Ahad, 3 Julai 2011

Transformers: Dark Of The Moon | Aksi Yang Menggeramkan Hati & Perasaan!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!



Yes! Aku dah tengok Transformers: Dark Of The Moon semalam! Bangga siot dapat tengok awal awal. Boleh? Tak pasal pasal nanti aku kena sindir kalau pergi masjid awal awal kan lagi bagus? >_<

Siapa dah tengok Transformers: Dark Of The Moon? So, amacam? Mencucuk hidung tak? Yes! For me, Transformers: Dark Of The Moon ni merupakan salah satu filem yang terbaik bagi tahun 2011 ni. The battle scenes are incredible! Aku dah macam nak masuk kat dalam skrin tu, nak join sekali derrr. Sentinel Prime tu buat aku sakit hati je. Dah la muka huduh, perangai pon huduh. Huduh betol! Simbah asid karang, baru tahu... =_=

Tapi aku sedih la bila ada satu robot daripada geng Autobots kena bunuh. Kejam gile scene tu! Nasib Bumblebee tak kena bunuh. For your information, Bumblebee hampir hampir nak kena bunuh. Masa tu aku dah macam oh em ji oh em ji. Eh. Terbagitahu pulak. Tak surprise la for those yang tak tengok lagi. Anggap je la korang tak baca apa yang aku taip ni ye. :P

Bagi penggemar penggemar filem aksi, Transformers: Dark Of The Moon ni merupakan filem yang paling sesuai bagi korang. Intro filem ni pon dah gempak gile. Siriyes! Aku bagi Transformers: Dark Of The Moon sebanyak three and a half stars. Errr... Kenapa tak bagi lima je terus? Mana boleh beb. Kita kan manusia, so, ada je kekurangan sana sini. Boleh kan bagi alasan macam tu? Hehe. Apalagi tunggu? Cepat la tengok sekarang! Berbaloi ye. Anyway, sebelum filem Transformers: Dark Of The Moon bermula, aku dapat tengok trailer Harry Potter & The Deathly Hallows: Part 2. Wow! Best gile kot! Aku teruja beb! Tak sabar terasa di kalbu. XD




Sebelum tengok filem Transformers: Dark Of The Moon, aku layan GCB dulu. Errr... GCB tu apa? Tak ingat ke? GCB tu ada kat McDonald's la. Tahu tak? Best kot. Kalau aku tak silap, GCB ni first time dikeluarkan pada tahun lepas kot? Ke dua tahun lepas? Lupa la pulak. So, tahun ni, GCB datang lagi. Aku memang tak lepas peluang la nak menelan GCB ni. Jom ngap GCB sama sama! Nom nom... ;)



potpetpotpet : Nak beli jam tangan baru. Ada cadangan?

22 ulasan:

  1. hahaha..nak GCB!!eh eh..zami, spek tu ade power tak? hahaha

    BalasPadam
  2. eh..best ke citer transformer tuh??tgk trailer mcm tak best(ni kes belum tgk sendiri kat pawagam)...

    BalasPadam
  3. PUnya hapening revieww tapi bagi 3 and half je..btw GCB tuh tgh meningkat aik balik ke kat malaysia..asal smua sebut sal gcb je nih?

    BalasPadam
  4. wahhh kemain dah tgk transformers. ehem3 dengan makwe ke? kahkahkah :P

    BalasPadam
  5. teringin nak tengok tapi tiket asyik full je.huhu.x pe lah,laen kali la tengok.huhu.

    pergh.sedap tak GCB tuh?tengok dekat iklan memang sedap.

    BalasPadam
  6. klau masuk wayang bawak burger GCB boleh? hahah.

    BalasPadam
  7. wahhh..nmpk cam bez je citer ni..nak pi tgok esk ar..^^

    BalasPadam
  8. da tgk da ari rbu lepas..3d lagik..hehe..mule2 agak slow la citer die..tp da start lawan2 tu best r..^__^

    BalasPadam
  9. yes! samalah kita...
    hehe..
    dah tgk...
    best!
    xD

    BalasPadam
  10. Arrrrggghhhhhh....geram tol. tak berkesempatan nk tgk transformers lg..program penuh la zami..adoyai...

    Nak beli jam ea?? jom.........
    eh....bile nk tuntut parcel tu?

    BalasPadam
  11. tak suka GCB. kui kui.

    btw transformer kat mid valley full house sampai esok. =____=

    BalasPadam
  12. yeayyy saya juga sudah tengokkk !! ..

    BalasPadam
  13. sumpa best giller lol..geram pown ada rasa nak masok jerk dlm citer tuh..haha..
    jap2..GCB tak sedap mcm mkn itik jerk aku rasa ouh..hehe (:

    BalasPadam
  14. dah tgk jugakkk. sgt sgt lah bess ! bumblebee pling comelll

    BalasPadam
  15. Akan tgk sebentar lg Transformer...

    BalasPadam
  16. Jam Tangan?

    nk sporty Fossil

    nk cool2 CK, Guess ke

    nk simple and colour fancy2 Swatch

    BalasPadam
  17. haha klaka la.
    mkn gcb tau.tp mksud dye ta tau.

    gcb tu grill chicken burger la.

    antara org2 yg terwal ea dpt tgk transformer?tahniah2

    BalasPadam
  18. hihi..sy tengok lg awal oke..30 hb june.. :p bweeks!

    BalasPadam
  19. besok tengok transformers kat midvalley ! yey ! >,<

    BalasPadam
  20. teringin lah pulek nak telan bcg..eh salah..gcb lah..heheheeh..

    BalasPadam
  21. ~ouh~
    GCB start taun lepas
    masa bulan puasa....
    ingat x??

    (^-^)

    www.izzlatif.blogspot.com

    BalasPadam
  22. blom tgok transfomers lagi.. so kene baca zupp selaju munkin ke bawah dibahagian ayat entry..hehe

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com