Khamis, 24 Disember 2009

A Tag From Ichiban: Miss Lolly, Rizz Farish, Arel, Pakwe, Aizul Marcello & Nabil Aizat.


A Tag From Ichiban: Miss Lolly, Rizz Farish, Arel, Pakwe, Aizul Marcello & Nabil Aizat

Wah... Gigih t0l aku nak melunaskan amanah neh. Haha. H0pefully, these 6 lucky bl0ggers are willing t0 answer this tag. Please. K? Hehe.

1. Adakah anda rasa anda h0t?

Apekah yang pat0t aku jawab? Haha. Frankly, aku tak rase aku neh h0t. Ya. N0pe. Aku cume rase yang aku neh a bit attractive. That's all.

2. Upl0ad gambar kegemaran anda.


3. Cerita pasal gambar ini.


Well, panjang cite die. Haha. Tyme neh, aku gi kenduri kawen abang Fyzl. Hehe. Aku gi dengan Adie, Jax, Aril, Hasif, Nami. Wah, ramai t0l kawanII yang datang kenduri tuh even kit0rang tak kenal sangat ngan abang Fyzl. Haha. S0, pic neh was taken tyme tuh.

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?

Erk. First, nape ek s0klan neh macam larik t0pik jek? Haha. Bile ek? Aku makan pizza last 2 m0nths ag0. Erk. Mase tuh, aku ngan Ijat nak gi makan luar. S0, kit0rang singgah la kat mana-mana rest0ran yang bukak. But, sume pen0h w0keyh!!! Kit0rang lak da memang lapar gile neh. Tak daye nak menunggu. Hehe. Tanpe membuang mase dan tanpe berpikir, kit0rang terjah r Pizza Hut kat situh. Hurm. H0wever, same jek k0nsep die. Kene gak tunggu f0r quite s0me tyme. Haha.

5. Lagu terakhir yang anda dengar.

The Climb by J0e McElderry. Bez gile!!! He's the latest winner 0f X-Fact0r yang sebel0m neh da melahirkan bintang-bintang yang agak bez like Shayne Ward, Leona Lewis, Alexandra Burke. Eh. Lupe lak nak gita0. The Climb neh 0riginally sung by Miley Cyrus. But then, he sang this beautiful s0ng during the finale.

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

Weh, k0 ta0 tak aku nga neves neh??? Result exam aku sepat0t kuar 24hb neh. Hari neh la!!! Haha. S0, aku nga try la neh. But, tak kuarII p0n? Sengal t0l...

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

0k. KawanII selalu panggil ZAMI jek. HI tuh da dalam m0de silent. Hehe. Then, my family pulak termas0klah pakcik-makcik-sedare-mare-darah-daging panggil AMY. Erk. Makin pendek la pulak kan? Pastuh, ade gak few pe0ple yang panggil MI jek. Tuh jek k0t. Eh... Lupe laaa... Aku baru teringat. Neh cite tyme aku f0rm 3 dan aku baru jek pindah kat sek0lah lain. S0, mase tuh memang tengah hangat dengan lagu Sonata Musim Salju fr0m Hazami. Secare kebetulan, name aku p0n memang dan nak sejibik macam Hazami kan? S0, instead 0f calling me Hizami 0r Hazami, they called me SONATA!!! Haha. The name s0unded cute w0keyh. At that m0ment la. N0w, I'm n0t sure. Hehe.

8. Tag lagi 6 0rang.

Miss Lolly, Rizz Farish, Arel, Pakwe, Aizul Marcello, Nabil Aizat.

9. Siapakah 0rang N0.1 pada anda?

Miss L0lly? Die r yang wat l0llip0p tuh. Haha. Hurm. She's a friend. Bl0gger like me. Hehe. She's cute, beautiful, kelak0, gileII. Erk. Miss L0lly ti pay me melalui wang p0s k???

10. Kata sesuatu mengenai 0rang N0.5.

He's my seni0r kat sek0lah dulu. Hehe. And ade peristiwa yang agak hitam f0r b0th 0f us. Erk. But, he's a nice guy. Sangat nice. Dan aku sangat kag0m kat all 0f his pics!!! I repeat, ALL OF THEM!!!

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?

Erk. I dunn0. He never t0ld me ab0ut his relati0nship. S0, I just can't say a w0rd ab0ut that. Hehe. But, die ade wat status kat FB last few days ag0 and he stated that he's single and currently nga carik 0rang yang sudi d0k kat dalam hati die. S0, sape nak, ley r callingII die...

12. Bagaimana pula 0rang N0.4?

Die sangat menyer0n0kkan. Hurm. Fr0m the surface, his life l0oks sangat bez dan aku sangat jelez ngan id0p die. Hehe. Ini siriyes.

13. Pesanan kepada 0rang No.6.

Keep 0n updating ur bl0g! Haha. Percutian anda kat Istanbul sangat bez!

14. Apa kelebihan yang anda nampak pada 0rang N0.2 ini.

He has a nice and pleasant pers0nality. Sangat menyenangkan. Hehe.

p/s: Hehe. K0rang yang tersenarai ley r reply tag neh k? Thanx.

13 ulasan:

  1. insyaallah akan gigih post nanti...thanx

    BalasPadam
  2. nabil: ahaha. i h0pe s0!!! thanx... ;D

    BalasPadam
  3. thx incik hizami for answering... wah very down to earth ek... humble rumble.. hahahaha yup u r attractive + hot hahaha.. admit that.. be confident.. but jgn over sudeh.. hehehe

    BalasPadam
  4. sonata ek .. de x org pggil minah korea ? kekeke ..

    BalasPadam
  5. ichiban: ahaha. yep. akan ku usahakn. hehe~

    BalasPadam
  6. hv a great weekend, sir!

    hahaha

    BalasPadam
  7. You're not hot. You're just handsome. Nice blog, I notice we use our real name as our blog title as well as the URL. We are brave people that have identity, aren't we?

    BalasPadam
  8. haha gigihnya nk tag kan.nti i try wat.. btw thanks yaa:p

    BalasPadam
  9. miss lolly tu aii ke ?


    weweiiiitttt nak no hp miss lolly boleh tak ?

    nak tempah lollypop. hik hik hik.


    tengs dear !

    BalasPadam
  10. wah
    such a cute name law
    ptot la adew slji2 kt layput niew
    smpena nmew mse kt sklh mngh
    hihi
    'sonata'..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com