Rabu, 17 Oktober 2018

Nights Of Fright 6: Pengalaman Seram Di Sunway Lagoon Malaysia

Salam.


Tak tahu nak buat apa hujung minggu ni? Mari sini aku nak cadangkan satu aktiviti bagi mengisi hujung minggu kau orang lagi lagi dalam bulan Oktober ni. Aktiviti ni santai je. Sejenis aktiviti jalan jalan cari hantu. Boleh? Yes! Aku cadangkan kau orang pergi mana mana tanah perkuburan yang berdekatan dan tunggu sampai hantu hantu muncul. Haha! Tak lah. Aku cadangkan kau orang pergi Nights of Fright 6 kat Sunway Lagoon Malaysia yang dibuka setiap hujung minggu sepanjang bulan Oktober ni.

Hari: Jumaat hingga Ahad
Tarikh: 28 September 2018 hingga 31 Oktober 2018
Masa: 7.30 malam hingga 11.30 malam


Katanya tahun ni lebih menakutkan! Betul ke? Nights of Fright 6 ada menyediakan 8 jenis rumah hantu yang menjanjikan pengalaman menarik dan menyeramkan sepanjang kau orang berada di situ. Tapi hari tu aku tak sempat nak masuk semua rumah sebab ramai gila orang! Aku hanya sempat masuk Wendigo, Slaughterhouse 13, Ghost Face dan Scary Tales Theater. Jadi aku harap kau orang boleh susun awal awal rumah hantu mana nak masuk dulu supaya tak kempunan ikan tembakul di kemudian hari.


Senarai Rumah Hantu Nights of Fright 6

Wendigo


Phobia


Slaughterhouse 13


Ghost Face


Scary Tales Theater


Zombie Zoo


Ghostbusters


Horrorwood Studios


Harga Tiket Nights of Fright 6

Normal Rate: RM69
Express Combo: RM114 

Kalau nak harga tiket yang lebih murah, ada harga promosi untuk pengguna dan pelanggan Maybank, AEON, UOB, Hong Leong Bank, Celcom dan Digi. Kau orang boleh rujuk laman web Sunway Lagoon untuk maklumat lanjut. Jadi apa tunggu lagi? Jangan lupa uji keberanian kau orang hanya di Nights of Fright 6! Dibawakan khas oleh Sunway Lagoon Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com