Rabu, 31 Mei 2017

Neelofa Sindir Fattah Amin Tidak Hadir Meletop?

Salam.


Malam tadi tengok rancangan Meletop tak? Dengar cerita malam tadi tetamu undangan Meletop ada Michael Ang, Uqasha Senrose dan Zizie Izette yang datang untuk mempromosikan drama terbaru Astro berjudul Hero Seorang Cinderella. Yes. Drama yang menggandingkan Fattah Amin dan Fazura sebagai hero dan heroin tu. Angkat tangan semua peminat Fattzura! Tapi aku tak tengok pun drama tu. Suri Hati Mr Pilot pun aku tak tengok walau satu episod. Tapi aku tahu je fenomena Lofattah tu. Cuma netizen agak bising bila malam tadi Fattah Amin dan Fazura takde kat Meletop untuk mempromosikan drama Hero Seorang Cinderella tu. Menurut Michael Ang, giliran Fattah Amin dan Fazura kemudian akan ditetapkan. Penampilan malam tadi memang Michael Ang, Uqasha Senrose dan Zizie Izette je. Lebih kurang macam tu la Michael Ang membebel kat instagram dia.

Sebelum tidur semalam, aku perasan Neelofa ada kemas kini instagram story dia. Well... Aku follow Neelofa kot! Cuma Neelofa je tak follow aku. Haha! Sah sah la dah kenapa Neelofa nak follow aku kan? Lain la aku Fattah Amin. Ehhh... Katanya sebelum tidur ada baiknya maafkan semua orang dulu. Tapi Neelofa sempat tinggalkan pesan tentang jangan sampai produser keluarkan bukti tentang penampilan malam ni. Alamak! Tuju kat siapa tu? Aku ke? Hmmm... 


Produser? Bukti? Penampilan? Malam ni? Ehh... Tak baik gosip. Haha! Okay. Buat buat tak nampak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com