Selasa, 31 Mei 2011

Puas Hati Kau?



Alhamdulillah. Pejam celik pejam celik, dah 3000 dah? Haishhh... Syukur sangat sangat. Siapa sangka blog yang pada awalnya tidak ada pengikut langsong, sekarang dah ada laaa sikit sikit. Aku cuma nak cakap terima kasih daun keladi kepada semua pembaca blog Budak Lelaki Sebelah Pintu ni. Aku tahu la blog ni biasa biasa je, takde special mana pon. Dan aku tulis blog ni ikut suka hati aku je. Lantak kau la nak suka ke tak sebab aku tahu aku tak dapat nak puaskan hati semua orang. So, baik aku puaskan hati aku sendiri je. Lagi senang kan? Haha. Jahat gile aku. Anyway, thanks again! :")





potpetpotpet : Don't expect things to happen fast. :)

33 ulasan:

  1. sikit3? 3000 ribu tu sikit? :P


    kalau bak sorang singgit ni, lumayan kan?


    ala. knp tak letak gambar yang lagi satu tu? :P

    BalasPadam
  2. pergh! 3000 tu! tahniah hizami :)

    BalasPadam
  3. sama-sama..
    dah follow blog ni lame kowt..
    heeeeeeeeeeeeeeeeee

    BalasPadam
  4. tahniah2. kena gigih lagi untuk bg kepuasa pd readers. huhu

    BalasPadam
  5. fuyooooo!! 30000! pemes tul cikgu sorang nie.

    haha

    BalasPadam
  6. congratss ! :)
    keep it up ~

    BalasPadam
  7. huwargghhhh...blog ni dah 3000??kelass ah zami. rasa macam baru je semalam jadi folower nom 1000+...

    lepas ni makin semangat la zami update eh. hehe

    BalasPadam
  8. tahniah bro...jemput la menambahkan bilangan follower saya lak...trimas...enjoy reading ur blog...

    BalasPadam
  9. tahniah bro... hebat.. eden nak nek seratus pon susah beb..

    BalasPadam
  10. Gambar kat hari belia. Awat tak jumpa? Bajet macam tempat tu kecik macam bilik air je. haha :D

    BalasPadam
  11. handsome . okay , bye ~ :)

    BalasPadam
  12. Tahniah Zami,satu blog yg menarik bukan setakat isi kandungan sahaja yg dipandang orang tetapi gaya penulisan juga boleh memainkan peranan dan sumbangan yg besar untuk menarik pengikut membacanya.

    BalasPadam
  13. WOW! hebat tuh.. hehe.. btw tahniah.. sikit2 lame2 jadi 3 ribu banggg.. :D

    BalasPadam
  14. hahah...congrats !!1 anda juga follower pertama tieha !!! tenkiup~

    BalasPadam
  15. Tanpa NamaMei 31, 2011

    tahniah :)

    BalasPadam
  16. tahniah2..aku jauh bebenor lagi..betul cakap ko..bukan cepat nak dapat macam apa yg kita dapat hari ni..

    BalasPadam
  17. camne nak cek ek ak follower keberapa? hehe

    BalasPadam
  18. bestnye...dah 3k,sye lmbt lgi
    XD

    BalasPadam
  19. aritue follow blog nie bru je 700++.
    skrng dah 3000.
    :0

    BalasPadam
  20. dah ade domain cepat aje la :P anyway tahniah dan selamat maju jaya mengembangkan sayap penulisan dan perkongsian idea2 mantap dan berguna untuk kemudahan pengguna internet :)

    BalasPadam
  21. salam .
    tahniah yer .
    jeles plak nengok huhu
    :)

    BalasPadam
  22. wow!

    tahniah....

    hik3..:)

    BalasPadam
  23. congrates!!!
    wuwuu.. rugi plk xpg lepak himpunan sejuta belia tu... round wktu mlm je, tu org ramai sgt2

    BalasPadam
  24. cantik2 baju cikgu beli kat nerr ;)

    BalasPadam
  25. cantik2 baju, cikgu beli kat ner? ;)

    BalasPadam
  26. tulisan merapu merapan tu membuat nak baca, dan terus menbaca kat sini. hizamiterbaaik !

    BalasPadam
  27. tahniah !!
    ramai tu..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com