Selasa, 28 Mei 2013

Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!


Aku tak tahu ada orang baca lagi ke tak blog aku ni. Lantak la yang penting aku tahu ada sorang yang confirm baca blog aku. Siapa? Aku la! Haha. Kenapa? Tak boleh ke nak baca blog sendiri? Catat guinness world record la jugak bila hampir setengah tahun aku tak update apa apa. Jangan risau, aku sihat walafiat di sini. Walaupun aku tahu takde siapa yang risau. Heh. Setakat itu je untuk hari ni. Lepas ni inshaAllah akan lebih kerap entri yang menyusul. :")

potpetpotpet : Aku pada hari ini bukanlah aku pada hari-hari semalam.

20 ulasan:

  1. Eh ade lgi sorang yg bace..sy bc jugak entri lame2 sbb lame tunggu takde entri baru..hahaha :)

    BalasPadam
  2. memg saNGAT lama tak update blog...

    BalasPadam
  3. Wah. Welcome back :)

    BalasPadam
  4. @Mila Ahmad

    sangat menyepikan diri..
    kemanakah dikau pergi selama ini zami ???

    cewahh,, buat drama plak kat sini. hewhew

    BalasPadam
  5. wa pun baca jugak bro..haha

    BalasPadam
  6. akhirnye. update pun jugak..

    BalasPadam
  7. lepas ni update tau :-D

    BalasPadam
  8. orang di sini pun turut membacanya :)

    BalasPadam
  9. terkejut juga bila tiba2 update. hehe
    buat apa dah sekarang?

    BalasPadam
  10. hari hari jumpa di muka buku kan..mestilah masih ada yang membaca. :)

    BalasPadam
  11. Kemanakah anda menghilang? Mohon untuk update blog dengan lebih kerap. Huhu.

    BalasPadam
  12. pasti bnyk cerita menarik la lepas sekian lama menghilangkan diri kan..huu :p

    BalasPadam
  13. pendatang baru baca entry cikgu ni ....:).... buzy ajar budak kot ??? kan3

    BalasPadam
  14. Tanpa NamaMei 30, 2013

    haah la..awak dah lama tak update blog... saya suke baca blog awk... ^_^ keep it update..

    BalasPadam
  15. slmat kmbali memeriahkan dunia blog ni.. :p rmai btul blogger mnyepikan diri skrg ni.. huhu

    BalasPadam
  16. hai.. sy still bce post2 awk... sy suke bace post2 awk...

    BalasPadam
  17. Selamat kembali berblog dan update terkini entri anda. Sudi2lah membalas kunjungan kamu ke bolg saya sensasi2020.

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com