Khamis, 3 September 2009

Adat Belajar - Sibuk Dengan Assignments


Fuhhh... Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Sesungguhnya...aku teramatlah bz dengan segale esaimen yang dibagi. Due date pulak da dekat. So, memang kelam kabot la malam-malam aku. Memang super kelawar aku sekarang. Owez tak tido malam. Hebat woh! Tyme siang ti mule la terbongkang terkangkang terkebelakang tido. Tuh r. Berlagak sangat tak tido malam... Pulak tuh, kat dalam kelaz, mule la tersengguk-sengguk, tertunduk-tunduk, tergeleng-geleng dan termacam-macam lagik yang terjadi akibat tak cukop tido! Nak wat cane... Aku pegang kepade pepatah Melayu dahulu kale jengking, SIKIT-SIKIT, LAME-LAME JADIK BUKIT. Palehottt ko! Hamek... Tanggoh punye tanggoh, mati aku nak siapkan esaimen-esaimen yang bukan jek da macam bukit, besar lagik! Da tukar jadik banjaran! Hamek ko! Hamek! Pulak tuh... Selalu aku tertinggal sahor... Yela. Kekadang aku tido kol 3pagi, so, memang komfem aku tido secare terus menerus pastuh. Adoi... Susah tol life as a student neh~



Anyway somewhere pass away subway walla wey hey waley waley, aku da penat dowh wat esaimen neh. Aku rase aku nak jadik CICAKMAN la pulak... Korang rase mane lagik bez?

Student?



Cicakman?



p/s: entry paling bullshit pernah aku tulis...

8 ulasan:

  1. cian ko...

    busy gler ea?

    haha

    BalasPadam
  2. yep...

    bz gilak 0k...

    fuhhh~

    BalasPadam
  3. bukan ka normal bila student sebok2 dgn assignment?.. takpa2, tabah n sabar.. boleh2!.. hehehe..

    BalasPadam
  4. jd cicakman pon OK!!!!!!
    wawawawawawa

    BalasPadam
  5. seriouS lawak gler entry ni!!!!

    BalasPadam
  6. najmie: yup. n0rmal tuh... huhu~

    fairus: really? thnx~

    BalasPadam
  7. hahahaha!!! klaka entry ko neh... btw, smart ko dlam pic neh... knape nak cadik cicakman plak? kekekeke....

    BalasPadam
  8. arel: ahakz... thnx! cicakman? saje jek. tukar selera~ =P

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com