Jumaat, 23 September 2011

Blog - Sumber Trafik Dalam Diam

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!


Ni traffic sources bagi blog entah apa apa aku, tak lain dan tak bukan ialah blog Budak Lelaki Sebelah Pintu. Kiraan ni start daripada 23 Ogos 2011 sampai la 20 September 2011. As you can see, blog Nisa Kay telah mengungguli carta tersebut. Errr... Kau faham tak apa makna semua ni? Maksudnya, blog Nisa Kay telah menyumbangkan trafik terbanyak kepada blog aku ni. Faham dah? Senang cakap, 147 hits kat blog aku datang daripada blog Nisa Kay semata-mata. Haaa... Macam mana tu? Simple je! Sebab Nisa Kay letak aku kat blog list dia. Tu je. See? Senang senang je dapat viewers kan? Dengan kuasa bulan, eh, dengan kuasa blog list, maka jumlah blog viewers pon bertambah secara spontan. Menarik bukan?

So, hebat tak sumber trafik dalam diam ni? Let's korang pakat ramai ramai mintak Nisa Kay masukkan blog korang kat dalam blog list dia. Cepat mintak kat dia sekarang! Haha. Padan muka Nisa Kay kena serbu la lepas ni.



potpetpotpet : Orang memberi, kita merasa, eh, aku merasa.

21 ulasan:

  1. wuarghhhh!!!!!
    abes laa kena serbu. larikkkkkkkkkkk :P

    BalasPadam
  2. larrr.... rupenye...



    http://bulatmata.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. owh faham faham...hehe~~

    BalasPadam
  4. untung laaaaa.

    <-- eh same cm komen kat ats. >.<

    BalasPadam
  5. untungla ade Nisa.. hehe., btw zami haruslah belanja Nisa semovie dua :P

    BalasPadam
  6. Wah bestnye...bertambah2 traffic..=)

    BalasPadam
  7. nak cakap gak..untung laaaa....

    BalasPadam
  8. mmg banyak tul sumbangan dari nisa kay...

    BalasPadam
  9. yeszaaa..tepat sekali...dh penah buat dh...TQ reader NISA KAY...

    BalasPadam
  10. kene belanja nisakunci..hehe

    BalasPadam
  11. to be honest, byk trafik ke blog aku pun datang dari blog ko weh hizami. seyes. lolololo....

    BalasPadam
  12. nisa kay pun top traffic source blog ku..
    xD

    BalasPadam
  13. e e e e nama blog aku pun ade asal aku bawah sgt ahahahha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com