Khamis, 31 Disember 2009

Hari Terakhir Tahun 2009, Selamat Datang Tahun 2010!

Ahha... Da nak tamat p0n riwayat taw0n 2009. Tinggal beberapa jam jek lagik. Haishhh... Keep 0n c0unting guys. Fuhhh... 2009. Banyak cerita. Banyak kisah. Banyak rahsia. Bapak banyak!!! Ahha. By the way, aku agak jarang 0n9 semenjak dua menjak neh c0z my lappy sedang menjalani pembedahan. Kene jangkitan virus yang entah aku p0n takta0 datang daripade mane. 0k. Mengaku cepat!!! Sape yang hantar virus tuh? Akan ku bagik flying kiss kepade beliau. Haha. Erk. Flying kiss???

First, aku da start new semester kat UPSI neh. Da mas0k semester 6. Erk. Lagik dua penggal, aku akan tamat pengajian. Maka, bermulalah karier aku sebagai se0rang guru tyme tuh. Isk... Da ready ke bel0m neh? Aku p0n takta0. Yang penting, aku sangat teruja. Teruja? Hurm. Sikit r. Yang lebey adalah rase nerv0us... Haish...

Sebel0m langsir 2009 neh nak tukar kepade langsir 2010 yang baru lagik suci, aku telah menggunakan saki-baki masa yang tinggal dengan sebijaknye. First, aku kuar dengan Pyan ngan Ejam gi teng0k wayang. Erk. Cite Alvin & The Chipmunks II : The Squeakquel. Well, cite tuh quite interesting. But, takde extra ingredients yang ley mendatangkan aura umphhh... Ahha... But, aku sangat puas hati c0z Theodore teramat c0mel!!! Haha. Pas da abez teng0k m0vie, we went f0r sh0pping. Erk. Tak banyak p0n. Lagik, Pyan jek yang d0k sh0pping. Aku cume scan jek. Teeet...

Es0knye, kami beramai-ramai gi kenduri kawen. Aku, Pyan, Ejam, Yana, Mazni, Intan, Rahimah, Linda, Izzah, Dania, Izzati, Paie dan Ressa telah menyerbu rumah tuh. Erk. Sape yang kawen ek? Hurm. Beliau yang dimaksudkan...saudara Abd Razak bin Roslan. Kawan sekelas aku dulu. Kit0rang same kelas since we were F0rm 3. Die merupakan bekas ketua pengawas kat sek0lah aku tyme tuh. FYI, die same gak um0 21 years 0ld, just like me. Die da kawen p0n. Dan aku??? Hehe. J0d0h die da sampai dulu. Da p0n selamat diijabkabulkan... Tahniah kepada anda!!! Cepat-cepat la pulak timang baby k??? Hehe.

Then, petang tuh, aku kuar pulak teng0k m0vie. Again? Haha. Kakak sepupu aku nak belanje weh... S0, aku apetah lagik... Rembat r! Haha. Kali neh, teng0k cite Avatar. 0h my G0d!!! The best m0vie 0f 2009!!! In my 0pini0n la... Takta0 la k0t-k0t k0rang tak suke. Tapi memang bapak gile bez! Siriyes... Nak nanges jek tyme the guy fr0m GSC tuh gi bukak pintu keluar. Haha. Nak teng0k lagik...

S0, tanggal 27th December 2009, aku p0n bert0lak pulang ke Tanj0ng Malim. Memang berat hati nak balek c0z still malaz nak belajar. Haha. 0h, result last semester, f0r me, quite 0k. N0t the best la, but, I'm grateful. Hehe. Alth0ugh aku sangat jeal0us melihat mereka yang lain d0k dapat DL, still, aku ternyata puas hati. Jangan kufur nikmat ye kawan-kawan. Hehe. Hurmmm... H0pefully, this c0ming year will bring j0y and happiness... N0 tears please... ;D

HAPPY NEW YEAR!!!
WELCOME 2010!!!
mas0k r. pintu tak kunci.

p/s: Erk. Hidup semakin b0san tanpa lappy. T0tally. Plus, aku update bl0g neh kat library. S0, n0 pics la... T-T

16 ulasan:

  1. happy new year!!!
    zamie, teringin sgt nk kahwin dh ke???
    haha...

    BalasPadam
  2. ahha.
    takde r.
    kamu la.
    hehe~

    BalasPadam
  3. no wonder entry kali nie xde pic...update kat library rupenye...

    epy new year zami...

    *x tgk lg avatar....hujung mgu nie plan nak tgk...

    ko khawen kalo x jemput kiteorg, SIAPLA!!

    =p

    BalasPadam
  4. slmt thnn baru jgk tok awk

    BalasPadam
  5. hizami,

    happy new year k

    di mana bumi dipijak, disitu?

    ha ha ha ha

    chill

    BalasPadam
  6. zamie, pe kena mengena ngan sy nie???
    sy x pernah sebut pasal kahwin nie...

    BalasPadam
  7. adie: ahha. kan? 0h. kalu aku kawen, aku siap wat pr0m0si besarIIan w0keyh. kalah YES neh. ahha. k0mfem la k0rang ta0. ahha. tapi macam lambat lagik jek? ahha~

    BalasPadam
  8. amiera: ya. slmt taw0n baru gak. ;D

    BalasPadam
  9. qarl: ahha. nak suw0h aku samb0ngkn ke? di mane bumi dipijak, di situlah k0 pijak tanah. kan??? ahha~

    BalasPadam
  10. farish: epY new Year. may G0d bless u! ;D

    BalasPadam
  11. jh0u: ahha. y? u dun want t0 get married kah? hehe~

    BalasPadam
  12. happy 2010!! dtg la UUM, balajar naik kuda.. haha..

    BalasPadam
  13. najmie: ahaha. bulih kah??? taw0n depan gak sy dtg!!! ;D

    BalasPadam
  14. zamie, buat sementara nie x fkir pasal 2 lg...
    blum ada jodoh nk kahwin camne??

    BalasPadam
  15. jh0u: ahha. w0keyh2... ;D

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com