Selasa, 13 September 2011

Coconut Shake Special Di Klebang, Melaka

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Ni nak cerita pasal jalan jalan cari makan pulak. Tadi aku serta Adie, Ijat dengan Ayie pergi layan coconut shake kat Klebang, Melaka. Aku yang memang asal orang Melaka ni pom baru first time cuba coconut shake kat situ. Mana taknya, setiap kali aku lalu situ je, mesti penuh dengan manusia. Lepas tu aku lalu balik kat situ pom still penuh dengan manusia. Aku tak puas hati maka aku lalu lagi sekali. Tiba tiba je aku terbangun! Oh. Mimpi rupanya.




Selain coconut shake, ada jugak benda lain kat situ. Contoh macam nasi lemak, bihun goreng, mee goreng, karipap ayam, karipap sardin dan macam macam lagi. Tadi aku ambil dua biji karipap sardin. Tapi aku terkejut terkejut ayam sebab karipap dia inti kentang. What the frog? Suka suka hati kata karipap sardin tu apahal pulak? Memang nak kena pijak la tu. Aummm...




Dah la aku layan coconut shake masa tengah panas, memang terangkat anak tekak aku! Nasib baik halkum aku tak terkeluar. Haha. Apa apa pom, coconut shake kat Klebang ni sedap habis wa cakap sama lu. Tu pom sebab Ijat cakap kat wa maka wa pom cakap sama lu. So, ada sesiapa rasa tergoda? Ngeee... Rugi la siapa tak dapat rasa coconut shake kat Klebang ni. Terkenal kot kat Melaka ni. Tak tahu la kalau kat negeri kan.







potpetpotpet : Sila jealous.

33 ulasan:

  1. suka coconut shake sini!

    BalasPadam
  2. selalu sgt dgr pasal coconut shake ni. tp smpai skang xpat rs lg..

    BalasPadam
  3. aiyak! x boleh jd ni..klu balik kg sane nk kne cr la.. =)

    BalasPadam
  4. aish pun selalu makan kat cni..n penah buat entry pasal ni gak..huhuh patut la makin ramai serang coconut shake

    BalasPadam
  5. sangat jealousss ok!! see, that coconut shake makes myself feel very thirsty..uuu!! i should try it asap :)

    BalasPadam
  6. of course la saya cemburu...

    BalasPadam
  7. ehhh yang baju pink tuu kenal laaa,.hahah senior sekolah dulu,=p

    BalasPadam
  8. waa..peberet ni tau!lega tekak kalau dapat ni

    BalasPadam
  9. wah nak CEMBURU jugak..haha..

    BalasPadam
  10. coconut shake kt langkawi dpn underwater world pon best gak...

    BalasPadam
  11. coconut shake kt langkawi dpn underwater world pon best gak...

    BalasPadam
  12. coconut shake kt langkawi dpn underwater world pon best gak...

    BalasPadam
  13. cube try yg dkat kelemak..lg terbaik,,;)

    BalasPadam
  14. suka ns lemak dia..tp ns lemak tu ada byk tukang buatnyee..kene pandai pilih..for me coconut shake special kat batu berendam lg sedap! :)

    BalasPadam
  15. S A Y A

    D A H A G A

    P U L A K

    =_=

    BalasPadam
  16. coconut shake di situ mmg sedap.. ^_^

    BalasPadam
  17. da try
    heheh mg terangkat ke awangan da
    huhu

    BalasPadam
  18. da try
    heheh
    p bwu skli je g..
    ny kne ajk mbe g klebang bwu dpt
    ngeh3

    BalasPadam
  19. nnty pieka dtg melaka bolelah zami bawak jalan2 cari makan kat sana..haha..:P

    BalasPadam
  20. coconut shake kat kelantan pon boleh tahan~ ;)

    BalasPadam
  21. nampak sedap ! nak try la nnt. :)

    BalasPadam
  22. coconut shake... hritu buat sendiri . best!:))

    BalasPadam
  23. ahahahhaa....zami belanjaaaa jom!

    BalasPadam
  24. MENYELERAKANN nyerr . wahaaa .
    ape laa Zam ni , nme je ddok mlaka tp blom pnah rase gak . haha!
    tp xpe2 . tunggukan Zam ye coconut shake ! weng3~~

    BalasPadam
  25. huhuu tadi baru masok kat tb3 ..psl kelapa klebang neh..kehkeh..mcm best jewkk,rmai pergi..

    BalasPadam
  26. Tepi tepi. Nak jeles. T_________T

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com