Jumaat, 6 Mei 2011

Kini Tinggal Empat Sahaja. Yang Mana Satu Pilihan Anda?



Eh. American Idol Season 10 dah masuk Top 4. Wow! Tak lama lagi kita akan mengetahui siapa yang menang pertandingan ni dan seterusnya bakal mengikut jejak langkah Kelly Clarkson dan Carrie Underwood. Jangan ikut macam Ruben Studdard, Taylor Hicks dan Lee DeWyze dah la. Tenggelam terus! Haha. Kesian gile dorang. Penat penat menang tapi gaya macam tak menang je. Adeh. Sabau je la. =.=


Lupa pulak... Dalam gambar kat atas tu ada lima orang kan? Tadi kata Top 4? Okay. One of them dah tersingkir tadi. Nak tahu siapa? Jacob Lusk!!! Tahniah... Akhirnya Jacob Lusk terkeluar jugak. He's talented. Tapi kadang kadang boleh jadi annoying bila tengok dia nyanyi. Siriyes! He's so over the top! Apa apa pon, aku tetap sokong Haley Reinhart. Nasib baik dia tak terkeluar lagi. Aku takut gila dia keluar. Eh. Aku pernah cerita pasal Haley Reinhart kat sini. Check it out! ;)


Sempena dengan kepergian Jacob Lusk, jom tengok persembahan terbaik daripada dia. Bagi aku, persembahan terbaik dia ialah masa minggu solo kat Hollywood. Dia nyanyi God Bless The Child. Siapa dengar dia nyanyi lagu ni memang meremang bulu roma wa cakap sama lu. Aku cakap betul ni. Tak percaya? Dengar ah sendiri! >.<



 
 
 
potpetpotpet : Esok sekolah.

14 ulasan:

  1. alaaa tak layan laaaa
    tp mcm best je huhu ;)

    BalasPadam
  2. tak penah pulak melayan america idol noh =.=

    BalasPadam
  3. xpnah tgk malaysian idol, tgu yg jadi juara je la, huhu~

    BalasPadam

  4. Tahun ne pompuan kot yg akan menang.. haha,,

    weip..finale bila eh?? ak tgok finale je ne.. har har har..

    Entri panassss : Justin Bieber fans dan haters akan benci aku sebab ini !!

    BalasPadam
  5. waa dah tinggal 4 da

    BalasPadam
  6. pergh!!xpenah layan pun zami. hahahah

    BalasPadam
  7. Entah la dah tertinggal byk kali tak tgok nih. maybe Haley Reinhart kot sebab suara dia memang best.

    BalasPadam
  8. OMG!sdpnyer dier nyanyi..tp terkeluar lak kan..huhu..x per la..adat pertandingan kalah n menang ni kan..

    BalasPadam
  9. HAHA. stefano langone is out of your expectation to win AI'10.

    anyhow, quite special AI'10..

    I choose Jacob could win (kot)

    BalasPadam
  10. ouh! silap name, sori2, james. jacob ngn james nama cam lebih kurang.

    haha ;D

    BalasPadam
  11. Saya suka country song. so saya pilih dia lah...

    BalasPadam
  12. papepon.
    prsmbhn mama JLO tetap meletop.
    :)

    BalasPadam
  13. Baru tgk scotty td...

    BEST!

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com