Jumaat, 9 Januari 2015

Imej Baru Blog Budak Lelaki Sebelah Pintu

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Welcome back Budak Lelaki Sebelah Pintu! Well... Setelah sekian lama tak aktif dalam dunia blog, especially tahun lepas, tahun 2015 ni aku tiba-tiba terbuka pintu hati untuk kembali menulis kat sini. Kemain terbuka hati kau... Mungkin dah bosan sangat bercakap dengan orang kot. Tu yang sekarang ni nak bercakap sorang sorang kat blog ni. Boleh macam tu?


Sempena dengan semangat baru, aku pun tempah full template baru kat Azhafizah. Konon nak dapat imej baru la. Hiks. Tapi memang penat dia melayan kehendak aku. Kejap nak itu, kejap nak ini, kejap tak nak itu, kejap tak nak ini. Cerewet ke tak? Haha. Nasib baik Azhafizah ni sabar aje la dengan aku. Boleh pulak dia ikut je apa yang aku nak. Respek la! Dan alhamdulillah, aku sangat puas hati 200% dengan hasil kerja dia. So, for those yang nak tukar template ke, nak beri nafas baru ke, nak habiskan duit yang banyak sangat kat dalam akaun bank tu ke, meh ramai ramai tempah full template kat Azhafizah sekarang! Harga yang ditawarkan memang tak payah cakap la memang murah gila dan berpatutan dengan hasil dia.




potpetpotpet : Harap bukan hangat hangat tahik ayam. Puihhh...

7 ulasan:

  1. Wiuuu..... Selamat berblogging dengan lebih semangat!!

    BalasPadam
  2. Selamat kembali ke dunia blogger... Punye lah lama amia tunggu... At last... :)

    BalasPadam
  3. fuyooooo welcome back hahaha btw sama je kita dah lama tinggalkan dunia blogging tp 2015 ni rasa nk aktif balik ja ^_^

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com