Jumaat, 27 Mei 2011

Kapel Yang Kiut! Lebih Kiut Daripada Justin Bieber & Selena Gomez!

Kapel yang kiut! Lebih kiut daripada Justin Bieber & Selena Gomez! Haha. Kau tengok aku dengan yakinnya letak tajuk macam tu... Memang nak kena lempang kasi sedar diri sikit. Adeh. Tapi aku rasa kapel ni memang kiut gile! Aku rasa aku macam tak tipu sebab aku rasa macam kiut je. Anyway, kapel ini telah didapati berlegar-legar dalam Tesco pada petang hari semalam. Dah takde tempat lain ke nak dating? Tesco? Really? Nak tahu kapel yang kiut yang dimaksudkan? Errr... Ni haaa... >.<












Tak kiut ke kapel ni? Haha. Takpe takpe. Layankan je bila aku dah cakap kiut. Anyway, masa ni aku keluar pergi Tesco, keluar dengan family. Mula mula aku macam malas nak join. Tapi aku macam bosan je duduk rumah. So aku macam ikut la sekali. Kesimpulannya ialah macam best pulak bila keluar pergi Tesco bersama keluarga ni. Errr... Mesej ini macam dibawakan oleh kementerian pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat, dari saya iaitu Budak Lelaki Sebelah Pintu kepada anda! Haha. Sewel dah tu... XD



potpetpotpet : Esok macam ada plan besar. :)

39 ulasan:

  1. Tanpa NamaMei 27, 2011

    hahaha....memang kiut la...

    BalasPadam
  2. sememangnyee cute kapel anda..

    tesco cheng pon kiut gak..

    BalasPadam
  3. cute cute cute cute.. HAHA =D

    BalasPadam
  4. hehe. dah agak dah.
    mesti zami ngan husna.

    pipi hisan tu sodap kalau geget sket. haha :D

    BalasPadam
  5. yeah...quite CUTE... kejap. justin b. dengan selena g. cute ? tak tak. i don't think so oke.

    BalasPadam
  6. sangat comey dan kiut anda punye selena gomeeez. haha. :)

    BalasPadam
  7. sewel dah tu, g tdow sekarang ! HAHAHHA....comellll ah kapel tu :)

    BalasPadam
  8. sangat2 comel!..hehe ^_^

    klu selena gomez & JB tgk pon boleh nangis ni..hehe:D

    BalasPadam
  9. yg sebelah dak laki tuh mmg kiut habis..yg laki tuh kurang skit..hahahaha..just joking..:P

    BalasPadam
  10. makan hati tengok! hahahaha....

    p/s: tolong singgah ke link ni [Nikon Extra Ordinary Angles] & tekan 'LIKE' buleh tak? thanks in advance!

    BalasPadam
  11. perghh!
    memang kiut la awek u =p

    BalasPadam
  12. eh sape yang tak cakap cute tuh memang rabun lah tuh. :P

    BalasPadam
  13. hehehe, cutenyeeeeeeeeeeeeee

    BalasPadam
  14. sangat kiut . . gurl tuu betul2 macam salena gomez tapi kena tinggi lg . . :)

    BalasPadam
  15. hahah.. yg girl tu mmg kiut.. hahah..

    BalasPadam
  16. comel adik awak..memang cute.. (:

    BalasPadam
  17. Tanpa NamaMei 27, 2011

    kiut giler....rase cm nk cubit pipi die...hahahaha

    BalasPadam
  18. Tanpa NamaMei 27, 2011

    justin bieber pon jeles kalo tgk kapel ni...
    huuu~

    BalasPadam
  19. Memang pasangan yang cute. (n_n)

    BalasPadam
  20. hehe..mmg comel.. :)

    BalasPadam
  21. kiut giler korang. kalah justin bieber n selena gomez. ehe

    BalasPadam
  22. serius, jeles. HAHAHAHA ^^

    BalasPadam
  23. So sweet gmbar sec last tuh , heee

    BalasPadam
  24. tahniah pada lil sis tue yang membuat kechomelan yang amat

    BalasPadam
  25. kiut tu kiut tapi yang pompuan kenit tu je. haha. :P

    BalasPadam
  26. macam bapak dengan anak je haha JK :D

    BalasPadam
  27. macam bapak dengan anak je haha JK :D

    BalasPadam
  28. tersangatlah comel. Dak Una tu lah....hahaha

    BalasPadam
  29. kiut gyler999999. . . . . . comel lhaaa

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com