Isnin, 26 Disember 2011

Aktiviti Penghujung Tahun 2011

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Okay. Aku tak nak cakap banyak banyak sebab aku nak tempek gambar aku banyak banyak. Aku harap takde yang terberak lepas tengok gambar aku secara berlebihan. Haha. Gambar gambar kat bawah ni merupakan sambungan kepada entri Kekok. Ni boleh dikatakan sebagai pelengkap tahun 2011 aku. So, selamat melayan nafsu masing masing! Eh?

Tengah dengar taklimat daripada salah seorang pegawai HEP.

Sound check lagu Muhasabah Cinta.

Giliran aku pulak!

Mata sepet baru bangun tidur.

Tak payah guna hair dryer sebab tiupan angin pon dah boleh buat rambut aku jadi macam tu.

Dia nak sikit tapi aku cakap tak boleh tak boleh. Sekian.

Tema dia hitam sama macam warna kerusi. Eh?

Tunggu nak dapat baju rasmi FESTKUM 2011.

Kamera ni apahal asyik ikut aku je?

Ada kamera la! Demikian dialog aku.

Ni senam seni kat Felda Adela.

Gelak gelak kurus.

Nak aiskrim? Eh? Ajak ajak ayam je la!

Aku tak tahu apa motif aku ambil gambar kat tangga ni.

They all baca blog aku! Ni jumpa kat Plaza Angsana.

Ni edisi tutup mata pulak.

Pilih la mana kau nak. Haha.

Terkejut tak? Aksi terkejut ni diambil kat Stadium Tertutup Pasir Gudang.

Nama dia Gale Gale dan didatangkan khas dari Indonesia.

Bersama dengan pelajar pelajar dari Universitas Sumatra Indonesia.

Bajet sikit takpe kan?

Rock kapak tak gigi aku?

Dah habis dah FESTKUM 2011.

Tak habis habis dengan kamera kan?

I've started missing you guys!




potpetpotpet : Cukup tak gambar gambar kat atas ni?

31 ulasan:

  1. haha TAK CUKUP. :P gmbr kite mane? hahaha :P

    BalasPadam
  2. mak aihh. banyak gambar. huhu.
    yg first nape pejam mate? khusyuk sangat. haha

    BalasPadam
  3. penutup 2011 yang menyeronokkan!

    BalasPadam
  4. sangat ohsemmmmmmm!!!! berbaloi penantian sya...hehe! nak lagi!

    BalasPadam
  5. tgk gambar2 hizami ni.. ttbe rindu kat kawan2.. huhu

    BalasPadam
  6. haha jumpa budak empat org tu kat Plaza Angsana ya? hehe kenal dua dari mereka tu . ahakss . .

    asal lah kite tak ke Felda Adela nd P.A huh boleh jumpa Hizami Li :|

    BalasPadam
  7. wahhh xtau la bro tahu nyanyio..hehe..kumpulan nasyid mne nie?hehe..

    BalasPadam
  8. gambar itu menceritakan segala-galanya hahaha...tapi ayat "selamat melayan nafsu" tu memang tak boleh blah..hahaha...retis pujaan ramai ler katakan...

    BalasPadam
  9. tak cukup.haha.masuk festkum tu..alang2 tempek lah video korang nyanyi...nak jugak dengar..sedap ke tak sedap..nak2 lagu muhasabah cinta..my feveret.

    BalasPadam
  10. FESTKUM tu nampak macam sgt meriah jee !!! memang every year ade ?

    BalasPadam
  11. okey cukup!! puas hati. .asal x snap org yg dlm gele gele tuh. .

    BalasPadam
  12. wah wah wah , penuh entry kali ni dgn gmbr ye :p

    BalasPadam
  13. fuuuhhh...dh abis dh..berjaya melempiaskan NAFSU AMARAH ku...yihaaa....

    BalasPadam
  14. Tak puas tengok gambar. hehe. suka gambar yang rambut tercacak macam goku. hikhik

    BalasPadam
  15. nampak have fun gila kat sana.

    tingin maw dengar om zami nyanyi. hehe

    BalasPadam
  16. fullamokk.. -_-"
    juling mate nengok.. meriahh ^^

    kehkehkeh.. hnsem2.. *erkk?

    BalasPadam
  17. felda adela je?

    felda adira ombak rindu ada tak?


    dah dah cukup cukuplah tu gambarnyaa..
    dah sakit perut dah ni,tunggu turn nk msuk toilet je -_-'

    BalasPadam
  18. Uit zami...video nasyid xde ke?

    BalasPadam
  19. emm tak cukup ! n tak lebih!! erkk.
    haha , eh x nak try buat cover lagu2 ke kt utube ahahahha? nk dngar jugak sore gemersik kolbuuuuu tuu adoi haha

    BalasPadam
  20. Gale Gale tu smart! haha

    eh tag dia mcm 2 tahun lps punya dia guna balik design tu..

    hehe

    BalasPadam
  21. wah, nyanyi ke? mesti sedap suara kan.

    BalasPadam
  22. cukup kot tpi klau bg video skli lg terlebih cukup kot.. :D

    BalasPadam
  23. haih.. jgn letak gambar byk2.. tergoda tgk.. hahah

    BalasPadam
  24. harap sangat nak denga abg hizami nyanyi...hehehehehe...muhasabah cinta is one of my feveret song..ciap jdi alarm lg pagi2...papepon, penutup 2011 yg baik...all da best...^^

    BalasPadam
  25. no, the photos aren't yet enough. muahahaha. you looked enjoying the days well! di mana2 saja boleh camwhoring, right? cool!

    BalasPadam
  26. ehh ada erkk gelak2 kurus? hehehe

    BalasPadam
  27. fuhyoo,,bestnyer..hehe..tal lari dek kamera tu..haha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com