Khamis, 8 Januari 2015

Kalendar Abang Bomba - Sado & Kacak Jadi Perhatian

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Selamat datang 2015! Alhamdulillah. Kita masih diberikan peluang untuk memperbaiki diri, baik daripada segi jasmani, emosi, rohani mahupun intelektual. Tak lupa? Daripada segi sosial! Haaa... Kita cilok daripada Falsafah Pendidikan Kebangsaan sikit. Hehe. Kantoi dah cikgu kat situ. Apa-apa pun, kita doakan yang baik-baik untuk semua ye? Sudah sudah la kita memaki hamun, menghina, mencaci, mengutuk mahupun mengumpat sepanjang tahun lepas. Tahun ni kita marilah kita cuba berbaik sangka, berfikiran positif, memaafkan dan memberi peluang kepada orang-orang di sekeliling kita. Kan lebih elok macam tu?

Sempena kedatangan 2015 ni, sah sah la kita kena tukar kalendar baru kan? Tapi tahu tak kalendar yang paling menarik perhatian dan menjadi bualan hangat tahun ni? KALENDAR BOMBA 2015! Sebab apa? Sebab dia letak abam abam sado kat dalam kalendar tu! Kalau dia letak abam abam muncet aku rasa takde siapa tahu kewujudan kalendar tu. Ehhh terjujur pulak! Hehe. Tapi bukan abam abam sado je dalam tu, ada jugak awek seorang dua terselit dalam kalendar tu. Jadi la kan daripada takde langsung? Okay. Jom tengok sikit macam mana rupa kalendar tu:













Sumber: KLIK DI SINI

potpetpotpet : Kalau aku dah sado nanti, aku pun nak buat kalendar jugak la.

6 ulasan:

  1. Huhu...sado-sado semuanya..

    BalasPadam
  2. huyoo dah update..selamat kembali update tahun baru..kemain sado abam abam sado ye...agak agak letak mana lah calendar tu..buat perhiasan kot kan

    BalasPadam
  3. Errrrm. Hangat sangat kalendar bomba ni! hahaha

    Welcome back Hizami! :)

    BalasPadam
  4. kalau aku dah sado nanti, aku nak buat calendar jugaklah??? bawahahaha...


    ok x sabar nak tggu ngko sado..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com