Jumaat, 23 September 2011

Masih Ada Yang Sayang

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Dalam dua hari jugak blog aku tak dapat berfungsi seperti biasa. Errr... Kenapa dengan blog aku? Domain blog aku dah expired dah masa tu. Aku pulak buat buat tak tahu je. Macam mana tu? Merasa la dua hari blog aku siarkan iklan iklan yang menarik. MENARIK. Haha.

Sepanjang tempoh expired tu, ada la beberapa orang yang tanya pasal kenapa dengan blog aku tu. Yes. Beberapa orang SAHAJA. Sedih gile. Siapa la aku kan?

Anyway, aku macam terharu sebab masih ada yang sayang kat aku. Atau blog aku? Haha. So, terima kasih diucapkan kepada semua yang tanya pasal blog aku kat wall hari tu. Bukan kat wall je, yang sms, yang chat, yang tweet dan yang call jugak. Terima kasih! Ni yang aku macam nak nangis ni. Tanpa anda semua, siapa la saya dalam dunia blogging yang fana ini. Okay. Boleh pui sekarang. Pui!






Sekarang blog aku dah boleh buka kan? Ada sesiapa yang tak boleh buka lagi? Eh? Boleh pulak kau jawab soalan aku ni kalau kau tak boleh buka blog aku ni? Okay. Update hari ni memang sangat main main. Esok baru aku update betul betul. Bai!



potpetpotpet : Nasib blog aku dah okay. Jom pekena cool blog! Eh?

38 ulasan:

  1. hahaha..nape ngn blog sebelum nie? perghh..banje cool blog satu! :P

    BalasPadam
  2. wei kenapa blog ko tak boleh bukak?buat2 tye??ahahhhaha xpe 1hri tak update

    BalasPadam
  3. kenapa plak bleh xpired??


    http://bulatmata.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. patotlah asal tak naik-naik nama blog zami...ingatkan g jenjalan...biasanya raajin sangat...

    BalasPadam
  5. eh, kenapa blog kau sebelum ni anuar zain??. haha..

    BalasPadam
  6. Sama-sam ye zami..hehe.. perghh...nasib baik dh ok.. semalam rasa pelik sangat sebab bila bukak nye link tu keluar bende2 mencarut je hahaha....

    BalasPadam
  7. @RinsyaRyc

    sebab dah tamat tempoh dan sebab tak bayar. haha.

    BalasPadam
  8. @Umie Artoqiemie

    anuar zain? ni memang blog anuar zain! kejam! haha.

    BalasPadam
  9. and finally, ur blog can work as usual :)
    happy blogging!

    BalasPadam
  10. yeaayyy domain dh ON smule..so wlcome back zami!!!!

    BalasPadam
  11. Da boleh bukak dahhh..hehe ;)

    BalasPadam
  12. yayy!! muka terpampang.. publisiti percuma. hhahaa

    BalasPadam
  13. saya ade ketinggalan ape2 ke kat sini?hehe

    BalasPadam
  14. haha tsenarai jgk..ade sdikit bangga d situ yer :p ...btw tahniah sbb dpt update blk..

    BalasPadam
  15. ehh macm mana bole expired??kcian;p

    BalasPadam
  16. o patut la... ingtkan knpe la hri tu^^

    BalasPadam
  17. patutlah..
    nasib da boleh buka...
    hik2...
    xD

    BalasPadam
  18. mesti rasa mcm nk cekik je kan blog ni x dapat update..hehe..

    BalasPadam
  19. dah kembalik ok..ssh tol blog bebayar ni..bikin 1 world kecoh..hehe

    BalasPadam
  20. xbleh buka ke..ok jer..hehe..

    BalasPadam
  21. ingatkan dah stop blogging , ouhh mann
    ! haha

    BalasPadam
  22. seb baek blog sya free.. muahemohemo..


    http://bulatmata.blogspot.com/

    BalasPadam
  23. ada perasan jgk. nk ty dkt twitter takut ijah sorg je yg slh nmpk ekekeke

    BalasPadam
  24. kadang2 blog ni boleh buat kita susah hati =.='

    BalasPadam
  25. OK. dah boleh bukaa ! *happy* eh? #kbai

    BalasPadam
  26. nak bertanya pasal tu, tp lidah kelu, jemari jadi kaku. mcm mana tu? hahaahah!

    BalasPadam
  27. patutla la tak blh buka....

    BalasPadam
  28. Ramainya yang sayang Budak Lelaki Sebelah Pintu tau.. Heeee.. :D

    BalasPadam
  29. baru nk tnye ,,da buad n3 da..

    baru minim cool blog oreo tadii..

    happy weekend

    BalasPadam
  30. apa2 pun teruskan buat blog ye..(^___^)

    BalasPadam
  31. resah jiwa raga. ingatkan blog dah lari ;p

    BalasPadam
  32. erm..kalau klik link blog tapi uar web lain..cmna 2? hana da masalah t skrg.. cari2 kat google terjumpa entry ni :)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com