Selasa, 6 Disember 2011

Tidak Boleh Hidup Tanpa Internet?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Aku rasa sangat pelik bila dah dekat seminggu aku tak update blog. Kau tak rasa pelik ke? Atau kau rasa sayang kan? Rasa sayang hey rasa sayang sayang hey! Boleh? Actually, aku sekarang tengah busy dengan latihan untuk satu pertandingan. Nak tahu pertandingan apa? Eh. Mesti kau tak nak tahu kan? Okay. Bye!


Mula mula aku ingat aku tak boleh survive nak hidup tanpa internet. Tapi? Aku tengok aku hidup je sampai sekarang ni? Siap boleh update entri baru lagi setelah seminggu tak dapat internet. So, siapa kata kau tak boleh hidup tanpa internet? Tolong jangan percaya sebab semua tu tahyul semata-mata. Sekian. Terima kasih. Lain kali aku sambung ye? Talian internet ni akan terputus laju laju lepas aku tekan publish.



potpetpotpet : I miss the old days.

38 ulasan:

  1. haha zaman sekarang dah maju..mana-mana pon leh update facebook or online..haha

    BalasPadam
  2. oops! you get a very hectic life lately. hoping you being happy doing the activities around you..

    BalasPadam
  3. Kenapa zami. apa sudah jadi dengan line internet zami.

    BalasPadam
  4. syafiq ahadin sangat cergas. dapat no.1 komen. HAHA.

    selamat menjalan latihan nasyid dengan jayanya ye tuan tanah. <--agak skema ayat ni. :p

    BalasPadam
  5. hidup tu memang hidup

    cume ta best sgt kan

    hihi

    BalasPadam
  6. pernah rasa masalah tu..tapi aku sangat kerinduan..haha

    BalasPadam
  7. lorrrr..bgtau la latihan ape..

    BalasPadam
  8. mokss mane pergi . rindu taw . uhukk !

    BalasPadam
  9. me cannnot live w/o internet =/

    BalasPadam
  10. tu semua atas kita yg tentukan..
    biasa ke tak..
    boleh aje kan.. huhu

    BalasPadam
  11. same lah, penah jugak rase macam dah lame sangat tak on9.
    macam tak boleh dok diam jugak lah kalau sehari tak on9.

    tapi at the last, hidup je. hehe ;)

    BalasPadam
  12. susah la kalau xde internet...memang boleh hidup tapi macam tak lena tido..ecehh...poyo pulak..haha

    BalasPadam
  13. dengan update status tu je,dah ramai like?? giler hebat!! (excited)

    BalasPadam
  14. haha..pertandingan ape tu??cepat plak nk sign out ek..hehe..

    BalasPadam
  15. saya masih boleh hidup kalau tak de internet,,tapi tak boleh hidup kalau tak de makann :D

    BalasPadam
  16. tahu dah bz..agak jarang kalau zami tak online..internet ade ke tak boleh je hidup dan tebukti macam zami cakap tu..mungkin kurang sosial dalam alam maya je..alam realiti ok je kan ^__^

    BalasPadam
  17. hahaha...sabarjerla.. :)

    BalasPadam
  18. all d best bro... gud luck for the competition..

    BalasPadam
  19. hahahahahhaha serious ohh , dulu fk kalau tak online fb sehari boleh jadi gila , tapi rupanya tu tahyul semata ==' haha

    BalasPadam
  20. kalau tak de udara baru tak boleh hidup....

    BalasPadam
  21. hehe ayat zami agak melucukan..buat akak tergelak jer..ermm pertandingan apa tue yg zami dok berlatih?

    BalasPadam
  22. tahyul itu khurafat!!!hehehe

    BalasPadam
  23. kenapa line internet ko?

    BalasPadam
  24. try living without internet for the whole semester's break.

    then baru leh kompelin n moan on how the internet had totally affected your life and made you attached to it...

    =)

    BalasPadam
  25. tu yg pelik sikit 6 hari kot tanpa update blog , selalunya pantang miss sehari, mesti update kan , haha.
    apa apa pun , wecome back n all the best for ur 'pertandingan' misteri ..:D

    BalasPadam
  26. ahaha..dan dan je...pertndingan apa zami?jeng jeng jeng!

    BalasPadam
  27. aku boleh tak online berbulan. aku da biasa. aku old school.

    BalasPadam
  28. orang cari duit guna internet xleh hidup.huhu

    BalasPadam
  29. sape jela yg xleh hidup tanpa internet ek..

    BalasPadam
  30. aaaa... tau2, rasanya pertandingan nasyid kan..kan..?

    BalasPadam
  31. mesti la bole hidup zami..terseksa jiwa raga sket la..hahah

    BalasPadam
  32. kekadang ada kalanya memang mcm tu tapi ada baiknya jagan sampai jadi mcm tu...salam singgah BW.

    BalasPadam
  33. eleh,tak bayar bil internet leteww.



    HAHA.

    BalasPadam
  34. hehe. kalau takde internet, boleh je. tapi bile internet depan mata, sayang nak tinggal. hoho

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com