Selasa, 16 Oktober 2018

Pengalaman Lari HSN21KM Sempena Hari Sukan Negara 2018

Salam.


Alhamdulillah. Pada hari Sabtu yang lepas, aku telah berjaya melengkapkan larian 5 kilometer anjuran Proton HSN21KM bersempena dengan sambutan Hari Sukan Negara 2018. Dah lama sebenarnya aku tak join event running ni. Mungkin sebab tu badan aku seperti kembang semacam je. Haha!



Dah 2 tahun dah event HSN21KM ni buat kat Dataran Merdeka. Dan dah 2 tahun juga aku join event HSN21KM ni. Tapi tahun ni tukar tempat pula dah. Tahun ni dia buat di Stadium Nasional Bukit Jalil. Jadi kita orang naik tren je pergi sana.

Trek larian 5 kilometer kali ini bermula di stadium dan kemudian patah balik di Calvary Convention Centre sebelum ke garisan penamat. Pada pendapat aku, trek dia agak mudah. Tapi ada juga beberapa bahagian yang mendaki. Cuma tak terlalu mencabar. Haha! Berlagak nampak? Aku ambil masa lebih kurang 30 minit untuk menamatkan larian tu. Not bad lah untuk aku yang jarang join event running macam ni.




Jumpa lagi tahun depan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com