Selasa, 27 Disember 2011

Siapa Nak Dengar Sangat Suara Aku Semalam?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Siapa nak dengar sangat suara aku semalam? Baik mengaku sekarang! Mengada ngada pulak kan? Tak pasal pasal aku kena upload video kat bawah ni. Haha. Video kat bawah ni takde la video sangat sebab masa ni aku nak cuba dengar kat mana aku flat or sharp sebab aku ni selalu sangat sumbang bila menyanyi. So, nak tak nak, aku kena rakam apa yang aku menyanyi. Dan kalau kau nak tahu atau kau tak nak tahu ke ada aku kisah sebab aku nak bagitahu part aku menyanyi cuma satu verse ni je sebab tu je yang aku terdaya.


Tak payah nak komen apa apa sebab aku tahu suara aku macam mana. Senyap senyap je la ek? Haha. Okay la. Aku dah start malu dah ni. Sekian. Wabillahi taufik wal hidayah wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Eh? Macam nasyid kan?



potpetpotpet : Siapa tahu lagu Muhasabah Cinta ni?

44 ulasan:

  1. haha terkejutttt ade org matikannn tu!!!!

    kite suke lagu ni memang. :)

    BalasPadam
  2. dengar macam suara mawi hehe

    BalasPadam
  3. wah! not bad ape!! jgn malu okey!

    BalasPadam
  4. wahh..nak request lagu boleh?

    BalasPadam
  5. terima kasih zami. mcm tetahu jeh. kikiki

    BalasPadam
  6. tak payah review sbb dah tau vokal zami memang best..

    BalasPadam
  7. ehem! thank you...dapat jugak dengaq, onie la tu request suh upload,tak caya p cek balik komen semalam,and sampai hati kata den mengada,dush!hahahhaa..tak penah dengaq,first time ni,hiks :)

    BalasPadam
  8. cewahh, sedapp suara! hehee eh last2 boleh ttp gitu pulak kan.. hehee ;D

    BalasPadam
  9. terkejut mak..=.="

    ehh, ok what..best2..nk yg full pelis..hehehe

    BalasPadam
  10. first time dgr lagu ni..^^ awat siket je^^

    BalasPadam
  11. wow ! awesome lahh, nak request lagi bolehh, ?? full song plishhh !! :D EHEHEH

    BalasPadam
  12. pewwitt.. suara ngancam doee.. kehkehkeh.. bley tahan ^^

    BalasPadam
  13. what such a TIP TOP and MANTAB voice! :)) talented guy you're, right?

    BalasPadam
  14. Wah! Suara dia best laa! ;DD

    BalasPadam
  15. baru nak feeling2 dengar..sekali dh abes..

    BalasPadam
  16. hahahahhahahaha

    tengah mendengar lampumenyanyi..

    ada tangan menyerang..arghhh!!!

    BalasPadam
  17. @Miera Aziz Best! nanti buat lah yang full pulak. muka jangan lupa tunjuk tau :)

    BalasPadam
  18. cdap hape suara awk..!!he3

    BalasPadam
  19. terkejut nak terberak part last tu . hahaha not bad what

    BalasPadam
  20. Kenapa suma stengah Minit je.??x sempat nak menghayati lagu feveret..

    BalasPadam
  21. alorh sekejap jew br nk hayati suara uh..hihi btw suara sedap nk ckp gk ade syabab kisah?haha..

    BalasPadam
  22. hehehe nice, rakam muka tengah nyanyi pulak :)

    BalasPadam
  23. ahaha,,ok ajek, ;) malooo-malooo pulak eyh,aha

    BalasPadam
  24. laaaahh kenape siket je?? huihuihui...
    sumbangg sungguh .. bile nak wat album?

    BalasPadam
  25. eh,jap..jap.
    suara siapa tadi?

    asmawi bin ani ek?
    tapi mcm suara hizami rahim pun ada sikit.


    haha.


    ok apa!
    best!

    BalasPadam
  26. Seronok dgr org menyanyi sambil tgk lampu. Mmg sampai lagu tuh dlm jiwa :D

    Anyway, great voice !

    BalasPadam
  27. tgh best best dgr lagu..tibe2 ade yg dtg menyerang..
    hehe :D

    BalasPadam
  28. ok je. ada harmoni. hehe. puji ikhlas ni. :))

    BalasPadam
  29. sedap la zami..nk dgar life pulak

    BalasPadam
  30. lagu nih best ^^


    Butir-butir cinta air mataku
    Teringat semua yang Kau beri untukku
    Ampuni khilaf dan salah selama ini
    Ya ilahi.... :D

    BalasPadam
  31. woww!!.. great! not bad..

    BalasPadam
  32. suara sedap, tp npe nmpk pintu je ?? hehe :P

    BalasPadam
  33. @cik maisharah
    waaahhhh , dgr live arituh lagi sedap . kate pon live kannnn . =______='

    BalasPadam
  34. zami, sila buat full version!!! hahaha...

    BalasPadam
  35. amboi!! cepat kemain matikan yer..hishh lom puah agy dgr..

    BalasPadam
  36. wahh, sanggup tu upload video kat sini. hehe =)

    BalasPadam
  37. suka lagu tu.,, besr juga laa suara yang menyanyi tu..:)

    BalasPadam
  38. ok ape , buat la cover lagu terossss hahaha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com