Jumaat, 8 Disember 2017

Cara Mudah Delete Favourite Accounts Maybank2u

Salam.

Hari tu aku terkial-kial macam mana nak delete account yang dah tak diperlukan lagi dalam senarai favourite accounts kat Maybank2u aku. Haaa... Lepas google, akhirnya aku jumpa cara dia. Takde lah susah pun. Mudah je! Sebenarnya semua dah ada kat Maybank2u tu tapi aku tak perasan sebab tak pernah buat sebelum ni. Jom kita tengok step by step cara delete favourite accounts kat Maybank2u?

#1 Dah tentu lah korang kena log in Maybank2u. Jangan log in Facebook pula!


#2 Klik pada "Accounts & Banking" yang ada kat bahagian atas dan berwarna kuning tu.


#3 Seterusnya, klik "Transfers" untuk korang transfer duit ke account aku. Boleh?


#4 Cari sampai dapat "3rd party transfer" kat belah bawah sikit dan kemudian klik situ.


#5 Pilih account yang korang nak delete sangat tu.


#5 Habis tu nak tengok je? Tekan lah button "Delete" tu! Haha!

Semoga berjaya!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com