie, ada Hizami, ada Ijat. Haha. Nak jugak terselit kan? >.<


On the last day, takde apa apa sangat. Macam tak best pon. Haha. Bukan apa, aku dah penat gile kot. Kat dalam hati memang fikir nak balik je. Ngeee... Sebelum balik, aku ada beli patong patong comel kat Lorong Seni tu. Dan aku bagi adik adik aku sebagai cenderahati la konon konon kan. XP


Bersama pengacara baru popular, Qarl!


Aku beli rantai Domo kat sini. The Beadxels! ;)




potpetpotpet : Esok ada reunion. Tapi dengan siapa? Tungguuu... ;)

24 ulasan:

  1. yuhuuu..sangat son0k berSOSIAL kat ctu..tak dapat pegi attend kenduri kawen..grrr..hopefully can join it next time..ade lagi ke?[pertanyaan]..ngehngehngeh..zami dah macam retiss gitu..leh la tercalon duta slim world for men

    BalasPadam
  2. Sape Adie tu?
    x kenal la...

    :p

    BalasPadam
  3. perghh...jadual mengalahkan artis beb..haha

    BalasPadam
  4. Tanpa NamaMei 31, 2011

    hahahha..bersosial kat situ dari tgh hari smpai pagi esoknye...

    BalasPadam
  5. perghh.. untunglaa jumpe retis. eh jadi retis.. hahahha

    BalasPadam
  6. best nye, rugi tak join himpunan sejuta belia itu hari :(

    btw, I'm Askrie Hishamuddin, follower u yang ke 30,000!!! hehe

    (takde hadiah ke?) :P

    BalasPadam
  7. ade nmpk committee berbaju kuning?
    i'm one of them. adeh, seyes penat 3 ari bersengkang mata. dowk jage menteri kan.hehe.. btw, xde pon terserempak ^_^

    BalasPadam
  8. dah jadi p.a sekarang kann.. hebatt!!

    BalasPadam
  9. perghh macam bercuti sakan 3 hari 3 malam..hehe

    BalasPadam
  10. Wah ada kat sana jugak ye.. you all kalau nak gok video hari belia boleh tgok kat sini.. blog Ytv... video Super junior pun ada.. :)

    http://ytvmalaysia.blogspot.com/2011/05/super-junior-m-meet-malaysian-fans-hbn.html

    http://ytvmalaysia.blogspot.com/2011/05/super-junior-m-super-girl.html

    http://ytvmalaysia.blogspot.com/2011/05/super-junior-m-invade-putrajaya.html

    http://ytvmalaysia.blogspot.com/2011/05/super-junior-m-putrajaya.html

    BalasPadam
  11. Tilu punya vokalis tu is my junior,.Mira kan..she is Eglish Department student la kat UPM ...she very nice sgt!!!

    BalasPadam
  12. wah... dpat bergambar banyak2

    BalasPadam
  13. Tanpa NamaMei 31, 2011

    bestnya dia amik byk gmbr. kiteorg pegi just jalan je. macam tak jumpa pon artis. kesian kan? hik3.

    BalasPadam
  14. Huhu. Ingat siapalah bersosial tadi -.-"

    BalasPadam
  15. terbaik...banyak gak yerk yang pergi karnival belia

    BalasPadam
  16. owh baru faham rupanyer zami jadi PA kpd emcee baru tu...hahaha... bestkan bila sesekali penat macam tu. walaupun penat tetapi berbaloi bro...siap jumpa and bergambar ngan artis lagikan...

    BalasPadam
  17. seronoklah zami bergambar sakannn.. heheheh.

    BalasPadam
  18. Pergh, bergambar dengan artis je. keh keh keh

    Entri terkini: 6ixth Sense - Yang sempurnakan ku

    BalasPadam
  19. wahhh..! SUJU M!!

    ~ Gmbar yg second last tu sy igt ezat exist..but than notice its " Qarl ".. : )

    BalasPadam
  20. hey! thanks for blogging about us! :D jangan lupa visit our facebook k.. banyak beadxels baru :)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com