Selasa, 20 September 2011

Lagu Baru K-Pop #1

Assalamualaikum  warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Okay. Officially, aku akan sentiasa update pasal lagu baru K-Pop kat blog ni. Kenapa? Sebab aku suka! Boleh? Takde la. Aku perasan yang hampir setiap minggu ada je lagu baru K-Pop dihasilkan. Kalau tak sedap aku tak kisah sangat. Masalahnya sekarang ialah sedap pulak tu. Macam mana tu? Industri muzik dorang memang sangat produktif. Bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan orang kata. Tapi kalau panas terik pon aku rasa cendawan tu akan tetap tumbuh jugak sebab yang panas terik tu kat tempat lain dan bukan kat tempat cendawan tu nak tumbuh. Eh?

So, kali ni aku nak kongsi 5 lagu baru K-Pop daripada Kara, Super Junior, G.Na, Brown Eyed Girls dan U-Kiss. Aku rasa mesti kau macam tak pernah dengar lagu lagu kat bawah ni kan? Takpe takpe. Dah nama pon lagu baru kan? Anyway, lagu lagu kat bawah ni telah disusun mengikut kesedapan pada pendengaran telinga aku. Haha. Hopefully, kau dengar mengikut susunan yang telah disediakan.

Jangan risau pasal lambat loading ke apa ke sebab player kat bawah ni sangat cepat loading dia. Serious aku tak tipu. Dia punya loading bukan main laju lagi, lebih laju daripada proses kau kentut. Tak percaya?


Kara - Step


Super Junior - A-Cha
 


G.Na - Top Girl
 


Brown Eyed Girl - Hot Shot


U-Kiss - Neverland
 



potpetpotpet : Aku suka share apa yang aku suka.

27 ulasan:

  1. Brown EyeD Girl!! ^^


    http://bulatmata.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. @RinsyaRyc

    dah lama brown eyed girls ni hilang. :B

    BalasPadam
  3. @Pendamba Mawar

    2PM belum release next single. :)

    BalasPadam
  4. i see. k-pop pop lover rupanya ;)

    BalasPadam
  5. bagus2... ada skali ngan mp3. hehe..

    BalasPadam
  6. 2PM - I'm your man versi japan pon best!!

    BalasPadam
  7. suke yg lgu yg ke-3 n ke bwh... best jugak... =)

    BalasPadam
  8. abg hizami suke layan lagu kpop la..
    kpop malaysia xnk layan?ahahha :D

    BalasPadam
  9. @izzad b*

    tu dah lama dah. dah keluar top 10 dah lagu tu.

    BalasPadam
  10. * trus utube a cha....:)

    BalasPadam
  11. super junior - mr simple pun sdp gak :)

    BalasPadam
  12. dah keluar ke mv dia? tgok mv lagu diorang baru ada feel korea...haha..

    BalasPadam
  13. hot shot tu intro dia macam lagu dangdut lak hehe...best gak lagu tu and kara also..

    BalasPadam
  14. Nak layan tapi terpaksa buat-buat tak layan hihihi ;]

    BalasPadam
  15. zami layan K-pop gak..kelas tau..:P

    BalasPadam
  16. lagu top girl dgn neverland dah dgr dahh sblum ny . yg lain blum lagi . hee . lagu korea sume best2 :)

    BalasPadam
  17. Snsd, T-Ara, Cn Blue, Beast ada lagu baru juga.. Hehe~

    Maaf sb dh lama tak singgah sini, busy trial-spm ◕‿◕

    BalasPadam
  18. ura-ura ada mengatakan, SNSD akan comeback awal oktober! x sabar!

    nanti update terus ek!

    hjung sept around 29/30 sept... teaser SNSD kuar, then around a 5 okt kuar laa! x sabar sungguh!!

    Anyway, allkpop.com confirm en. hizami (ceh...full name) cek kan tiap ari.

    ada lagu baru dari TVXQ. B.U.T or Beauty. Best gak!

    Salam ^^

    BalasPadam
  19. Aku suka tgk SUJU mnari. Yg lain x tgk lg sbb jarang lyn hihi. Ni kalau kwn aku Hanie tbc entry ni, msti dia suka

    BalasPadam
  20. lagu Kara & u-kiss memang best.. :D

    Lagu Cn Blue-i don`t know why & tara- roly-poly pun best gak..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com