Ahad, 3 Julai 2011

Bukan Senang Nak Makan Roti Dengan Sup!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Siapa pernah pergi espresSOUP? Eh. Tu bukan nama negara. Tapi tu nama brand yang terkenal dengan soup. Kau tak nampak belakang nama dia tu ada soup? Tentu tentu la espresSOUP ni famous dengan soup dan bukannya soap atau sos apatah lagi sosej. =_=

Aku first time datang espresSOUP. Nasib la kawan aku tu nak belanja. Terima kasih diucapkan kepada Ryu bukan nama sebenar! Yes. Dia yang suggest espresSOUP ni. Aku dengan tak berapa yakin lalu mengangguk lemah. Eh. Ayat macam novel kan? Adeh. Dia kata sedap! So, tak salah cuba kot? Aku order sama macam dia order. Cuba teka aku order apa? Okay. Masa dah tamat ye. Aku order mushroom soup. Jom tengok macam mana rupa mushroom soup aku. ;)




Mushroom soup tu ada kat dalam roti yang berbentuk mangkuk tu. Gile kentang kan? Bagi aku yang baru pertama kali lepak kat sini memang agak teruja sikit la kot. Hehe. Tak kisah la kau nak kata aku jakun ke apa sebab aku memang jakun pon tengok mushroom soup aku kat dalam roti yang macam mangkuk ni. :P

Mula mula, aku ingat nak ngap terus je. Tapi kawan aku kata sila ikut seperti langkah langkah yang tertera. Nak tahu apa dia langkah langkah yang dimaksudkan? >_<




Nampak tak? Ada two steps je pon. So, tak payah nak berpeluh peluh ikut steps tu. Senang je. Actually, tak kisah pon kau nak makan macam mana. Ni dia bagi cadangan je. Kalau kau prefer nak makan ikut cara kau, ikut je la. Takde siapa nak marah derrr. Kau ingat pekerja kat situ nak saman kau kalau kau makan tak ikut langkah langkah yang telah disediakan? Errr... Boleh jadi ke? Haha. Lain orang, lain caranya. Mungkin kau lebih suka hirup soup sampai habis dulu baru kau makan roti dia. Mungkin kau lebih suka makan roti sampai habis dulu baru kau hirup soup dia. Mungkin kau lebih suka gigit pinggan dia tu pon boleh jadi jugak kan? =_=




Berair tu. Meleleh air liur tengok! Ke air liur aku je yang meleleh? Air liur kau meleleh ke tak ni? Okay. Fine. Aku memang syok sendiri. Dah la. Malas nak layan kau. Baik aku layan perasaan aku dengan mushroom soup ni. =_=





potpetpotpet : Dimulakan dengan bismillah. Disudahi dengan alhamdulillah. ;)

33 ulasan:

  1. malam2 cite makanan. lapar. >__< jakun gak tgok mangkuk roti tu >__< mahu mahu makan !

    BalasPadam
  2. owh mcm tu...heheehhe..:)

    BalasPadam
  3. Tanpa NamaJulai 03, 2011

    makan sudu dulu, baru makan pinggan...
    erk, boleh?

    BalasPadam
  4. nmpk sedap sebab itu makanan. ukeh, cuma nak tahu mahal ke bende tu?

    BalasPadam
  5. Dulu pernah try mushroom soup dalam roti bulat je..nak try la gi tempat ni bler balik nanti..

    BalasPadam
  6. pehh. ni jalan-jalan cari makan yang best..!

    heheh ^^

    BalasPadam
  7. ape pasal muka model macam tak menyakinkan je sup tu sedap? :P

    BalasPadam
  8. wah..terliur dang...
    sedap2.. walaupun tak mkn lagi tp dh taw memang sedap la..


    peace :p

    BalasPadam
  9. sedap tak?? terliur la wei >.<

    BalasPadam
  10. mak aihh , sedap nye nampak .

    BalasPadam
  11. memang nampak sedap la bro. kat mane ni ?

    BalasPadam
  12. unik betul!!!
    baru lg ke espresoup ni?x pnh dgr pun lg..lg jakun..erk

    BalasPadam
  13. espressoup ni katne zami ?

    BalasPadam
  14. ok..skrg ni abang zami dah boleh ganti qi razali jadi hos JJCM.. okey?? =)

    BalasPadam
  15. ~erm~
    ni yang dekat Time Square tu ke??

    (^-^)

    www.izzlatif.blogspot.com

    BalasPadam
  16. hahahahah! bpak plik do..adeih.. nk try r pasnh

    BalasPadam
  17. sedap gile kot...perghh..mane ek ble cr mnde alah nie??

    BalasPadam
  18. erk..agak menarik disitu....kat mana hizami makan ni dik?

    BalasPadam
  19. tak suka makan mushroom soup.:D

    BalasPadam
  20. cikgu!

    dah teringin.
    sila belanja -___-"

    BalasPadam
  21. eh..memang unik la makanan ni. tak pernah jumpa. kat mana kedai dia ni zami?

    BalasPadam
  22. aku tak pernah pergi
    huhu
    sedap ke?lol

    BalasPadam
  23. nampak pelik je.. lps tu koyak sikit roti terus tetumpah sup..hihi..comot da pinggan

    BalasPadam
  24. tak payah makan la..lagi senang! HAHA

    BalasPadam
  25. seriously, nmpk mcm sedap gilerrr.. mesti kenyang kalo mkn ni je..

    BalasPadam
  26. ohoiiiiiiiiii
    asal la aku buka entry nih kul 11.45 malam
    dah aku xmakan apa2 nih
    arghhhhhhhhhhhh
    sedap2
    nak try la kalau jumpa

    Review Filem Transformers: Dark Of The Moon 3D

    BalasPadam
  27. haha..dekat mid ade kedai ni. tp xsuka bau sup dia. tiap kali lalu mesti tutup hidung. hahaha..kejam kan?




    :P

    BalasPadam
  28. sedapnye..nyum..nyum...

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com