Isnin, 12 Disember 2011

Pemenang Tempat Kedua Pertandingan Nasyid Pesta Konvo USIM

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Aku berada kat Tanjong Malim sejak hujung November yang lalu. Dan aku rasa macam dah lama aku tak balik Melaka. Adeh. Ni semua sebab busy dengan latihan nasyid untuk Festival Nasyid Kebangsaan (FNK) la ni. Kau ingat lagi entri INI? Okay. Aku tak sempat nak taip panjang panjang sebab sekarang aku dah on the way bergerak ke Johor sempena dengan FESTKUM 2011. So, tengok je la gambar gambar aku yang nampak sangat menarik ni. Kalau tak menarik pon anggap je macam menarik. Haha.

Sebagai permulaan, Em Basheer berjaya mendapat tempat kedua dalam pertandingan nasyid masa pesta konvo USIM hari tu. Alhamdulillah. Rezeki masih lagi berpihak kepada Em Basheer nampaknya.



Lepas tu, kitorang sempat celebrate birthday En Zul pada 4 Disember hari tu. Since takde duit sangat, kitorang sediakan je la apa yang patut. Ada nugget murah. Ada kentang goreng. Ada bihun tom yam. Ada jajan. Ada biskut. Ada tu je. Even sambutan birthday ni nampak macam hambar je tapi sebenarnya meriah macam ada karnival jom heboh kat rumah tu. Eh. Nampak macam tipu sangat kan? 





Pada masa yang sama, aku dengan tiga orang kawan lain sempat lagi berfoya-foya kat One Utama. Mula mula kitorang tengok wayang filem kartun yang berjudul Arthur Christmas. Tapi bagi aku filem tu macam bosan sebab story line dia yang sangat klise. Aku rasa macam rugi je RM8 aku hari tu. Anyway, sebelum masuk panggung aku sempat pergi lunch kat food court kat One Utama tu. Aku beli Laksa Asam yang macam terlalu masam. So aku tak dapat nak habiskan. Next, lepas dah habis filem Arthur Christmas tu, kitorang terus gerak ke IKEA pulak sebab nak dinner kat situ.









Okay. Tu serba sedikit kejadian yang berlaku dalam hidup aku dan merupakan antara faktor kenapa aku tak sempat nak update blog. Since aku takde kat rumah, memang susah nak dapatkan internet connection. Nak tak nak, terpaksa la tebalkan muka yang hensem ni dengan pinjam blackberry orang la pinjam laptop orang la pinjam broadband orang la sampai asyik kena sindir je sebab suka sangat pinjam barang orang semata-mata nak online. Adeh. Kesian kan nasib aku? Huaaaaaaaaaaaa



potpetpotpet : Aku update entri ni dalam bas. Hebat tak?

47 ulasan:

  1. Ahha. Letak gambar makanan, buat orang lain rasa lapar. Grr. XD

    BalasPadam
  2. Ahha. Letak gambar makanan, buat orang lain rasa lapar. Grr. XD

    BalasPadam
  3. hari-hari datang mau pinjam. HEHE

    makanan tu nampak sedap je. <--tu je nak komen. HAHA

    BalasPadam
  4. what a great moment and great life! may you happy and blessed by what you've done..:) all the food look very yummylicious..take care..

    BalasPadam
  5. update entri dlm bas.hebat !
    haha :P

    BalasPadam
  6. waaa..xlama lg zami leh ganti raihan la...hijjaz, in team, UNIC dan lain2 kumpulan nasyid boleh bungkus laaaaaaa lepas ni. hehe

    BalasPadam
  7. hebat!

    dekat gmbo bertiga tu, saya nampak anda jengket. =_="

    rindu nak mkn meatball ikea!!!!

    BalasPadam
  8. herhehrhhehr ! kesian nyee mokss . beli lah BB len kali -__- aigoo .
    eh mokss cepat sikit balik boleh main tweet-2 . ngeh ngeh ngeh

    p/s : kecuq ayaq liuq tgk foods manyak-2 tuh ><

    BalasPadam
  9. okay hebat up entry dlm bus! :P *amek hati*

    busyyyy mana pun jaga kesihatan k? ingat pesan kite. :)
    xsabar nak jumpe! :P

    BalasPadam
  10. yg paling interesting adalah potpetpotpet tu. sekian. :b

    BalasPadam
  11. Dekat dah dengan tempat saya. Kalau tak leh terjahhhhh!! Hehe.. ;)

    BalasPadam
  12. Ouhh, kek ikea tu sangat sedap oke. :)

    BalasPadam
  13. wah..sanggup tu utk online..bgus2..hehe..

    BalasPadam
  14. wahhh,, sedapnye makanannn :)))

    BalasPadam
  15. tempat makan tuu dah pegi kena bawa abang Poojie! woha!

    btw, asal nampak cam gemok je?

    BalasPadam
  16. mcm membalas dendam je dok umah 2 bulan..haha..okay

    BalasPadam
  17. pergh! syok je makan2!! T_T

    BalasPadam
  18. @ayie owhhh gitu laa alkisah nye ek...xpe laaa...take ur time!!!

    *patut laa kat adie pya event ko xde mie...

    BalasPadam
  19. huu..kalau da sampai terpaksa pinjam sana sini semata-mata nak online tengok blog, ni mesti kes tak sedap hati tinggal blog lama-lama..

    Phew, diari blogger tegar :D

    BalasPadam
  20. patutlar xder kat sepetang bersama pemenang SISPA ari tu...hahaha

    BalasPadam
  21. aku pernah taip entry dalam tandas , uwekkk!!! hahaha

    BalasPadam
  22. no. 2? tahniah... ohh ni yg Adie bg tau hari tu. :)

    BalasPadam
  23. X boleh menaip dalam kenderaan..

    Pening!

    BalasPadam
  24. blogger femes mesti x senang dudok kalo lame2 x on9 ..mesti berploh2 atao beratos2 comment menunggu.. :)

    *trmasok la comment aku adoi haha

    BalasPadam
  25. Hebat la taip entri dalam bus.. AWESOME!!!!! #korektaikidung..
    Warhahahaha

    BalasPadam
  26. zami,
    resahnye diriku mengenangkan blogmu
    rindunya daku mengenangkan diri
    hahaha....

    BalasPadam
  27. Ada dekat Tg.Malim?
    Huhu, tmpat tinggal Mira ni.

    Byk gamba yg m'nyebabkan peot Mira lapar, haha. nanti letak byk2 lagi ye

    *Mira member baru dlm blog ni :D

    BalasPadam
  28. cerita Arthur Christmas tak best! dah tgok dah, mmbazir je RM14 labur hanya nak tgok ctew tu sebb ticket Ombak Rindu habes, huhuhu anyway pic makanan tu leh wat sy rase lapar, ngeehehe

    jom singgah rapatkn silaturahim ;P
    LATEST ENTRY : Masa Kecik-Kecik Dulu [Part 1]

    BalasPadam
  29. sengaja nk letak pict mknan byk2 kan...

    BalasPadam
  30. wah rajin nye... dlm bas pun jadi ;)

    BalasPadam
  31. ahhhh..
    namapk meatball dengan daim cake tuuu..

    BalasPadam
  32. cool ape smbut besday camtu!! XD

    n wahh! rindu meatball ikea!! XD

    BalasPadam
  33. update dalam bas? memang hebat! :D

    BalasPadam
  34. makanan kemain sedaaapppppp ^_^

    BalasPadam
  35. x suke entry nih T__T ..bikin lapar sajorrrr! haha :P

    BalasPadam
  36. banyaknya makanan.. nyummmmm

    BalasPadam
  37. okayyy , aku nmpak kau . aku pun dtg festkum, tapi , aku malas+malu nak tegurr .HAHAHA

    BalasPadam
  38. kek tu xbole trime T.T
    sedappp

    BalasPadam
  39. gambar yang tyme member potong kek tu lawak . haha bole pulak nganga. tak sabar nak ngap lah tu :p

    BalasPadam
  40. owh..zami masuk ek prtndgn nasyid usim haritu... tahniah2, tmpt k-2 tu..msti best~ aku tak smpt pon negok..sbb bzy ngn konvo...huhua~

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com