Ahad, 22 Mei 2011

Lagu Lagu Baru Yang Sodap Den Dongar | Pitbull, Chris Brown, Lady Gaga, Blue & Inna

Bersempena dengan hari Ahad ni, aku nak berkongsi dengan kau lagu lagu baru yang hangat lagi best. Aku tak tahu la kalau kau tak suka kan. Tapi lantak ah! Ni blog aku, mesti la aku nak update pasal apa yang aku suka. Takde kena mengena dengan kau kan? Haha. Tiba tiba je nak marah marah ni apahal? Sengal gile. Aku dapat tahu lagu lagu baru ni daripada carta kat sini. Jom dengar sekarang! ;)





Pitbull - Give Me Everything ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer



Chris Brown - Beautiful People ft. Benny Benassi



Lady Gaga - Edge Of Glory



 Blue - I Can



Inna - Sun Is Up





potpetpotpet : Yang mana satu kau suka dengar? Ke takde langsung? =,=

11 ulasan:

  1. Lagu Chris Brown, Lady Gaga and Blue best!!
    Asyik main ulang ulang kali je dalam playlist neh.
    Hehehe.

    BalasPadam
  2. Sume x pernah dgr..huhu

    BalasPadam
  3. Bagi I Blue and Lady Gaga yg best. Yg lain tak pernah dengar la..

    BalasPadam
  4. group BLUE ada lagi ek??

    ~apa-apa pon takbole~ lady gaga tetap best..hehe

    BalasPadam
  5. Semua dah dengar. Sumpah sedap:)

    BalasPadam
  6. semua aku tapenah dengar. Haha



    membuatkan aku dload semua nak dengar. Tq untuk entri ko ni. LOL

    BalasPadam
  7. thanx for the suggestion...i really need new songs to hear...hehe..i really loike pitbull and inna songs...tq btw

    BalasPadam
  8. dah donlod. lau xsedap, siap ar.

    kehkehkeh.

    ;)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com