Sabtu, 31 Julai 2010

Aku Sebagai Pemandu Di Lebuhraya

Aku dah sampai Melaka tercinta.


  • Hujan
Kau tahu hujan turun slow mula mula. Lepas tu hujan jadi lebat bak kata omputeh raining cats and dogs. Nervous seyh nak drive laju laju. Tapi aku tetap drive laju laju haha. Sambil kumat kamit baca doa naik kenderaan. Eh eh jangan lupa buka lampu kereta time hujan neyh supaya kereta kereta lain nampak. :)


  • Sesak
Siriyes cam tahik je tadi. Lebuhraya sesak daripada Shah Alam sampai Seremban. Gilosss. Penat menjadi-jadi bila tengok kereta kereta beratur panjang dah macam orang orang nak beli tiket bas balik raya haha. Tak best weyh kalau drive tapi tersekat-sekat. Siottt je rasa dia.


  • Mengantuk
Neyh lagi satu hal. Aku rasa aku dah macam terlebih tidur. Tapi kan tapi kan tapi kan aku tetap mengantuk masa drive tu. So how? Nak kena minum Kopi Jantan ke baru tak mengantuk haha. Mampuih. Aku kalau dah mengantuk tahap cipansss aku berhenti kejap kat mana-mana R&R terdekat lepas tu aku take a nap. Katakan anda mampu mengubahnya!


potpetpotpet: Memandu itu memenatkan.

36 ulasan:

  1. Naseb baik saye balik ari khamis.. Heehee.. Tapi khamis pon jam sikit.. Dari jejantas sampai damansara..

    Selamat pulang dan melepaskan rindu.. Heehee.. :)

    BalasPadam
  2. dni time ujan la rasa seghiau.. teringat kes langgar biri-biri masa hujan lebat beberapa bulan lepas. owhhhh tak trauma tapi asik teringat je. sobbsss... sian beliau

    BalasPadam
  3. hahaha.. nice experient la ni ya...

    btw apa conclusionnyer??
    apakah anda seorang pemandu yang baik.. atau sebaliknya.. hehehe..=p

    BalasPadam
  4. @FarhanaDr

    hehe.
    yep.
    thanks.
    tapi tadi siriyes sesak gilosss.
    terkejut jugak.
    ingatkan cuti krismas sekarang.
    haiyak.
    :)

    BalasPadam
  5. @ardinihumaira

    wah.
    biri2?
    biasa dgr lembu @ kambing.
    tiba2 dni langgar biri2?
    adeh.
    :)

    BalasPadam
  6. @Nur Fara

    i'm not sure.
    i'm caught up in the middle.
    :D

    BalasPadam
  7. i hate driving car .
    oke. emo plak .
    huhu xP

    BalasPadam
  8. AHAH...memandu itu best~

    BalasPadam
  9. YE..ANDA HEBAT.ape lg ley ckp kan..hee

    BalasPadam
  10. hujan + sesak + mengantuk = xbest an.

    x hujan + x sesak + x ngantuk = baru best drive macam alonso :))

    BalasPadam
  11. cam tau je gmbr tu katne? heheh..satu melaka tapi tak pernah pun terserempat ek

    BalasPadam
  12. Pandulah dengan cermat, ingatlah org yg tersayang.. ehem... heheheheehe~

    BalasPadam
  13. nasib baik balik x tumpang kura2 kan..hehe
    nk balik umh tu igt yg tersayang.

    umh baru blog zami..nmpak ceria..mood riang raya nk aidilfitri nih..nice ;D

    BalasPadam
  14. hahahaha
    aku pernah amik gambar dekat tempat ko ambil gambar tu
    hahaha

    P/S : Mari Makan Buah Tomato!

    BalasPadam
  15. hujan+sesak, leh tahan lagi
    campur ngantuk tu yg xtahan nak2 R&R jauh lagi

    aku penah tertido ms stop kat trafik light

    BalasPadam
  16. hoho

    gmbr komikal sungguh!

    BalasPadam
  17. aku plak paling benci kalau kene drive sensorang kat highway
    ngantuk beb
    huhu

    BalasPadam
  18. haha, sabor ajelah yer...:)

    BalasPadam
  19. len kali naik bas je...
    tak pun, ikut jalan dalam...
    kan senang... :)

    visit my latest entry:
    http://aidyshahiezad.blogspot.com/2010/08/kisah-kanak-kanak-riang-yang-di.html

    BalasPadam
  20. @aliesha kirana

    tahu takpe.
    trimas atas pesanan ringkas tu.
    haha.

    :)

    BalasPadam
  21. @Dark Half

    haha.
    aku pernah jugak tertutup mata kejap.
    ngantuk seyh.
    :)

    BalasPadam
  22. @En iLham

    aku suka je drive sesorang.
    huhu~

    BalasPadam
  23. @Aidy Shahiezad

    haha.
    naik bas tak adventure.
    :P

    BalasPadam
  24. Woh. Layout baru :D
    Lawa lawa :)

    BalasPadam
  25. Naik kereta and turn up the volume! Baru tak mengantuk. (For me lah.hehe)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com