Selasa, 4 Oktober 2011

Style Rambut Aku (2009-2011)

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Fiq Fikri ada update pasal rambut sebelum ni. So, aku pon nak update pasal rambut jugak. See? Senang kan nak update blog? Tiru je apa yang orang lain update. Haha. Kejam kan? 

Aku dah buat research pasal rambut aku daripada tahun 2009 sampai la tahun ni iaitu tahun 2011. Tak sangka hebat jugak rambut aku. Macam macam style aku tengok. Ada style kucing bertanduk, ada style baju kena lipat, ada style duri dalam daging, ada style helmet melekat, ada style kelapa diparut dan macam macam lagi la. Eh. Comel kan nama nama style rambut aku?

Mesti kau tak sabar nak tengok kan? So, tengok je la. Aku pon tak sabar nak tekan publish ni.


Kalau rambut aku ialah seorang manusia, mesti dia dah maki aku laju laju. Sikit sikit tukar style. Tapi nasib baik la rambut aku bukan seorang manusia. Kalau tak, habis la aku kena belasah dengan dia. Eh. Macam melampau je imaginasi aku?

For me, style rambut sangat penting bagi lelaki. Style rambut boleh buat seseorang lelaki jadi hensem dan pada masa yang sama, style rambut jugak boleh buat dia jadi hodoh. Macam mana tu? Errr... Aku pon tak tahu. Aku main cakap je sebab aku rasa macam ada PhD je bila cakap macam tu. Haha.



potpetpotpet : Lepas ni style apa pulak?

63 ulasan:

  1. mcm lebih kuang je style...hehe.. maybe ade la sikit beza dr segi kepanjngn.... eneway change our style show us we redy for new beginning....hehe

    BalasPadam
  2. ada 13 gambar paling cantik dalam tu!


    haha orang nak tunjuk rambut, kte tengok gambar :P

    BalasPadam
  3. Ahaha. Smartlah. Sukanya tengok zami pakai speck. Nampak macam doktor. ;D

    BalasPadam
  4. Cool gila rambut zami.
    Ala ala korea gitu. XD

    BalasPadam
  5. perghhh... memang style laa!

    BalasPadam
  6. errr . cantik ! haha . agaknyee kala cicak jatuh kat rambut mesti mati kan ? sebb tajam sgt rambut tuh ala2 mohawk ! hee . ce try wat rambut ikal mayang lak =p
    hee , btw gud luck esok mokss ;)

    BalasPadam
  7. Lepas ni botak plak . tengok apa jadi . Haha .

    BalasPadam
  8. style kucing bertanduk dengan baju kena lipat tu oke KOTT. haha. =.=

    BalasPadam
  9. ape lagi zami..cepatlah print semua ni buat flyers anta kat saloon..kompem ade yg ikut..huhu

    BalasPadam
  10. wowie...nabil tukar 4 kali je kot style rambut sepanjang hidup ni..sampai sekarang suka the last style..hehe

    BalasPadam
  11. y not abg hizami try botak ala2 military plak..haha mesti terbaekk :P

    enciksyazwanpunyablok.blogspot.com

    BalasPadam
  12. style rambut cikgu zaman skrg.he3

    BalasPadam
  13. perghhh.. nsem gilerr..
    <<<< trgamam :P
    haha.. btul2.. style rmbut tu pnting :)

    BalasPadam
  14. cuba botak plak..
    hihihih



    peace

    BalasPadam
  15. yg pakai spek tu comel!

    BalasPadam
  16. anak jipon mana neh? k pop sangat
    haha

    BalasPadam
  17. pergh byk jgk stail rambut zami hihihi.

    BalasPadam
  18. paling super hyper pelik gambar sebelah kiri nombor 3 tuu. style rambut x pacak! haha! super pelik. macam salah beli sikat.

    yea! kalau rambut x terurus sapa nak tengok? memang semua orang tengok tapi dengan pandangan menusuk kalbu.

    btw, abg zami ni memang xde jerawat!???????!!!!! @#$%#$

    Loreal!

    BalasPadam
  19. orang handsome rambut tu digayakan macam mana sekalipun tetap handsome. retis la katakan....

    BalasPadam
  20. --->line lambat, load gamba failed! hahaha.. dia tak bagi tengok lah teww..

    BalasPadam
  21. aku mapu belah tepi je dari dulu hingga kini..tetap dan berpence..kaw mampu belah tepi? =.= ngeh3x..

    BalasPadam
  22. nice sgt..:):)

    BalasPadam
  23. smart style ! hee macam edward cullen dalam twilight ! :)

    BalasPadam
  24. smart3! suka style yg last, mcm mamat korea!hihihi

    BalasPadam
  25. perh bpk byk style rambot dy..
    tabek ar..
    hehe

    BalasPadam
  26. perhh!
    semart3!!!
    specky + cool :)


    luv,
    cik ana :)

    BalasPadam
  27. yg style kucing bertanduk x hengatttt tu sgt x bole bla. bole pnjg lg x??


    ngahahaha

    BalasPadam
  28. prefer to the last one. cooliooo :)

    BalasPadam
  29. botak tak lagi tuu.. haha nama dia style padang jarak padang terkukur :p

    BalasPadam
  30. zami aku suke rambut ko yg,pakai bju hitam tu smart huhuhu...nk pinjam boleh ahaha :D

    BalasPadam
  31. style rmbut laen2 muke pon nmpk laen..aha

    BalasPadam
  32. Abg zami nnti da jdi cikgu kne potong rambut betul2 tw.x bole pepanjang.huhu

    BalasPadam
  33. smart...
    ku rambut curly...
    boleh ke ber style?
    xD

    BalasPadam
  34. gaya mcm mana pun rambut tu kau tetap macam apek. hahaha

    BalasPadam
  35. apa-apa pon style abg hizami, still smart.. =)

    BalasPadam
  36. gambar pakai spec tu smart! hahah..nmpak educated..hehe

    BalasPadam
  37. rambut aset utama bg lelaki

    kebetulan ckp sal rmbut

    ada berapa byk pusar tu?? HAHA

    ada member sampai 3/4 adehh

    babak gile degil..

    =_=

    BalasPadam
  38. Lin Dannnnn! Eh ehh #tetiba huhu :D

    BalasPadam
  39. eee...hemsemnyee!!

    haha,,,
    melampau sgt ke pujian ni?

    tak rasenye~
    ^_^

    BalasPadam
  40. aishhh , kuatkan iman , kuatkan iman
    cyes semart weyhh

    =='

    BalasPadam
  41. haha..lepas ni gaya flying kick lak.

    BalasPadam
  42. memang stylo la rambut tue...

    BalasPadam
  43. wah! stylo giler. jelesnya sebab rambut aku tak macam ko. smart habes la. :)

    BalasPadam
  44. 2009-2011 merupakan tahun yg penuh dgan stylo mylo .*bukan milo erkk

    BalasPadam
  45. semuanya style giler! jaga rmbut elok2 ye hehe

    BalasPadam
  46. gmbar yg baju biru tu, rambut rupanya.. igt kn jambul.. haha

    BalasPadam
  47. cube wat style korea lak?? haha...

    BalasPadam
  48. @hafiz hafizol abang zami tuu memang korea pun. Heeeee ^^

    BalasPadam
  49. Rambut mahkota seorang lelaki..ahaa..boleh gitu? huhu..


    Style cemane pun cun la ngan zami..

    BalasPadam
  50. Yang second top tu nice!

    BalasPadam
  51. Hahha nama style taley blah ada style helmet melekat, ada style kelapa diparut. Hahha..
    Semua kene dengan kamu..
    Yela orang dah cantik pakai sarung guni pun dah cantik..
    Ehh, nih aku cakap pasal rambut ker pasal baju?
    Tibailah kiah!

    BalasPadam
  52. sokong!!! rabut tu cm mahkota laaa...hehe

    BalasPadam
  53. XNAK TRY BOTAK KE ? HAHA ! BTW, RMBUT PENDEK NMPAK KEMAS N PROFESSIONAL SKIT. YG MCM LANDAK2 TU, URGH! AKU RSE NAK CRIK GUNTING JE TOLONG TRIM KAN

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com