Isnin, 23 Mei 2011

Terima Kasih Cikgu! Kami Sayang Cikgu!

Hurmmm... Aku dah habis praktikal kat sekolah tu. Mulai minggu ni, aku tak lagi menjejakkan kaki kat sekolah tu. Esok aku dah tak pergi sekolah awal awal pagi. Esok aku dah tak masuk kelas laju laju. Esok aku dah tak mengajar dorang topik baru. Adeh. Macam sedih pulak bunyi dia. Nak buat macam mana kan? Adat pertemuan beb. Nak tak nak, kena berpisah jugak. So, sila pasrah sekarang. Buat adik-adikku sekalian, cikgu di sini akan sentiasa mendoakan kejayaan kamu semua, dunia dan akhirat! Cikgu juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada kamu semua kerana sudi menjadi sebahagian daripada hidup cikgu yang entah apa apa ni... Okay. Aku macam nak nangis sekarang! T-T






Sebelum aku mengakhiri entri sedih pada hari ini, aku ingin berkongsi dengan korang satu video yang aku sempat rakam. Satu je pon, tak banyak kan? So, tengok je laaa... Boleh? Masa ni, aku beritahu dorang yang aku akan habis praktikal kat sekolah tu tak lama lagi. Maksudnya, aku dah tak ajar dorang lagi dah lepas ni. Hurmmm... Lepas tu, sebelum aku keluar daripada kelas tu, aku menjadi sebak laju laju. Errr... Kenapa tiba tiba aku menjadi sebak ni? Apa yang dorang dah buat? Dorang telah melakukan sesuatu yang aku tak expect langsung. Siriyes beb! Dan aku jamin kalau korang berada kat tempat aku waktu tu mesti korang dah meleleh air mata dah. Ngeee... Tak percaya? Jom tengok! >.<






potpetpotpet : Patah tumbuh hilang berganti?

25 ulasan:

  1. sedih wooo ...:( cam tak nak habiskan prktikal je...

    BalasPadam
  2. jasa cekgu akan di kenang tak kan bernoktah..!;)

    BalasPadam
  3. lagu ni leh buek album ni..

    dan video akan jadi ping bila next hari guru kat fb dan blog lelain..hehe..

    BalasPadam
  4. comelnya suruh cikgu jangan pindah :'D

    BalasPadam
  5. xpe2..nanti dapat mengajar kat tempat baru pulak...
    ntw, cantik header baru :)

    BalasPadam
  6. semoga ckgu x melupakan kami.. wakil murid2 ko.. hehe..

    BalasPadam
  7. cikgu org mana .. rasa macam kenal ??

    BalasPadam
  8. wuuuuu. mesti sebak kan?

    time aku praktikal dlu x sebak sgt sebab kinda boring lol.

    tp habis study, memang 2 3 hari gak aku nak calm down tingalkan uni. wuu

    BalasPadam
  9. Zami,
    Seseorang itu dimuliakan bukanlah disebabkan oleh apa yang dimilikinya, tetapi kerana pengorbanannya untuk memberikan manfaat untuk orang lain.

    Bak kata orang tiada satu noktah yg terakhir buat pengorbanan seorang guru.

    Cantik header baru.

    BalasPadam
  10. nice header!!hehehe

    well, tengok gambar zami ngan adik-adik tu pun nampak macam zami ni cikgu yang penyayang. mesti tak garang kan kan? sebab tu dorang sayang. lepas ni mesti dorang dah tak semangat nak ngajar sebab cikgu hensem dah tak de. ahaks!

    BalasPadam
  11. mesti banyak kenangan kat sana walau kejap je.sedih tengok video tu

    BalasPadam
  12. saya pon sayang cikgu. *wink*~

    BalasPadam
  13. waaa... sebakk.. ceamana saya nk stat praktikum thn depan neh.. T_T"

    BalasPadam
  14. alo alo sedih2 ye..

    tau anak2 murid kamu sgt syg ngan kamu

    tu yg feeling lebih tu...

    antara murid laki n perempuan mana paling best??/

    (pilih 1 je)

    >.<

    BalasPadam
  15. terima kasih cikgu...kami sayang cikgu..so sweeet lah...

    BalasPadam
  16. msti rmai pminat an..
    smoga mnjadi cegu yg brtauliah!

    BalasPadam
  17. Aduh...rindu my students...

    BalasPadam
  18. sayang nyer murid ker cikgu~
    die orang nampak sedih jer even senyum..

    Kenangan manis yg x kan dilupakan

    BalasPadam
  19. wahh.best jd cikgu nie.

    cikgu same tinggi ngan anak murid.tett!

    BalasPadam
  20. cisss ! kacaknya suara cikgu ~ confirm tak tido masa kelas. hahahahha xD

    BalasPadam
  21. waaaaa,cikgu muda anak murid sayang ... tapi kalau setiap saat perpisahan cikgu mesti sedih la.....

    BalasPadam
  22. awak cikgu ek? sekolah mne?

    BalasPadam
  23. Tanpa NamaMei 24, 2011

    comel je gambar dengan budak2 tuh.
    tak dapat beza pon..
    heee
    :)

    BalasPadam
  24. bdk2 ni nampak baik..bdk2 saya ya allah dasyttt nakalnya

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com