Khamis, 9 Februari 2017

Dinner Rock Oo!

Salam.

Nak kongsi pengalaman pertama kali ada dinner sepanjang aku kerja kat sini. Sebelum ni kelab kitorang selalu buat family day je. Kira kali ni macam pembaharuan jugak la. Aku pulak antara ahli jawatankuasa yang dilantik. Jadi kena la pastikan dinner ni berjaya. Tak berjaya pun buat buat macam berjaya. Haha! Habis la kena kecam. Takpe. Lepas ni kita lantik yang suka kecam tu pulak. Jaga jaga, ada yang memerhati! Takut tak?


Dinner malam tu aku pakai apa yang dah ada je. Jaket, seluar, kasut semua aku dah pernah pakai. Cuma baju dan aksesori je aku beli yang baharu. Tu pun beli last minit. Nak tahu bila aku beli? Aku beli dua jam sebelum majlis kot! Haha! Nampak sangat tak tahu nak pakai apa. Tema dinner malam tu? Glam rock. Nak glam ke  nak rock ni? Aku google jugak macam mana glam rock tu. Memang tak mampu la kalau nak betul betul ikut tema tu. Takut kena rejam dengan batu je nanti. Tempias sikit sikit pun jadi la daripada takde langsung kan?






Seronok jugak tengok dorang pakai ikut tema. Memang sporting betul! Ada yang satu family pakai baju ikut tema. Semangat macam tu la yang kita nak. Bukan selalu kita dapat pakai macam ni kan? Takkan nak masuk office ikat bandana kat kepala tu? Takkan nak masuk meeting pakai jaket jeans atau jaket kulit pulak? Camtuh. Tapi kalau tak nak ikut tema pun takpe. Hak masing masing kan? Dah datang dinner malam tu pun dah cukup dah. Yang penting semua gembira dan enjoy malam tu. Malam tu bukan setakat dinner semata-mata sebab kita ada persembahan magic show daripada clowns, ada karaoke, ada cabutan bertuah dan ada permainan untuk dewasa dan kanak kanak. Memang pecah la hall tu malam tu!

Tak malu ke kat budak budak kat tepi tu? Haha!
Kerusi pun nak berebut ke?

By the way aku tak menang King of The Night malam tu. Queen of the Night apatah lagi! Haha! Nak buat macam mana kan? Tak cukup rock nampaknya. Tapi tak kisah pun. Tahniah diucapkan kepada Bro Joe yang dapat title King of The Night malam tu dan jugak Sis Nani untuk Queen of the Night. Korang memang sporting habis! Gaya memang all out dari hujung rambut sampai ke hujung kaki. Harap takde la sampai buat loan kat bank rakyat semata-mata nak menang title tu. Pengsan.

Ada gaya macam Awie tak?
Nak terkencing ke tu?
Tulang belakang dinner malam tu.

Alhamdulillah. Dinner malam tu berjalan dengan lancar walaupun ada beberapa kejadian yang berlaku memang di luar kawalan. Normal la kan? Tiada yang sempurna di dunia ni. Mana yang kurang tu, kita tambah baik untuk program akan datang. Bye.

3 ulasan:

  1. Meriah meriah. Venue sesuai untuk orang nak buat event, gala dinner, gathering or etc.

    Anyway, welcome back Zami!

    BalasPadam
  2. bukan senang nak handle event. kalau ade yg kejam tuh meh kita pukul ramai2.haha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com